Czy dbasz wystarczająco o wygląd i zdrowie swoich piersi?

Takie pytanie skierowała do polskich kobiet firma, która dostarcza na krajowym rynku markowe biustonosze. Ponad połowa Polek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Badanie* pokazuje również, że blisko połowa z nich jest w posiadaniu ponad 6-ciu biustonoszy, a dwie trzecie przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku. Również ponad połowa badanych zadeklarowała, że co najmniej od roku nie konsultowała rozmiaru biustonosza z profesjonalną brafitterką.

 

 

Jeśli Twój przypadek jest podobny do tego, który reprezentuje ponad połowa badanych kobiet, najwyższy czas to zmienić. Zadbaj o zdrowie swoich piersi i pozbądź się z szuflady źle dopasowanych biustonoszy. Bieliźniana marka Panache, specjalizująca się w produkcji biustonoszy i strojów kąpielowych do miseczki K uruchamia czwartą edycję kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. 3 października 2015 roku w godzinach 10:00 – 16:00 w Centrum Onkologii w Warszawie (ul. Roentgena 5, budynek Centrum Profilaktyki Nowotworów) odbędzie się oficjalna inauguracja kampanii, na którą jesteś zaproszona. Tego dnia, każda przybyła kobieta będzie mogła wziąć udział w specjalnie przygotowanych na tą okoliczność atrakcji tj.:
• Darmowe badanie mammograficzne lub USG piersi w zależności od wskazań lekarza - w związku z ograniczona ilością miejsc prosimy o wcześniejszą rejestrację na konsultację lekarską. Informacja i wstępna rezerwacja pod nr tel. 22 546 31 12 na hasło DOTYKAM=WYGRYWAM.
• Diagnozy brafittingowe z marką Panache połączone z możliwością oddania starego biustonosza do re-(CYC)lingu i otrzymania kuponu rabatowego o wartości 20 zł na zakup nowego.
• Konsultacje poziomu nawilżenia skóry z firmą SYLVECO.

 

Re-(CYC)ling starego biustonosza ma wartość

Oddaj do re-(CYC)lingu stare, znoszone, źle dopasowane biustonosze, które mogą zaszkodzić zdrowiu twoich piersi i wesprzyj Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Zebrane staniki zostaną przekazane do recyklingu firmie Leier, która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z re-(CYC)lingu zostanie przekazany na cele statutowe Stowarzyszenia.

Akcję poprały gwiazdy i znane osobistości świata mediów, które podczas inauguracji wyrzucą własne zużyte biustonosze, by wesprzeć kampanię. Ambasadorkami tegorocznej edycji są: Beata Sadowska, Aleksandra Mikołajczyk, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Daria Widawska, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Aleksandra Kisio, Magdalena Waligórska, Ilona Felicjańska, Anna Popek, Ewa Wojciechowska, Elżbieta Jędrzejewska i Krystyna Kofta.

 

Jeśli nie będziesz mogła przyjść 3 października to nic nie szkodzi

Przez cały październik możesz wybrać się do jednego z salonów bieliźnianych oferujących marki Panache, biorących udział w kampanii (adresy sklepów na www.dotykamwygrywam.pl lub na www.panache.pl w zakładce Wydarzenia), gdzie znajdziesz KOSZ NA BIUSTONOSZ - specjalny kosz na zużytą bieliznę. Wrzuć do niego swoje stare, znoszone, źle dopasowane biustonosze, które mogą zaszkodzić zdrowiu twoich piersi i wesprzyj Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

Każdy, kto weźmie udział w kampanii i zostawi w koszu swój zużyty biustonosz, otrzyma bon rabatowy o wartości 20 zł na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache. Dodatkowo w sklepach z bielizną Panache klientki mogą skorzystać z wiedzy przeszkolonych przez specjalistów z Centrum Onkologii  brafitterek na temat profilaktyki raka piersi oraz zaopatrzyć się w wykonane przez Panache na cele kampanii zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż samobadania piersi. Zawieszki będą także dołączane do żeli pod prysznic Biolaven – polskiej marki kosmetyków naturalnych, których producent (firma SYLVECO) zadeklarował przekazanie złotówki ze sprzedaży każdego żelu na rzecz Stowarzyszenia.

DOTYKAM=WYGRYWAM to ważna edukacyjna kampania. Kampania, która mówi nie tylko o pięknie kobiecych piersi, ale przede wszystkim o ich zdrowiu. Piękne piersi to piersi zdrowe, systematycznie badane profilaktycznie, zawsze ubrane w odpowiedni stanik dobrany przez specjalnie szkolone brafitterki – tak o akcji mówi sama Elżbieta Kozik, Prezes Ruchu Społecznego Polskie Amazonki.

 

Więcej informacji o akcji oraz adresy sklepów z bielizną marek Panache, które biorą udział w kampanii już wkrótce na stronie www.dotykamwygrywam.pl, www.panache.pl.

 

* Badania przeprowadzone na grupie 494 kobiet przez So Chic w lipcu 2015 roku.







Komentarze
2015-11-16 23:25:18
~szakirka Ja mam raz na dwa lata wykonywane kontrolne USG ,piersi staram się obserwować i badać na tyle ile umiem ,nawet raz na jakiś czas chociażby podczas wcierania balsamu .Bardzo chciałabym ,aby takich wydarzeń było więcej i również w okolicach ,których mieszkam ,z pewnością wzięłabym w nim udział .Warto organizować takie wydarzenia i zwiększać świadomość społeczeństwa jak się badać i jak ważna jest systematyczność i że to może uratować nam życie dzięki wykryciu wczesnemu ewentualnych nieprawidłowości .Muszę dodać ,że moja koleżanka ostatnio wysłała zdjęcie na konkurs fotograficzny wspierający akcję i wygrała :)
2015-10-02 13:51:39
~wiki2011 Szkoda, że nie mieszkam w Warszawie bo chętnie wzięłabym udział w tym wydarzeniu.
2015-09-30 09:23:14
~nikita2000 Dobrze, że są organizowane takie akcje.
2015-09-29 13:30:41
~Magdalena Jarkiewicz Regularne badanie to podstawa.Dzięki temu,nawet jeśli coś się wyczuje,jest ogromna szansa na wyleczenie.Poza tym dzięki kampanii nie tylko możemy pozbyć się niechcianych biustonoszy,dostać rabat na nową bieliznę,ale i pomóc innym.Oby jak najwięcej było takich akcji.
2015-09-25 22:38:30
~Beatris20 Szkoda , że takie fajne akcje są głównie przeprowadzane w Warszawie lub innych , tylko dużych miastach.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Wymaga szczególnej troski o zdrowie i regularnych badań. Przyszłe mamy potrzebują też wiedzy z zakresu przebiegu ciąży oraz porad, jak mogą lepiej...
Czytaj więcej

Dla Niego

"Pracuj ciężko, baw się ostro" – taka idea przyświeca mężczyznom, dla których powstała najnowsza seria LaQ Doberman o zapachu seksu i biznesu. Czego mogą spodziewać się po niej panowie?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl