Reklama
Dziewczyny wybrały kolory na sezon wiosna-lato 2019

Intensywny różowy, turkusowy błękit czy butelkowa zieleń – jakie kolory lakierów do paznokci będą popularne latem 2019 roku? Nastolatki podjęły decyzję! W ramach wydarzenia „Kolorowy dzień z Miss Sporty” dziewczyny wcieliły się w role trendsetterek i wybrały 10 propozycji. Teraz ich koleżanki na Instagramie wyselekcjonują 5 kolorów, które marka wprowadzi do sprzedaży w przyszłym roku. Całe wydarzenie jest częścią kooperacji marki z nastolatkami pod hasłem „Miss Sporty. Co-created by girls”.

 

 

Świadomość kosmetyczna nastolatek może zaskakiwać. Wystarczy dać im okazje, aby powiedziały o swoich upodobaniach czy oczekiwaniach. Udowodniła to grupa dziewczyn, która wzięła udział w wydarzeniu „Kolorowy dzień z Miss Sporty” i wybrała 10 propozycji kolorów dla lakierów do paznokci. Część wybranych przez nich odcieni trafi do sprzedaży w przyszłym roku.

 

Co wspólnego ma lakier do paznokci i lukier na pączkach?

W wyborze trendów kolorystycznych pomocna jest kreatywność. Jak ją najlepiej pobudzić? Oczywiście w ciekawym kontekście np. podczas warsztatów dekorowania pączków. Uczestniczki w trakcie wydarzenia miały okazję wziąć udział w prelekcji prowadzonej przez Ewę Jurczak (Psychologia Stylu) na temat palety kolorystycznej modnej w przyszłym roku. Wiedza uzyskana w trakcie wykładu przydała się dziewczynom podczas wyboru spośród 20 propozycji kolorystycznych (propozycje zostały przedstawione na pączkach) 10 ulubionych kolorów lukrów na pączkach. Następnie nastolatki uczestniczyły w warsztatach dekorowania słodkości i pod okiem Joanny Banad (Posypane) przyozdabiały wybrane pączki dodatkami. Wszystko po to, aby wyłonić i jak najlepiej zaprezentować 10 propozycji kolorów lakierów do paznokci Miss Sporty na sezon wiosna/lato 2019.

 

 

To jednak nie koniec wyzwania: teraz ich koleżanki na Instagramie Miss Sporty wyselekcjonują 5 faworytów. Wybrane kolory zostaną później zamknięte w szklanych buteleczkach lakierów i trafią do sprzedaży w drogeriach Rossmann.

 

Współtworzenie – czyli jak nastolatki angażują się w rozwój marki kosmetycznej?

To same nastolatki najlepiej wiedzą, jakie kosmetyki trafią w ich gusta i potrzeby. Właśnie dlatego powstała idea Miss Sporty. Co-created by girls – współtworzenia z młodym pokoleniem kobiet produktów marki Miss Sporty. Marka pyta nastolatki o opinie, preferencje i na podstawie uzyskanych informacji dostosowuje nie tylko komunikację wizualną, claimy, ale również same produkty.

 

 

Wydarzenie Kolorowy dzień z Miss Sporty i wybór kolorów lakierów do paznokci na wiosnę/lato 2019 to tylko część działań wchodzących w kooperację z nastolatkami. Wcześniej dziewczyny decydowały o wyglądzie nowych grafik na opakowania lakierów do paznokci, pojechały do fabryki w Barcelonie i wybrały kolory lakierów obecnie znajdujących się w sprzedaży. Co więcej, marka regularnie współpracuje z 10 mikroinfluencerkami wybranymi w kilkustopniowym procesie. Wspólnie kilka razy w roku powtarzają badania, podczas których dyskutują i analizują, czego od marki oczekują konsumentki.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

OH! my LIPS Zestaw do makijażu ust
Eveline Cosmetics

Extension Volume Push Up Tusz do rzęs
Eveline Cosmetics

Wiadomości branżowe

Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Deser, telefon komórkowy, a może sen? Od dawna wiadomo, że włosy odgrywają istotną rolę w kwestii poczucia własnej wartości. Czy sposób w jaki utrzymujesz relacje z innymi oraz twoje...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl