Reklama
Odwiedź czerwcowy showroom My French Mood

Wpuść do swojej szafy powiew lata oraz francuską atmosferę. Weź udział w ekskluzywnej wyprzedaży showroomowej i zdobądź najnowsze kolekcje uznanych paryskich marek nawet z rabatem 60%. Do tej pory aby znaleźć wyjątkowe okazje zakupu ubrań często było trzeba zwiedzić nie jedno centrum handlowe. Aktualnie sytuacja nieco zmienia się i to za sprawą coraz większej ilości showroomów. Znajdziemy tu ubrania i biżuterię młodych projektantów, których sztuka zaczyna być coraz bardziej doceniana.

 

 

 

Już od 10 do 20 czerwca showroom My French Mood przy ulicy Kruczej 47a w Warszawie zostanie otwarty nie tylko dla stylistów ale i dziennikarzy modowych, blogerów i miłośników zakupów. Wyprzedaż będzie wyjątkową okazją do nabycia z nawet 60% rabatem marek dotychczas niedostępnych w Polsce, zobaczenia showroomu, do którego na co dzień dostęp mają jedynie największe redakcje w Polsce, napicia się lampki szampana i porozmawiania o modzie.

Dla kobiet, które cenią sobie klasyczny miejski styl połączony z elementami boho doskonałym wyborem będzie marka Vanessa Bruno Athé, będąca uosobieniem kobiecości, minimalizmu i prostoty w iście paryskim wydaniu.

BA&SH to natomiast firma, którą uwielbiają wszystkie miłośniczki mody. W jej kolekcjach znajdziemy eleganckie tkaniny zestawione z niepowtarzalnymi dodatkami takimi jak frędzle, perły i nadruki. Marka łączy w sobie wyrafinowanie z codziennością, co pozwala na stworzenie niepowtarzalnych stylizacji w stylu top modelki Magdaleny Frąckowiak z kampanii marki.

Ubrania zaadresowane do kobiet nowoczesnych i chcących się wyróżniać – tak można określić projekty z najnowszej kolekcji Gat Rimon. Marka pochodzi z samego serca Paryża, inspirowana jest przez style mody obecne w stolicy Francji. Kolekcje, które prezentuje każdego sezonu są ekscytujące i innowacyjne oraz doskonale wpisują się w światowe trendy.

Swildens to marka stawiającą na ponadczasowość, zestawiająca kobiecość i klasykę z męskimi fasonami. Ubrania łączą w sobie artystyczną elegancję, rocka i klasykę poprzez najwyższej jakości materiały, kolory i motywy czerpane ze stylu vintage.

W trakcie eventu czekać na gości będą również projekty April May i Eleven Paris.



Kiedy?: 10-20 czerwca 2015

Godzina: od poniedziałku do piątku 13.00-19.00, w soboty 11.00-18.00

Gdzie?: Showroom My French Mood ul. Krucza 47a lok.3






Komentarze
2015-09-02 20:56:55
~Magdalena Jarkiewicz Pewnie,że bym się wybrała.Niestety w mojej okolicy jak na razie nie ma,a do stolicy jakoś nie mam kiedy się wybrać.
2015-06-14 12:42:50
~Beatris20 Myślę że rabat 60% i tak czyni ten sklep bardzo drogim i w cenach kilkutysięcy :) Showroom nie dla przeciętniaka :)
2015-06-13 17:52:41
~kal1979 No cóż duże miasto, duże możliwości i wiele atrakcji. Podoba się mi takie rozwiązanie, gdzie otoczenie sprzedaży nie jest takie zmasowione. Teraz tak sobie myślę, że coś na podobny wzór mogłabym stworzyć w moim mieście i nieco poszerzyć tą formułę. Wygląda na to, że ten materiał natknął mnie do pewnego pomysłu ;-)
2015-06-11 14:15:40
~szakirka Niezwykła okazja ,aby uzupełnić swoją szafę o kilka perełek w atrakcyjnej cenie ,szkoda ,że Warszawa ode mnie tak daleko ,ale wszystkim życzę owocnych zakupów :)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Ostatnie dwa lata nie należą do tych najlepszych dla branży usług beauty. Pandemia mocno wpłynęła na działalność prowadzoną przez właścicieli i menadżerów obiektów, świadczących profesjonalne usługi beauty. To efekt wielu czynników, które też odsłoniły słabe strony branży. Czas jednak zapomnieć o tych trudnych...
Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Wymaga szczególnej troski o zdrowie i regularnych badań. Przyszłe mamy potrzebują też wiedzy z zakresu przebiegu ciąży oraz porad, jak mogą lepiej...
Czytaj więcej

Dla Niego

"Pracuj ciężko, baw się ostro" – taka idea przyświeca mężczyznom, dla których powstała najnowsza seria LaQ Doberman o zapachu seksu i biznesu. Czego mogą spodziewać się po niej panowie?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl