Reklama
„Moja Metamorfoza” w nowej rzeczywistości

Drugi już rok żyjemy wszyscy w zmienionej rzeczywistości. Za sprawą pandemii COVID-19, doświadczamy różnych ograniczeń i utrudnień. To nie sprzyja w dbaniu o swój wygląd. Jednak czy na pewno? Postanowiliśmy to sprawdzić jak dbacie o siebie w tym szczególnym czasie. Czy pomimo okresowych ograniczeń w usługach u specjalistów od urody, w ramach domowego zacisza, podejmujecie starania aby przechodzić metamorfozy. Dostęp do produktów i narzędzi pomagających w tym procesie na szczęście nie został ograniczony.

 

 

Internet stał się ważnym narzędziem w okresie pandemii COVID-19. Dzięki niemu możemy dokonywać bezpiecznie zakupy, podejmować naukę oraz zwiększać różne kompetencje. To każde źródło wymiany informacji pomiędzy jego użytkownikami. Za jego pośrednictwem możemy pokazać jak dbamy o siebie, o swój wygląd. Zdjęcia, filmiki, instruktaże … w ten sposób dochodzi do wymiany informacji, także ze strony firm, które dostarczają rozwiązań do codziennej pielęgnacji.

Czy udało się Wam wykorzystać te wszystkie wskazówki?

Czy stały się one dla Was pomocne w codziennym dbaniu o swój wygląd?

Postanowiliśmy to sprawdzić, jak w nowej rzeczywistości, podejmujecie te wszystkie starania ukierunkowane na urodę.

 

Prześlij do nas swoje zdjęcie twarzy przed metamorfozą z tego lata 2021 i po metamorfozie. Opisz jak dbasz o swoją urodę, dzięki której zawdzięczasz przemianę, której efekt przesyłasz w zgłoszeniu tej akcji redakcyjnej.


Z wszystkich nadesłanych zgłoszeń wybierzemy trzy naszym zdaniem najciekawsze i nagrodzimy je atrakcyjnymi zestawami kosmetyków różnych marek.

Wytypowane w tej akcji 3 osoby, których metamorfozy najbardziej spodobały się nam, włączając proces jego przejścia, przedstawimy na łamach naszego portalu.

 

Więcej na temat tej akcji, w tym zasady udziału w niej, przeczytasz na łamach naszego portalu w sekcji – Konkursy.

 

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

MIST CREAM
Lekka emulsja do twarzy
ashwagandha

Pojemność:
110 ml

MIST CREAM
Lekka emulsja do twarzy
lawenda

Pojemność:
110 ml

Wiadomości branżowe

Ostatnie dwa lata nie należą do tych najlepszych dla branży usług beauty. Pandemia mocno wpłynęła na działalność prowadzoną przez właścicieli i menadżerów obiektów, świadczących profesjonalne usługi beauty. To efekt wielu czynników, które też odsłoniły słabe strony branży. Czas jednak zapomnieć o tych trudnych...
Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Wymaga szczególnej troski o zdrowie i regularnych badań. Przyszłe mamy potrzebują też wiedzy z zakresu przebiegu ciąży oraz porad, jak mogą lepiej...
Czytaj więcej

Dla Niego

"Pracuj ciężko, baw się ostro" – taka idea przyświeca mężczyznom, dla których powstała najnowsza seria LaQ Doberman o zapachu seksu i biznesu. Czego mogą spodziewać się po niej panowie?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Black Month w Hebe Z okazji 10 lat Hebe, Black Friday zmieniony został w Black Month. W listopadzie na klientki i klientów co tydzień czekają nowe, niepowtarzalne oferty. Od 2 listopada br., z okazji zbliżającego się Black Friday, trwa wyjątkowa akcja przygotowana przez sieć drogerii Hebe – różnorodne...Czytaj więcej

  ■ Joanna Krupa świętuje 2. urodziny córki na przyjęciu w LA Dwa lata temu na świat przyszła upragniona córeczka Joanny Krupy i Douglasa Nuneza. Od tego momentu Asha stała się oczkiem w głowie znanej modelki i zawładnęła również jej social mediami. Rok temu gwiazda programu Top Model w czułych...Czytaj więcej

  ■ Światowy Dzień Donacji i Transplantacji 26 października obchodziliśmy Światowy Dzień Donacji i Transplantacji. Dzień, którego celem jest promowanie idei dawstwa – krwi, narządów i szpiku, a także zwiększanie świadomości społeczeństwa w tym zakresie. Bo to właśnie Dawcy są niezwykle...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2022 COSMED Consulting / serwisuroda.pl