Reklama
Brooklyn Beckham twarzą polskiej marki

Przystojny, utalentowany i kochający sport Brooklyn gościł już na okładce prestiżowego magazynu "Man about Town" oraz w "T magazine”, który jest dodatkiem do New York Times. Marka Reserved natomiast, jako pierwsza na świecie zdecydowała się na zaangażować młodego Beckhama w charakterze modela do kampanii reklamowej. Najstarszy syn Victorii i Davida Beckhamów promował będzie wiosenną linię kolekcji naszej rodzimej marki odzieżowej o nazwie „Volcano Explosion”, w której zamiłowanie do sportu spotyka się z modowym kontekstem.

 

 

 

Zdjęcia powstały w Londynie. Wykonał je Kacper Kasprzyk, polski fotograf mieszkający za granicą, współpracujący z magazynami Harpers Bazar, Dazed & Confused czy francuską edycją Vogue’a. W imponującym portfolio Kasprzyka znajdziemy klientów takich jak Gucci, Hermès czy Burberry. W kampanii stworzonej dla Reserved fotograf postawił na młodzieżowy klimat zdjęć.

 

 

 

Jej design dedykowany jest wszystkim kochającym przygodę, sport i skoki adrenaliny.  W kolekcji dominuje niesztampowe wzornictwo luźno inspirowane odzieżą do uprawiania sportów ekstremalnych. Uwagę przykuwają zestawienia surowych form z intensywnymi kolorami i graficznymi deseniami. Kolekcja obfituje w wyraziste detale, które definiują ostry, dynamiczny styl: perforowane wykończenia, sznurowane elementy, odblaskowe nadruki i tłoczenia. Wśród fasonów oprócz koszul i T-shirtów znajdziemy ciekawie zaprojektowane bluzy z przeszyciami, oraz supermodne spodnie z niską talią (tzw. cargo pants). Całość składa się na wygodny, miejski styl z wyraźnym sportowym akcentem.

 

 



Kampania Reserved, której twarzą jest Brooklynem Beckhamem pojawi się w sklepach wiosną 2015 roku.

 

 




Komentarze
2015-02-26 17:35:30
~Perfekcyjna A ja jestem na nie. Mamy tak wielu super przystojnych chłopaków znanych i mniej znanych których POLSKA firma mogła wykorzystać. Ja bym chętnie popatrzyła na młodszego Karpiela, Kwiatkowskiego, chłopaków z ,,rodzinka.pl" , kilku naszych super przystojnych skoczków czy pływaków. Biorąc pod uwagę rosnące tendencje społeczne i coraz większą świadomość ekonomiczno- narodową to dla mnie jest to strzał w stopę.
2015-02-13 00:14:57
~Beatris20 Brawo dla Reserved. Polskie marki idą jak burza, a zatrudnienie tego młodego przystojniaka na pewno przysporzy rozgłosu - bardzo dobra reklama.
2015-01-19 19:19:37
~szakirka coraz częściej dzieci sławnych rodziców goszczą w reklamach
2015-01-19 17:33:08
~wiki2011 To normalne, że dzieci znanych osób są wykorzystywane w reklamach. To nie pierwszy i nie ostatni przypadek, zresztą na tym portalu już była wcześniej informacja o tym że Reserved nawiązało współpracę z innymi osobami z młodego pokolenia znanych osobistości. Szczerze to jak dla mnie chłopak jest trochę za młody i chyba reklama ubrań dla młodzieży ma sens.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Ostatnie dwa lata nie należą do tych najlepszych dla branży usług beauty. Pandemia mocno wpłynęła na działalność prowadzoną przez właścicieli i menadżerów obiektów, świadczących profesjonalne usługi beauty. To efekt wielu czynników, które też odsłoniły słabe strony branży. Czas jednak zapomnieć o tych trudnych...
Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Wymaga szczególnej troski o zdrowie i regularnych badań. Przyszłe mamy potrzebują też wiedzy z zakresu przebiegu ciąży oraz porad, jak mogą lepiej...
Czytaj więcej

Dla Niego

"Pracuj ciężko, baw się ostro" – taka idea przyświeca mężczyznom, dla których powstała najnowsza seria LaQ Doberman o zapachu seksu i biznesu. Czego mogą spodziewać się po niej panowie?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl