Reklama
Zewnętrzne piękno nie istnieje bez wewnętrznej harmonii

Motto to stało się podstawą filozofii marki MASSADA. Hiszpańska marka łącząc doświadczenie i pasję, tworzy ekskluzywne kosmetyki i linie zabiegowe, które jednoczą ciało i umysł celem osiągnięcia harmonii piękna i zdrowia. Begoña Vega - założycielka marki, od 30 lat swojej pracy zawodowej poszukuje sposobów osiągnięcia dobrego samopoczucia i zdrowia, wykorzystując to, co najlepsze w naturze. Począwszy od starannego doboru surowców naturalnych i mineralnych, przez nowoczesne technologie produkcji i badań, aż po gotowe produkty – firmę MASSADA wyróżnia jakość.

 

 

Zespół Massada tworzą wysoce wykwalifikowani profesjonaliści o bogatym doświadczeniu w branży kosmetycznej oraz powiązanych sektorach (farmaceutyczny, marketingowy), w pełni oddani projektowi, wykazujący się kreatywnością i innowacyjnością. Cały system produkcyjny opiera się na rygorystycznym stosowaniu na każdym etapie restrykcyjnych standardów jakości, a także poszanowaniu środowiska.

ENERGIA, KOLOR I ZAPACH – to trzy podstawowe elementy opatentowanej metody ECOA©. Ta unikalna koncepcja zabiegu pomaga zapobiegać zniszczeniu komórek, opóźnia starzenie, podnosi jakość życia i przywraca naturalne piękno. Skuteczność metody ECOA© opiera się na doświadczeniu wielu dyscyplin bioterapeutycznych: morfologii, aromaterapii, akupresury, kinezjologii, chromoterapii, fizjoterapii, ziołolecznictwa, technik hydrotermalnych.

Massada to unikalna koncepcja badań nad pełnymi zabiegami, a nie tylko pojedynczymi produktami. Przygotowanie skóry, indywidualny dobór zabiegu i masażu są częścią filozofii firmy. Wszechstronność zabiegów pozwala salonom kosmetycznym na innowacyjność i stanowi prawdziwą alternatywę dla chirurgii.

 

 

Marka posiada w swojej ofercie również pełną gamę profesjonalnych produktów, które idealnie sprawdzą się również latem. Preparaty te gwarantują przede wszystkim optymalne nawilżenie cery, dzięki czemu nasza skóra narażona na negatywny wpływ słońca czy wiatru nie traci wilgoci tak szybko.  Cechuje je również moc naturalnych składników, które delikatnie, ale bardzo skuteczne pielęgnują nawet wymagającą cerę. Najlepiej sprawdzić to na własnej skórze, zabierając ze sobą na urlop preparaty z serii biokomórkowej Bio Cellular. Dzięki naturalnym składnikom takim jak: Rosa Mosqueta, sproszkowane bursztyny, soja organiczna czy miłorząb dwuklapowy, nie straszne będą ostre promienie słońca czy morska woda.

Stawiając na preparaty marki Massada mamy do wyboru całą serię produktów, które pomogą nam korzystać z uroków lata bez szkody dla naszej cery. Intensywny peeling odmładzający ze sproszkowanymi bursztynami - rozjaśnia i wygładza cerę, mgiełka wody termalnej z kwiatów róży to natychmiastowa remineralizacja, odświeżenie i głębokie nawilżenie skóry, ekskluzywne serum regenerujące z Massada Complex - głęboko odżywia oraz pobudza syntezę kolagenu i elastyny, natomiast krem odbudowujący, dzięki bogactwu składników przywraca skórze blask i odżywienie.






Komentarze
2015-07-08 21:43:19
~martus2833 Coraz częściej słyszę o pielęgnacji holistycznej. Tak więc kosmetyki oddziałują nie tylko na ciało ale poprawiają też samopoczucie; podoba mi się takie podejście, bo te dwie sprawy są ze sobą nierozerwalne.
2015-07-06 21:11:51
~kal1979 Podoba się mi hasło w tytule artykułu. Jest dla mnie kwintesencją urody, kobiecości, życia ....
2015-07-05 18:04:58
~szakirka Zgadzam się aby wyglądać pięknie i tak się czuć musi być harmonia całego ciała w połączeniu ze stanem umysłu.
2015-07-03 09:58:13
~Beatris20 Czy marka Massada jest dostępna tylko w salonach? Bardzo zainteresowały mnie te kosmetyki i użyte w nich technologię. Fajnie jak kompetentni ludzie tworzą rewelacyjne produkty.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl