Cicha obsesja na punkcie włosów stylisty Davida Malletta

David Mallett to jeden z najbardziej uznanych i wziętych stylistów włosów na świecie. Przez lata swojej zawodowej kariery współpracował z wieloma światowymi markami oraz znanymi z pierwszych okładek międzynarodowych magazynów – celebrytami. Współpracujący z największymi domami mody oraz gwiazdami kina, specjalista stworzył autorską linię kosmetyków do włosów.  Od niedawna możemy cieszyć się nią również w Polsce.

 

 

 

Sam David Mallett mawia, że jego cicha obsesja na punkcie włosów zrodziła się, gdy miał zaledwie cztery lata. Dziś prowadzi jeden z najbardziej prestiżowych salonów fryzjerskich w Paryżu i pracuje m.in. z takimi markami, jak Dior, L'Oréal, Sonia Rykiel, Givenchy, Pirelli, La Perla, zaś w gronie jego klientek znalazły się m.in. Naomi Campbell, Kate Winslet, Andie MacDowell, Demi Moore, Liv Tyler, Penélope Cruz czy Sharon Stone. Jego wizytówką jest unikalny sposób łączenia piękna, przepychu z praktycznością.

Wierzę, że włosy powinny wyglądać niesamowicie nie tylko na zdjęciach, powinny być piękne także na codzień. Powinny olśniewać, ale także być praktyczne – mówi David Mallett

Stworzona przez Davida Mallett linia kosmetyków do włosów odzwierciedla jego filozofię. Przy pracy nad swoim dodającym włosom blasku serum sugerowałem się oczekiwaniami klientów, którzy potrzebowali kosmetyku sprawdzającego się choćby przy okazji wyjazdów weekendowych, pozwalającego szybko sprawić, że włosy będą wyglądać świeżo i pięknie – wyjaśnia stylista.

Dziś linia kosmetyków Davida Mallett obejmuje takie produkty, jak: nawilżający szampon Shampoo No. 1 L'HYDRATATION, dodający objętości szampon Shampoo No. 2 Le Volume, nawilżająca maska do włosów Mask No. 1 L'HYDRATATION, nawilżająca odżywka Conditioner No. 1, dodający objętości Spray No. 2 Le Volume, spray do włosów z australijską solą morską Australian Salt Spray 150ml oraz serum dodające włosom blasku z olejkiem z orzecha macadamia Hair Serum #DM027.

Cała linia dostępna jest już w sklepie Pell.pl

 

 

Hair Serum 50ml
dodające włosom blasku z olejkiem z orzecha makadamia

Hair Serum to wyjątkowa formuła zapewniająca natychmiastową pielęgnację. Błyskawicznie się wchłania, chroni, odżywia i nadaje włosom niezwykły blask. W przeciwieństwie do konkurencyjnych produktów, to serum nie pozostawia na włosach obciążającej warstwy. Główny składnik aktywny to olej z orzechów makadamia, który dodaje włosom witalności i blasku. Jest to naturalna, wysokiej jakości alternatywa dla tradycyjnie stosowanego oleju z norek. David Mallett Hair Serum jest delikatnie perfumowane olejkiem ylang ylang i olejkiem ze słodkich migdałów.

 

Australian Salt Spray 150ml
spray do włosów z australijską solą morską

Mgiełka do stylizacji z australijską solą morską, dodająca włosom objętości i sprężystości oraz nadająca kształt oraz efekt „plażowej fryzury”. Idealnie odtwarza efekt, jaki wywołuje na włosach jednoczesne oddziaływanie słońca, słonej wody oraz morskiej bryzy. Tworzy fale w ramach plażowej stylizacji i dodaje włosom mocy i objętości. Główny składnik aktywny to niezwykle cenna sól Murray River z australijskiej Nowej Południowej Walii. Niegdyś był to sekretny dodatek stosowany w wykwintnych kuchniach całego świata, obecnie jej wysoka zawartość magnezu i wapnia okazuje się zbawienna dla włosów. Jest wyjątkowo łagodna i całkowicie wolna od sztucznych dodatków i środków konserwujących.

Australian Salt Spray poprawia strukturę włosów bez obciążania, sklejania czy przesuszania ich. Dzięki niej włosy będą się naturalnie układały, tworząc idealną, plażową stylizację.






Komentarze
2015-04-09 22:05:28
~szakirka Bardzo często tak się dzieje ,że stoją za tym właśnie koncerny ,dzieje się tak nie tylko w przypadku koncernów kosmetycznych ,ale i modowych , dobra reklama nigdy nie jest zła ;) Ważne ,aby wszystko dobrze nam służyło i było dla nas bezpieczne.
2015-03-31 08:36:07
~wiki2011 Widzę, że coraz częściej dzieje się tak, że znana osobistość ze świata mody (choć nie tylko) daje swoje nazwisko marce i najczęściej są to właśnie kosmetyki. W przypadku fryzjerów, stylistów jest do chyba najczęstsze, bo jak wyjaśniają decyzja o stworzeniu własnej marki kosmetyków profesjonalnych była podyktowana stworzeniem czegoś na bazie swojego doświadczenia, a z drugiej strony potrzebą opracowania produktów, które mają określone właściwości. Czasami jednak zastanawiam się czy za tym po prostu nie stoi jeden z koncernów kosmetycznych, który tworzy linię kosmetyków sygnowanych znanym i cenionym w branży nazwiskiem, dzięki czemu marki takiej nie trzeba już tak reklamować. Przecież są firmy, które właśnie tak funkcjonują, jednym z takich przykładów jest koncern COTY.
2015-03-30 19:56:35
~szakirka Zdrowe ,zadbane włosy to wizytówka każdego z nas ,niezależnie czy jest to kobieta czy mężczyzna .
Opakowania stonowane w klasycznych barwach czerni i bieli ,ciekawa jestem ich zawartości :)
2015-03-28 18:35:17
~Beatris20 Jestem bardzo ciekawa skuteczności produktów takiego wielkiego artysty w dziedzinie fryzjerstwa jakim jest pan David Mallet. Również mam obsesję na punkcie pięknych, zdrowych włosów i nie potrafię oderwać od nich wzroku. Sama od kilku lat staram sie zapuścić włosy i codziennie "walczę" by jakoś wyglądały. Może ten spray do stylizacji włosów z solą morską ułatwiłoby mi codzienne przygotowania ? Linia bardzo mi się podoba.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Wymaga szczególnej troski o zdrowie i regularnych badań. Przyszłe mamy potrzebują też wiedzy z zakresu przebiegu ciąży oraz porad, jak mogą lepiej...
Czytaj więcej

Dla Niego

"Pracuj ciężko, baw się ostro" – taka idea przyświeca mężczyznom, dla których powstała najnowsza seria LaQ Doberman o zapachu seksu i biznesu. Czego mogą spodziewać się po niej panowie?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl