Premiera marki NEO MakeUp

W czym tkwi tajemnica perfekcyjnego makijażu? Odpowiedź można znaleźć w ofercie nowej marki kosmetyków kolorowych NEO MakeUp, która miała swoją premierę 6 września w warszawskiej Villi Foksal. Zaproszonych gości w świat profesjonalnego makijażu wprowadził makeup Artist marki - Adrian Świderski. Wśród zaproszonych gości pojawiły się znane osobistości ze świata show biznesu, m.in.: Anna Dereszowska, Katarzyna Zielińska, Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska, Karolina Malinowska i Katarzyna Glinka.

 


Perfection is simple, to idea marki, która oznacza,że każda kobieta może w prosty sposób wykonać perfekcyjny makijaż i podkreślić to, co w niej najpiękniejsze. Mogli przekonać się o tym zaproszeni na premierę goście, a wśród nich dziennikarze, eksperci w dziedzinie urody i piękna, znane blogerki oraz gwiazdy. Podczas premiery nowej polskiej marki została przedstawiona cała gama produktów, dzięki którym można wykonać pełny, trwały i profesjonalny makijaż samodzielnie. O wykorzystanie kosmetyków w celu osiągnięcia perfekcyjnego, wpisującego się w trendy makijażu, zadbał NEO MakeUp Artist – Adrian Świderski, który podczas spotkania zaprezentował wykonanie makijażu GLOW.

Piękno niejedno ma imię, dlatego podczas premiery marki NEO MakeUp goście mieli okazję podziwiać występ taneczny, którego choreografia inspirowana była światem beauty, a o odpowiedni nastrój zadbał swoim występem muzycznym Sławek Uniatowski.

 

 

Kosmetyki z misją specjalną

Marka NEO MakeUp powstała, aby umożliwić kobietom wyrażenie i podkreślenie własnego piękna. Nie dyktuje, jak kobiety mają wyglądać. Daje odpowiednie narzędzia, inspiracje i dzieli się wiedzą. Marka pokazuje, że każda kobieta może wykonać profesjonalny makijaż samodzielnie w domu. Wystarczy odpowiednia wiedza, inspiracja oraz właściwie dobrane produkty. Liczne rozmowy i badania fokusowe pozwoliły stworzyć kosmetyki takie, jakich dokładnie potrzebują Polki – podkreślają osoby odpowiedzialne za opracowanie i wprowadzenie marki na rynek.

W ofercie polskiej marki znajdziemy produkty do wykonania pełnego i trwałego makijażu: od baz, podkładów, pudrów, przez cienie do powiek, tusze do rzęs, aż po pomadki i błyszczyki. Kosmetyki zostały wzbogacone o aktywne oraz naturalne składniki i innowacyjne kompleksy, m.in. kwas hialuronowy, kompleks Omega, proteiny pszenicy. Dzięki nim skóra pozostaje nawilżona, świeża i rozświetlona. W portfolio znajdują się również produkty „hero”, czyli innowacyjne kosmetyki o wyjątkowych właściwościach. Zawarte w nich składniki aktywne mają pozytywny wpływ na cerę lub w połączeniu z innymi kosmetykami zmieniają ich funkcjonalność, pozwalając osiągnąć nowy efekt. Na przykład TOP FIX FOR MASCARA każdemu tuszowi do rzęs dodaje efektu wodoodporności, a nabłyszczasz do pomadki LIQUID SHINE FOR LIPSTICK nadaje połysku nawet najbardziej matowej pomadce.

 





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Wymaga szczególnej troski o zdrowie i regularnych badań. Przyszłe mamy potrzebują też wiedzy z zakresu przebiegu ciąży oraz porad, jak mogą lepiej...
Czytaj więcej

Dla Niego

"Pracuj ciężko, baw się ostro" – taka idea przyświeca mężczyznom, dla których powstała najnowsza seria LaQ Doberman o zapachu seksu i biznesu. Czego mogą spodziewać się po niej panowie?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl