Reklama
Semilac i Yes połączyła wspólna misja

Polskie marki coraz mocniej sygnalizują swoją obecność, nie tylko na zagranicznych rynkach. Tak jest i w tym przypadku, tylko tu dwie marki połączyły swoje siły. Tym razem Semilac, producent lakierów hybrydowych i kosmetyków kolorowych, połączył siły z producentem biżuterii YES, tworząc szereg wspólnych działań marketingowo-handlowych. Obie marki połączyło zamiłowanie do kobiecego piękna, spójność idei i po prostu nieszablonowe podejście do komunikacji marketingowej.

 

 

 

Niedawno marka Semilac ogłosiła alians marketingowy z jednym z najpopularniejszych internetowych sklepów obuwniczych w Polsce – DeeZee. Owocna współpraca stała się bazą do rozpoczęcia nowych przedsięwzięć. Kolejną firmą, która dołączyła do grona partnerów marketingowych Semilac, jest polski producent biżuterii YES. Działania obu firm obejmują wzajemną promocję w kanałach social media. Semilac prezentuje biżuterię YES wraz z dopasowanymi do niej stylizacjami paznokci zgodnymi z aktualnymi trendami. Z kolei YES podkreśla rolę manicure jako idealnego dodatku do biżuterii w swoich publikacjach.

Oprócz prowadzenia wspólnych działań digitalowych, YES bierze udział w eventach organizowanych przez Semilac. Marka jest sponsorem nagród na pokazach oraz eventach promujących nowe produkty. We wrześniu klientki Semilac mogły posłuchać porad ekspertów z zakresu doboru biżuterii na największych targach kosmetycznych w Polsce, w Warszawie.

Producent lakierów hybrydowych został także partnerem 10 Jubileuszowej edycji  Kalendarza YES, który jest nieodłącznym elementem komunikacji marki. Manicurzystki Semilac zadbały o manicure modelki Zosi Nowak, a efekty pracy będzie można podziwiać już niebawem. Biżuteria YES została również zaprezentowana w najnowszym jesiennym numerze kwartalnika wydawanego przez markę Semilac – Manifique Magazine, który trafił do sprzedaży na początku września.

Obie marki czerpią szereg korzyści z połączenia wspólnych sił. Cross-promocja ma bowiem pozwolić na umocnienie pozycji obu brandów i poszerzenie grupy docelowej. Firmy realizują spójną wizję opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment.

Polskie marki trzymają się razem. Wspólnie z Semilac wspieramy kobiety – siła koloru i biżuteria to duet, który w unikalny sposób podkreśla ich indywidualność i wewnętrzny blask. Do wszystkich wspólnych działań podchodzimy z takim samym zaangażowaniem, jak do naszych klientek. Dlatego też wierzymy, że współpraca okaże się niezwykle owocna i pozwoli nam na dotarcie do jak największej grupy wyjątkowych osób – podkreśla Monika Klejewska, Marketing Manager YES.

 

W najbliższym czasie obie marki planują nowe aktywacje w obszarze digital i offline. Klientki będą mogły skorzystać z aktywacji konkursowych i rabatowych.

 




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

AGE PREVENT Cream
Krem anti-aging do twarzy

Produkt o wielokierunkowym działaniu przeciwstarzeniowym.

AGE PREVENT Peeling
Peeling enzymatyczno-chemiczny

Preparat  o delikatnym działaniu złuszczającym i wyrównującym koloryt.

Wiadomości branżowe

Powoli zaczynamy odliczanie do weekendu 6-7 kwietnia, kiedy to na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpocznie się największe w Polsce wydarzenie urodowe dla ekspertów w dziedzinie makijażu, stylizacji paznokci i fryzjerstwa. Prócz profesjonalnej oferty produktowej, będzie można wziąć udział w licznych...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Deser, telefon komórkowy, a może sen? Od dawna wiadomo, że włosy odgrywają istotną rolę w kwestii poczucia własnej wartości. Czy sposób w jaki utrzymujesz relacje z innymi oraz twoje...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl