Reklama
Cafe News

■ Szerzenie wiedzy na temat profilaktyki w zakresie nadmiernego wypadania włosów, ochrony skóry i odpowiednich zachowań prozdrowotnych - to tylko niektóre z założeń kampanii „Moja REGENeracja”. Celem jej organizatorów jest zmiana postaw Polaków i edukacja w zakresie dobrych nawyków pielęgnacyjnych.
Pomimo, że dobra kondycja włosów i nieskazitelna cera twarzy stanowi dla wielu ludzi jedne z najważniejszych atrybutów urody, większość z nas nie stosuje środków prewencyjnych, które utrzymałyby te walory w dobrej formie. Świadczą o tym liczne statystyki, badania, a także duże zainteresowanie tematem w mediach i na forach poświęconych tematyce urody. Tym czasem w wielu przypadkach odpowiednie zachowania profilaktyczne uwzględniające zbilansowaną dietę bogatą w witaminy, zmianę trybu życia na zdrowszy i stosowanie odpowiednich preparatów mogą skutecznie uchronić nas przed przykrymi konsekwencjami zaniedbań. Szybkie tempo życia, nałogi, stres czy niedobór witamin - to tylko niektóre z wielu czynników wpływających na jakość naszej skóry i kondycję włosów. Pacjenci  zapominają o trosce o samych siebie, a do dermatologa zgłaszają się dopiero wtedy, kiedy problem już zaistnieje. Tymczasem w wielu przypadkach można uniknąć przykrych konsekwencji. Działania prewencyjnie, w tym także okresowe specjalistyczne badania laboratoryjne często wystarczą, aby uchronić się przed problemami skóry - wyjaśnia dr Anita Tarajkowska - Olejnik, specjalista dermatolog, ekspert kampanii „Moja REGENeracja”. Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie mojaregeneracja.pl



■ Jeśli ten świat zmienia się dzięki wzorcom to Panache chce pokazać kto je wytycza. Silne, odważne kobiety. Kobiety, które wytyczają własne ścieżki. Zmieniają bieg historii. Kobiety, które inspirują. Kobiety będące wzorcami do naśladowania wywierają wpływ na innych. Nie rywalizują. To bohaterki, które udowadniają światu, że bariery przed nimi stawiane można pokonać. Teraz nadchodzi czas, by je docenić. W 2015 roku Panache przeprowadził swoją pierwszą, cyfrową kampanię „Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna” poświęconą inspirującym kobietom z całego świata. W kampanii wzięły udział: znana na całym świecie modelka - Marquita Pring, terapeutka sportowa - Amy Hughes, brytyjska paraolimpijka – Hannah Cockroft, pielęgniarka - Rachel Elliot, brytyjska piosenkarka - Micę Paris oraz polska propagatorka krwio- i organodawstwa - Martyna Kaczmarek. Kampania „Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna” obecna była na całym świecie poprzez kanały social media oraz virale na YouTube. W kolejnej edycji „Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna” każdy z nas może nominować osoby, które są dla nas inspiracją. Mogą to być zwyczajne kobiety robiące niezwykłe rzeczy, mogą to być kobiety zupełnie nam obce lub będące osobami publicznymi, sławnymi, których praca nas inspiruje.

Proces nominacji rozpocznie się w Dniu Kobiet – 8 marca 2016  na stronie www.modelledbyrolemodels.com/nomintations oraz na www.nowywymiarpiekna.pl. Nominacje będzie można przesyłać do 3 kwietnia. Międzynarodowe jury, w którego skład wchodzi Beata Sadowska będąca inspiracją dla wielu kobiet chcących żyć zdrowo i aktywnie, bardzo dokładnie rozważy wszystkie nominacje, a następnie opublikuje listę 15 finalistek, z których to głosujący wspólnie z jury wyłonią ostateczną szóstkę zwycięskich wzorców do naśladowania. Zwyciężczynie wezmą udział w sesji zdjęciowej „Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna”, która zostanie opublikowana na stronie internetowej Panache, w prasie internetowej oraz drukowanej, a także w kanałach social media i na materiałach reklamowych dostarczanych do sklepów branżowych.


■ Najnowsze trendy w strzyżeniu i stylizacji, innowacyjne techniki fryzjerskie oraz pokaz mistrzów Akademii marki ESTEL Professional. To program na pierwszy weekend kwietnia. Międzynarodowy pokaz ESTEL SHOW i warsztaty Look & Learn odbędą się w dniach 2-3 kwietnia 2016 r. w Zakopanem.

Marka ESTEL Professional zaprosiła do Polski mistrzów fryzjerstwa z Rosji i Niemiec. Na pokaz i warsztaty przyjadą światowej sławy styliści fryzur: Andrey Pulin, Elena Stepanowa i Ekaterina Savannikowa z Sankt Petersburga. Niemcy reprezentować będzie Chris Meineck, natomiast z Polski obecny będzie Kierownik Działu Szkoleń i główny stylista - Cezary Rosiński.

Głównym punktem programu podczas kwietniowego weekendu będzie ESTEL SHOW 2016 - pokaz najnowszych kolekcji i trendów fryzjerstwa, zaprezentowanych przez stylistów z Akademii ESTEL z Sankt Petersburga. Kolekcja AMORE zostanie przygotowana przez Dyrektora Artystycznego marki ESTEL Professional – Andrey’a Pulina oraz światowej sławy stylistów i instruktorów z Akademii ESTEL. Na zakończenie pierwszego dnia stylistki marki zaprezentują trendy w strzyżeniu męskim.

Weekend w Zakopanem to także praktyczne zajęcia przygotowane przez mistrzów sztuki fryzjerskiej. To warsztaty Look & Learn podczas których światowej sławy styliści fryzur zdradzą tajniki nowoczesnej koloryzacji, strzyżenia oraz stylizacji włosów. Podczas warsztatów zostaną zaprezentowane innowacyjne techniki fryzjerskie oraz najnowsze trendy w strzyżeniu opracowane przez członków Akademii ESTEL Professional.

ESTEL Professional to marka specjalizująca się w produkcji kosmetyków profesjonalnych do włosów. W ofercie marki znalazło się kilka linii produktów przeznaczonych do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów, brwi i ciała. Unikalność marki ESTEL Professional wynika z faktu, że nie prowadzi ona sprzedaży detalicznej, a jej oferta skierowana jest głównie do profesjonalnych salonów fryzjerskich.

 

■ 29 lutego 2016 r. po raz szósty w Polsce odbędzie się Światowy Dzień Chorób Rzadkich. Obchody rozpocznie doroczna konferencja  w Pałacu na Wyspie w warszawskich Łazienkach Królewskich, gdzie spotkają się przedstawiciele organizacji pacjenckich oraz decydenci. Wiodącym tematem rozmów będzie Narodowy Plan dla Chorób Rzadkich. W tym roku organizatorzy wydarzenia zapraszają wszystkie chętne osoby do udziału w akcji #MojaChwila, która pozwoli wrócić pamięcią do najpiękniejszych wspomnień i wesprze osoby dotknięte rzadkimi chorobami.

Tegoroczny Dzień Chorób Rzadkich przypada w wyjątkowym momencie – 29 luty to najrzadsza data w kalendarzu. Jednocześnie jest to jeden z najważniejszych dni dla ponad 350 milionów osób dotkniętych rzadkimi chorobami na całym świecie. W Polsce głównym tematem, który towarzyszy Dniu Chorób Rzadkich jest wciąż niezrealizowany Narodowy Plan dla Chorób Rzadkich. Dokument regulujący  opiekę zdrowotną w tym zakresie miał powstać już w 2013 r. Po latach temat dokumentu wraca na ministerialną wokandę. Ministerstwo Zdrowia zapowiada wznowienie prac w tym zakresie, powołanie Zespołu ds. Chorób Rzadkich przy MZ, który w ciągu kilku miesięcy ma zakończyć prace nad  Narodowym Planem, aby poprawić standardy leczenia, zorganizować polską sieć ośrodków referencyjnych, zwiększyć dostęp do leków sierocych oraz zapewnić godną i adekwatną opiekę socjalną dla pacjentów i rodzin dotkniętych choroba rzadką.

 

■ Mieszkańcy Wrocławia, dzięki pracom rewitalizacyjnym prowadzonym przez i2 Development na Bulwarze Staromiejskim, odzyskają 2,5-hektarowy teren w samym centrum miasta. Rozwiązania zastosowane przez dewelopera przy pl. Jana Pawła II, znacząco wpłyną na komfort życia w Stolicy Dolnego Śląska. Rewitalizacja uwzględni potrzeby m.in. pieszych, rowerzystów oraz tych, którzy cenią przyjazną przestrzeń miejską.

Szerokie nadodrzańskie bulwary, wyremontowana promenada wzdłuż fosy miejskiej oraz rzeki, a także zadbana parkowa zieleń mają zachęcać do spacerów i spędzania czasu wolnego na świeżym powietrzu. i2 Development tak zaprojektował przestrzeń, aby wraz z odnawianymi budynkami oraz okalającymi je uliczkami przypominała przestronne miasteczko zapraszające do społecznej integracji. Czerpiąc z pozytywnych trendów światowej urbanistyki, deweloper postarał się o wyłączenie terenu Bulwaru Staromiejskiego z ruchu samochodowego. Dzięki temu wyeksponowany został park ze starodrzewem, a kameralne pasaże między budynkami zyskały na bezpieczeństwie. Ścieżki rowerowe, strefy zdrowia, plaża miejska oraz zaplanowana na Odrze marina mają być integralną częścią usług oferowanych we wnętrzach Bulwaru. Stąd, w ramach powierzchni komercyjnych, przewidziano sklepy z profesjonalnym sprzętem i odzieżą sportową, sklepy i restauracje ze zdrową żywnością oraz gabinety dentystyczne i medycyny estetycznej.

 

■ Założycielki firmy Phenicoptere, Monika Żochowska i Ewa Dudzic, zdobyły tytuł Bizneswoman Roku w kategorii Moja Firma, a także otrzymały nagrodę specjalną – Bizneswoman Publiczności w konkursie organizowanym przez Sukces Pisany Szminką. Stworzone przez nie GLOV Hydro Demaquillage, rękawice, które usuną nawet najmocniejszy makijaż wyłącznie za pomocą wody, stały się międzynarodowym bestsellerem, a założony start-up to dziś firma o globalnym zasięgu.

Podczas gali finałowej konkursu ogłoszono nazwiska laureatek w czterech kategoriach: Debiut Roku, Moja Firma, Korporacja i Działalność na Rzecz Kobiet. Przyznane zostały także dwie nagrody specjalne – Bizneswoman Publiczności, Kobieta w Nowych Technologiach oraz dwa wyróżnienia. Uroczystość wręczenia statuetek odbyła się 25 lutego 2016 r. w gmachu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Zrealizowałyśmy swoje wielkie marzenie i zbudowałyśmy nową kategorię produktów w branży kosmetycznej. Jesteśmy bardzo dumne, że możemy tworzyć miejsca pracy w Polsce, a GLOV pokochały miliony kobiet na świecie – powiedziała odbierając nagrodę Monika Żochowska, prezes Phenicoptere.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

OH! my LIPS Zestaw do makijażu ust
Eveline Cosmetics

Extension Volume Push Up Tusz do rzęs
Eveline Cosmetics

Wiadomości branżowe

Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Deser, telefon komórkowy, a może sen? Od dawna wiadomo, że włosy odgrywają istotną rolę w kwestii poczucia własnej wartości. Czy sposób w jaki utrzymujesz relacje z innymi oraz twoje...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl