Reklama
Stylizacje z wybiegów mody przemycone do codzienności

Współczesne fryzjerstwo to sztuka, a fryzjerzy to artyści, którzy czerpią inspirację z otaczającej rzeczywistości. W swojej pracy wykorzystują dostępne narzędzia w postaci innowacyjnych produktów do urzeczywistniania naprawdę wyjątkowych wizji. Właśnie ta koncepcja „stylistów - artystów” przyświecała twórcom najnowszej kolekcji Essential Looks – Made to create, która w tym sezonie stawia na kreatywne rozwiązania, świeże spojrzenie, dobrą zabawę i eksperymentowanie.

 

 

Po raz kolejny zespół Essential Looks przeniósł atmosferę z wybiegów mody do codziennej rzeczywistości salonu fryzjerskiego. Tak powstała najnowsza kolekcja, która składa się z 3 trendów: URBAN SPORTS, FREECREATION oraz FUTURE WAVE, które są wyrazem fryzjerskiej kreatywności.

 

URBAN SPORTS

Ten trend stworzono w odpowiedzi na potrzeby dynamicznego, miejskiego stylu życia. Sportowe, lekkie tkaniny zestawiono z odmienionymi, stylowymi dresami i wygodnym, sportowym obuwiem. Propozycja jest na tyle uniwersalna, że mogą się nią inspirować zarówno kobiety jak i mężczyźni.

 

 

Dopełnieniem całej stylizacji jest intensywny, dodający charakteru kolor na włosach, który uzyskano dzięki IGORA ColorWorx oraz odpowiednie ułożenie fryzury - podwinięte fale, zaczesania, jedwabiście proste włosy, koki na czubku głowy, które występują w towarzystwie mega nowoczesnej tekstury. Każdy z tych efektów jest możliwy do osiągnięcia dzięki produktom do stylizacji OSiS+, m.in. żelowi dodającemu objętość OSiS+ Big Blast, który sprawdzi się przy zaczesaniach, czy wodoodpornemu żelowi do włosów OSiS+ Play Tough nadającemu włosom niesamowity połysk.

 

FREECREATION

Słowo klucz? Wielowarstwowość. To właśnie przepis na stworzenie niesamowitej oraz indywidualnej stylizacji inspirowanej drugim trendem kolekcji, czyli FREECREATION. Połączono tutaj oversaize’owy niebieski T-shirt z dzianinowym krótkim topem oraz satynowymi szortami. Ten trend to naprawdę wyluzowane podejście do mody, które pokazuje nam, że nawet nietypowe zestawienia mogą tworzyć super stylową całość.

 

 

Stawiając na odważne połączenia w ubiorze należy pamiętać o zachowaniu umiaru we fryzurze – kolor powinien być jedynie tłem do całej stylizacji. Dlatego najlepiej sprawdzi się blond uzyskany dzięki IGORA VarioBlond, który uzupełniono odpowiednią stylizacją włosów. Wykorzystano wyraziste, graficzne kształty, poszarpaną teksturę i spektakularny efekt, który zapewniają długie, idealnie wygładzone włosy. Jak to wszystko osiągnąć? Wystarczy sięgnąć po takie kosmetyki jak wielofunkcyjny krem ujarzmiający OSiS+ Tame Wild, guma do stylizacji OSiS+ Mess Up, czy puder do stylizacji OSiS+ Dust it.

 

FUTURE WAVE

Nowe oblicze współczesności zdominowane przez czystą biel i metalizowane srebro. Nawet wszechobecne białe T-shirty, które do tej pory znane były jako bazowy element garderoby nabierają zupełnie nowego, futurystycznego charakteru dzięki zestawieniu ich z watowymi spodniami, kosmicznymi marynarkami, czy bluzami z kapturem. W ten sposób ten trend nawiązuje do przyszłości, która ma miejsce tu i teraz.

 

 

FUTURE WAVE zachwyca, bo zapewnia nowe spojrzenie na to, co już doskonale w modzie znane. Podobne podejście można zauważyć również, jeśli chodzi o włosy – w tym trendzie postanowiono wykorzystać moc uwielbianego przez kobiety na całym świecie koloru nude uzyskanego dzięki IGORA ROYAL NudeTones oraz niesamowity urok pełnych loków, czy swobodnie opadających fal, które można uzyskać wykorzystując m.in. olejkowy żel do stylizacji OSiS+ BouncyCurls.

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Ostatnie dwa lata nie należą do tych najlepszych dla branży usług beauty. Pandemia mocno wpłynęła na działalność prowadzoną przez właścicieli i menadżerów obiektów, świadczących profesjonalne usługi beauty. To efekt wielu czynników, które też odsłoniły słabe strony branży. Czas jednak zapomnieć o tych trudnych...
Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Wymaga szczególnej troski o zdrowie i regularnych badań. Przyszłe mamy potrzebują też wiedzy z zakresu przebiegu ciąży oraz porad, jak mogą lepiej...
Czytaj więcej

Dla Niego

"Pracuj ciężko, baw się ostro" – taka idea przyświeca mężczyznom, dla których powstała najnowsza seria LaQ Doberman o zapachu seksu i biznesu. Czego mogą spodziewać się po niej panowie?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl