Dziewczyny wybrały kolory na sezon wiosna-lato 2019

Intensywny różowy, turkusowy błękit czy butelkowa zieleń – jakie kolory lakierów do paznokci będą popularne latem 2019 roku? Nastolatki podjęły decyzję! W ramach wydarzenia „Kolorowy dzień z Miss Sporty” dziewczyny wcieliły się w role trendsetterek i wybrały 10 propozycji. Teraz ich koleżanki na Instagramie wyselekcjonują 5 kolorów, które marka wprowadzi do sprzedaży w przyszłym roku. Całe wydarzenie jest częścią kooperacji marki z nastolatkami pod hasłem „Miss Sporty. Co-created by girls”.

 

 

Świadomość kosmetyczna nastolatek może zaskakiwać. Wystarczy dać im okazje, aby powiedziały o swoich upodobaniach czy oczekiwaniach. Udowodniła to grupa dziewczyn, która wzięła udział w wydarzeniu „Kolorowy dzień z Miss Sporty” i wybrała 10 propozycji kolorów dla lakierów do paznokci. Część wybranych przez nich odcieni trafi do sprzedaży w przyszłym roku.

 

Co wspólnego ma lakier do paznokci i lukier na pączkach?

W wyborze trendów kolorystycznych pomocna jest kreatywność. Jak ją najlepiej pobudzić? Oczywiście w ciekawym kontekście np. podczas warsztatów dekorowania pączków. Uczestniczki w trakcie wydarzenia miały okazję wziąć udział w prelekcji prowadzonej przez Ewę Jurczak (Psychologia Stylu) na temat palety kolorystycznej modnej w przyszłym roku. Wiedza uzyskana w trakcie wykładu przydała się dziewczynom podczas wyboru spośród 20 propozycji kolorystycznych (propozycje zostały przedstawione na pączkach) 10 ulubionych kolorów lukrów na pączkach. Następnie nastolatki uczestniczyły w warsztatach dekorowania słodkości i pod okiem Joanny Banad (Posypane) przyozdabiały wybrane pączki dodatkami. Wszystko po to, aby wyłonić i jak najlepiej zaprezentować 10 propozycji kolorów lakierów do paznokci Miss Sporty na sezon wiosna/lato 2019.

 

 

To jednak nie koniec wyzwania: teraz ich koleżanki na Instagramie Miss Sporty wyselekcjonują 5 faworytów. Wybrane kolory zostaną później zamknięte w szklanych buteleczkach lakierów i trafią do sprzedaży w drogeriach Rossmann.

 

Współtworzenie – czyli jak nastolatki angażują się w rozwój marki kosmetycznej?

To same nastolatki najlepiej wiedzą, jakie kosmetyki trafią w ich gusta i potrzeby. Właśnie dlatego powstała idea Miss Sporty. Co-created by girls – współtworzenia z młodym pokoleniem kobiet produktów marki Miss Sporty. Marka pyta nastolatki o opinie, preferencje i na podstawie uzyskanych informacji dostosowuje nie tylko komunikację wizualną, claimy, ale również same produkty.

 

 

Wydarzenie Kolorowy dzień z Miss Sporty i wybór kolorów lakierów do paznokci na wiosnę/lato 2019 to tylko część działań wchodzących w kooperację z nastolatkami. Wcześniej dziewczyny decydowały o wyglądzie nowych grafik na opakowania lakierów do paznokci, pojechały do fabryki w Barcelonie i wybrały kolory lakierów obecnie znajdujących się w sprzedaży. Co więcej, marka regularnie współpracuje z 10 mikroinfluencerkami wybranymi w kilkustopniowym procesie. Wspólnie kilka razy w roku powtarzają badania, podczas których dyskutują i analizują, czego od marki oczekują konsumentki.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Wymaga szczególnej troski o zdrowie i regularnych badań. Przyszłe mamy potrzebują też wiedzy z zakresu przebiegu ciąży oraz porad, jak mogą lepiej...
Czytaj więcej

Dla Niego

"Pracuj ciężko, baw się ostro" – taka idea przyświeca mężczyznom, dla których powstała najnowsza seria LaQ Doberman o zapachu seksu i biznesu. Czego mogą spodziewać się po niej panowie?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl