Reklama
Premiera marki NEO MakeUp

W czym tkwi tajemnica perfekcyjnego makijażu? Odpowiedź można znaleźć w ofercie nowej marki kosmetyków kolorowych NEO MakeUp, która miała swoją premierę 6 września w warszawskiej Villi Foksal. Zaproszonych gości w świat profesjonalnego makijażu wprowadził makeup Artist marki - Adrian Świderski. Wśród zaproszonych gości pojawiły się znane osobistości ze świata show biznesu, m.in.: Anna Dereszowska, Katarzyna Zielińska, Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska, Karolina Malinowska i Katarzyna Glinka.

 


Perfection is simple, to idea marki, która oznacza,że każda kobieta może w prosty sposób wykonać perfekcyjny makijaż i podkreślić to, co w niej najpiękniejsze. Mogli przekonać się o tym zaproszeni na premierę goście, a wśród nich dziennikarze, eksperci w dziedzinie urody i piękna, znane blogerki oraz gwiazdy. Podczas premiery nowej polskiej marki została przedstawiona cała gama produktów, dzięki którym można wykonać pełny, trwały i profesjonalny makijaż samodzielnie. O wykorzystanie kosmetyków w celu osiągnięcia perfekcyjnego, wpisującego się w trendy makijażu, zadbał NEO MakeUp Artist – Adrian Świderski, który podczas spotkania zaprezentował wykonanie makijażu GLOW.

Piękno niejedno ma imię, dlatego podczas premiery marki NEO MakeUp goście mieli okazję podziwiać występ taneczny, którego choreografia inspirowana była światem beauty, a o odpowiedni nastrój zadbał swoim występem muzycznym Sławek Uniatowski.

 

 

Kosmetyki z misją specjalną

Marka NEO MakeUp powstała, aby umożliwić kobietom wyrażenie i podkreślenie własnego piękna. Nie dyktuje, jak kobiety mają wyglądać. Daje odpowiednie narzędzia, inspiracje i dzieli się wiedzą. Marka pokazuje, że każda kobieta może wykonać profesjonalny makijaż samodzielnie w domu. Wystarczy odpowiednia wiedza, inspiracja oraz właściwie dobrane produkty. Liczne rozmowy i badania fokusowe pozwoliły stworzyć kosmetyki takie, jakich dokładnie potrzebują Polki – podkreślają osoby odpowiedzialne za opracowanie i wprowadzenie marki na rynek.

W ofercie polskiej marki znajdziemy produkty do wykonania pełnego i trwałego makijażu: od baz, podkładów, pudrów, przez cienie do powiek, tusze do rzęs, aż po pomadki i błyszczyki. Kosmetyki zostały wzbogacone o aktywne oraz naturalne składniki i innowacyjne kompleksy, m.in. kwas hialuronowy, kompleks Omega, proteiny pszenicy. Dzięki nim skóra pozostaje nawilżona, świeża i rozświetlona. W portfolio znajdują się również produkty „hero”, czyli innowacyjne kosmetyki o wyjątkowych właściwościach. Zawarte w nich składniki aktywne mają pozytywny wpływ na cerę lub w połączeniu z innymi kosmetykami zmieniają ich funkcjonalność, pozwalając osiągnąć nowy efekt. Na przykład TOP FIX FOR MASCARA każdemu tuszowi do rzęs dodaje efektu wodoodporności, a nabłyszczasz do pomadki LIQUID SHINE FOR LIPSTICK nadaje połysku nawet najbardziej matowej pomadce.

 





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

AGE PREVENT Cream
Krem anti-aging do twarzy

Produkt o wielokierunkowym działaniu przeciwstarzeniowym.

AGE PREVENT Peeling
Peeling enzymatyczno-chemiczny

Preparat  o delikatnym działaniu złuszczającym i wyrównującym koloryt.

Wiadomości branżowe

Powoli zaczynamy odliczanie do weekendu 6-7 kwietnia, kiedy to na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpocznie się największe w Polsce wydarzenie urodowe dla ekspertów w dziedzinie makijażu, stylizacji paznokci i fryzjerstwa. Prócz profesjonalnej oferty produktowej, będzie można wziąć udział w licznych...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Wysoka jakość, odważne, nowoczesne kolory i w 100% organiczne składniki – tak po krótce można zdefiniować nową markę kosmetyczną na polskim rynku. UND GRETEL, bo o niej mowa, od stycznia...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl