Reklama
Semilac i Yes połączyła wspólna misja

Polskie marki coraz mocniej sygnalizują swoją obecność, nie tylko na zagranicznych rynkach. Tak jest i w tym przypadku, tylko tu dwie marki połączyły swoje siły. Tym razem Semilac, producent lakierów hybrydowych i kosmetyków kolorowych, połączył siły z producentem biżuterii YES, tworząc szereg wspólnych działań marketingowo-handlowych. Obie marki połączyło zamiłowanie do kobiecego piękna, spójność idei i po prostu nieszablonowe podejście do komunikacji marketingowej.

 

 

 

Niedawno marka Semilac ogłosiła alians marketingowy z jednym z najpopularniejszych internetowych sklepów obuwniczych w Polsce – DeeZee. Owocna współpraca stała się bazą do rozpoczęcia nowych przedsięwzięć. Kolejną firmą, która dołączyła do grona partnerów marketingowych Semilac, jest polski producent biżuterii YES. Działania obu firm obejmują wzajemną promocję w kanałach social media. Semilac prezentuje biżuterię YES wraz z dopasowanymi do niej stylizacjami paznokci zgodnymi z aktualnymi trendami. Z kolei YES podkreśla rolę manicure jako idealnego dodatku do biżuterii w swoich publikacjach.

Oprócz prowadzenia wspólnych działań digitalowych, YES bierze udział w eventach organizowanych przez Semilac. Marka jest sponsorem nagród na pokazach oraz eventach promujących nowe produkty. We wrześniu klientki Semilac mogły posłuchać porad ekspertów z zakresu doboru biżuterii na największych targach kosmetycznych w Polsce, w Warszawie.

Producent lakierów hybrydowych został także partnerem 10 Jubileuszowej edycji  Kalendarza YES, który jest nieodłącznym elementem komunikacji marki. Manicurzystki Semilac zadbały o manicure modelki Zosi Nowak, a efekty pracy będzie można podziwiać już niebawem. Biżuteria YES została również zaprezentowana w najnowszym jesiennym numerze kwartalnika wydawanego przez markę Semilac – Manifique Magazine, który trafił do sprzedaży na początku września.

Obie marki czerpią szereg korzyści z połączenia wspólnych sił. Cross-promocja ma bowiem pozwolić na umocnienie pozycji obu brandów i poszerzenie grupy docelowej. Firmy realizują spójną wizję opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment.

Polskie marki trzymają się razem. Wspólnie z Semilac wspieramy kobiety – siła koloru i biżuteria to duet, który w unikalny sposób podkreśla ich indywidualność i wewnętrzny blask. Do wszystkich wspólnych działań podchodzimy z takim samym zaangażowaniem, jak do naszych klientek. Dlatego też wierzymy, że współpraca okaże się niezwykle owocna i pozwoli nam na dotarcie do jak największej grupy wyjątkowych osób – podkreśla Monika Klejewska, Marketing Manager YES.

 

W najbliższym czasie obie marki planują nowe aktywacje w obszarze digital i offline. Klientki będą mogły skorzystać z aktywacji konkursowych i rabatowych.

 




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

OH! my LIPS Zestaw do makijażu ust
Eveline Cosmetics

Extension Volume Push Up Tusz do rzęs
Eveline Cosmetics

Wiadomości branżowe

Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Deser, telefon komórkowy, a może sen? Od dawna wiadomo, że włosy odgrywają istotną rolę w kwestii poczucia własnej wartości. Czy sposób w jaki utrzymujesz relacje z innymi oraz twoje...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl