Reklama
Cicha obsesja na punkcie włosów stylisty Davida Malletta

David Mallett to jeden z najbardziej uznanych i wziętych stylistów włosów na świecie. Przez lata swojej zawodowej kariery współpracował z wieloma światowymi markami oraz znanymi z pierwszych okładek międzynarodowych magazynów – celebrytami. Współpracujący z największymi domami mody oraz gwiazdami kina, specjalista stworzył autorską linię kosmetyków do włosów.  Od niedawna możemy cieszyć się nią również w Polsce.

 

 

 

Sam David Mallett mawia, że jego cicha obsesja na punkcie włosów zrodziła się, gdy miał zaledwie cztery lata. Dziś prowadzi jeden z najbardziej prestiżowych salonów fryzjerskich w Paryżu i pracuje m.in. z takimi markami, jak Dior, L'Oréal, Sonia Rykiel, Givenchy, Pirelli, La Perla, zaś w gronie jego klientek znalazły się m.in. Naomi Campbell, Kate Winslet, Andie MacDowell, Demi Moore, Liv Tyler, Penélope Cruz czy Sharon Stone. Jego wizytówką jest unikalny sposób łączenia piękna, przepychu z praktycznością.

Wierzę, że włosy powinny wyglądać niesamowicie nie tylko na zdjęciach, powinny być piękne także na codzień. Powinny olśniewać, ale także być praktyczne – mówi David Mallett

Stworzona przez Davida Mallett linia kosmetyków do włosów odzwierciedla jego filozofię. Przy pracy nad swoim dodającym włosom blasku serum sugerowałem się oczekiwaniami klientów, którzy potrzebowali kosmetyku sprawdzającego się choćby przy okazji wyjazdów weekendowych, pozwalającego szybko sprawić, że włosy będą wyglądać świeżo i pięknie – wyjaśnia stylista.

Dziś linia kosmetyków Davida Mallett obejmuje takie produkty, jak: nawilżający szampon Shampoo No. 1 L'HYDRATATION, dodający objętości szampon Shampoo No. 2 Le Volume, nawilżająca maska do włosów Mask No. 1 L'HYDRATATION, nawilżająca odżywka Conditioner No. 1, dodający objętości Spray No. 2 Le Volume, spray do włosów z australijską solą morską Australian Salt Spray 150ml oraz serum dodające włosom blasku z olejkiem z orzecha macadamia Hair Serum #DM027.

Cała linia dostępna jest już w sklepie Pell.pl

 

 

Hair Serum 50ml
dodające włosom blasku z olejkiem z orzecha makadamia

Hair Serum to wyjątkowa formuła zapewniająca natychmiastową pielęgnację. Błyskawicznie się wchłania, chroni, odżywia i nadaje włosom niezwykły blask. W przeciwieństwie do konkurencyjnych produktów, to serum nie pozostawia na włosach obciążającej warstwy. Główny składnik aktywny to olej z orzechów makadamia, który dodaje włosom witalności i blasku. Jest to naturalna, wysokiej jakości alternatywa dla tradycyjnie stosowanego oleju z norek. David Mallett Hair Serum jest delikatnie perfumowane olejkiem ylang ylang i olejkiem ze słodkich migdałów.

 

Australian Salt Spray 150ml
spray do włosów z australijską solą morską

Mgiełka do stylizacji z australijską solą morską, dodająca włosom objętości i sprężystości oraz nadająca kształt oraz efekt „plażowej fryzury”. Idealnie odtwarza efekt, jaki wywołuje na włosach jednoczesne oddziaływanie słońca, słonej wody oraz morskiej bryzy. Tworzy fale w ramach plażowej stylizacji i dodaje włosom mocy i objętości. Główny składnik aktywny to niezwykle cenna sól Murray River z australijskiej Nowej Południowej Walii. Niegdyś był to sekretny dodatek stosowany w wykwintnych kuchniach całego świata, obecnie jej wysoka zawartość magnezu i wapnia okazuje się zbawienna dla włosów. Jest wyjątkowo łagodna i całkowicie wolna od sztucznych dodatków i środków konserwujących.

Australian Salt Spray poprawia strukturę włosów bez obciążania, sklejania czy przesuszania ich. Dzięki niej włosy będą się naturalnie układały, tworząc idealną, plażową stylizację.






Komentarze
2015-04-09 22:05:28
~szakirka Bardzo często tak się dzieje ,że stoją za tym właśnie koncerny ,dzieje się tak nie tylko w przypadku koncernów kosmetycznych ,ale i modowych , dobra reklama nigdy nie jest zła ;) Ważne ,aby wszystko dobrze nam służyło i było dla nas bezpieczne.
2015-03-31 08:36:07
~wiki2011 Widzę, że coraz częściej dzieje się tak, że znana osobistość ze świata mody (choć nie tylko) daje swoje nazwisko marce i najczęściej są to właśnie kosmetyki. W przypadku fryzjerów, stylistów jest do chyba najczęstsze, bo jak wyjaśniają decyzja o stworzeniu własnej marki kosmetyków profesjonalnych była podyktowana stworzeniem czegoś na bazie swojego doświadczenia, a z drugiej strony potrzebą opracowania produktów, które mają określone właściwości. Czasami jednak zastanawiam się czy za tym po prostu nie stoi jeden z koncernów kosmetycznych, który tworzy linię kosmetyków sygnowanych znanym i cenionym w branży nazwiskiem, dzięki czemu marki takiej nie trzeba już tak reklamować. Przecież są firmy, które właśnie tak funkcjonują, jednym z takich przykładów jest koncern COTY.
2015-03-30 19:56:35
~szakirka Zdrowe ,zadbane włosy to wizytówka każdego z nas ,niezależnie czy jest to kobieta czy mężczyzna .
Opakowania stonowane w klasycznych barwach czerni i bieli ,ciekawa jestem ich zawartości :)
2015-03-28 18:35:17
~Beatris20 Jestem bardzo ciekawa skuteczności produktów takiego wielkiego artysty w dziedzinie fryzjerstwa jakim jest pan David Mallet. Również mam obsesję na punkcie pięknych, zdrowych włosów i nie potrafię oderwać od nich wzroku. Sama od kilku lat staram sie zapuścić włosy i codziennie "walczę" by jakoś wyglądały. Może ten spray do stylizacji włosów z solą morską ułatwiłoby mi codzienne przygotowania ? Linia bardzo mi się podoba.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

OH! my LIPS Zestaw do makijażu ust
Eveline Cosmetics

Extension Volume Push Up Tusz do rzęs
Eveline Cosmetics

Wiadomości branżowe

Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Deser, telefon komórkowy, a może sen? Od dawna wiadomo, że włosy odgrywają istotną rolę w kwestii poczucia własnej wartości. Czy sposób w jaki utrzymujesz relacje z innymi oraz twoje...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl