Reklama
Dzień Zrównoważonego Piękna po raz pierwszy w Polsce

Szacuje się, że polskie powietrze każdego roku zabija ok. 45 tys. osób, a na dodatek jest najbardziej zanieczyszczone w całej UE. Dlatego też firma Davines zdecydowała się na zbiórkę pieniędzy na zakup sadzonek drzew, która odbędzie się 6 lutego 2016 r. w salonach fryzjerskich współpracujących z Davines w całym kraju. To będzie pierwsza polska edycja Dnia Zrównoważonego Piękna, który z powodzeniem odbywa się od lat za granicą. Przedsięwzięcie jest realizowane przy współpracy z Klubem Gaja.

 

 

 

Finał akcji nastąpi jeszcze w 1. połowie 2016 r. Fryzjerzy z salonów, które włączą się do Dnia Zrównoważonego Piękna, osobiście zasadzą drzewa na terenie Beskidów. Partnerem wydarzenia jest Klub Gaja wywodzący się właśnie z Beskidów.

Wyzwania związane z ekologią dotyczą całego globu, poszczególnych państw i obywateli. Czyli każdego z nas. Zmiany klimatu, zanieczyszczenie powietrza czy kurczące się zasoby naturalne mają wpływ na nasze życie. Dlatego też współpraca z firmami i organizacjami, które w swojej strategii mają zrównoważone podejście do środowiska jest tak ważna w dzisiejszym świecie. Włączenie się Klubu Gaja w ramach programu Święto Drzewa, w Dzień Zrównoważonego Piękna uważam za doskonałą możliwość budowania kapitału społecznego i ekologicznego wokół wartości jaką jest środowisko naturalne – wyjaśnia Jacek Bożek, założyciel i prezes Klubu Gaja.

Wspólne posadzenie w Beskidach drzew i krzewów owocowych: jak  grusze,jabłonie, śliwy, głogi, tarniny zwiększy różnorodność biologiczną i zmniejszy skutki zmian klimatu, dlatego właśnie warto pracować dla dobra wspólnego – dodaje prezes Klubu Gaja

 

Branża usług beauty dla Zrównoważonego Piękna

Dzień Zrównoważonego Piękna jest autorską inicjatywą włoskiej firmy Davines, producenta kosmetyków do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Na świecie odbywa się on pod nazwą Sustainable Beauty Day i jest od lat organizowany we Włoszech, Francji, w Hiszpanii, Norwegii, Szwecji, Kanadzie i USA. Fundusze zebrane w ramach akcji zostały już przeznaczone na zasadzenie drzew w Mozambiku, Brazylii, Indonezji, Włoszech czy na Madagaskarze. W lutym 2016 r. Polska dołącza do tego przedsięwzięcia.

Do udziału w zbiórce zapraszamy wszystkie osoby, które w dniu akcji czyli 6 lutego będą korzystały z usług salonów współpracujących z Davines. Zarówno udział w akcji, jak i wysokość datku są oczywiście dowolne. Za zebrane środki zakupimy sadzonki różnych gatunków drzew i krzewów owocowych: grusze, jabłonie, śliwy, głogi, tarniny. Będzie to taki nasz prezent dla Ziemi, a owocami zasadzonych krzewów pożywią się także owady, ptaki i większe zwierzęta – komentuje Marek Graniszewski z Davines, organizator akcji.

 

 

Davines to włoski producent naturalnych kosmetyków do profesjonalnej pielęgnacji, koloryzacji i stylizacji włosów. Firma istnieje od 1983 r., została założona w Parmie. Początkowo działała jako laboratorium badawcze produkujące kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry na zlecenie słynnych domów mody. Jej siedziby mieszczą się obecnie w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu, Deventer oraz Parmie, a kosmetyki są dostępne w 85 krajach świata. Dyrektorem artystycznym marki jest Angelo Seminara – trzykrotny zdobywca wyróżnienia British Hairdresser of the Year, współpracujący z największymi projektantami.

 





Komentarze
2016-01-27 22:58:18
~Beatris20 Świetna inicjatywa:). Sadzenie drzew piękna sprawa, wpsomaganie naszej matki natury Ziemi. Myślę, że powinno być także więcej akcji mających za zadanie ratowanie istniejąych już kompleksów lesnych. Wiadomo nie od dziś jak bardzo jest wycinana puszcza, jak giną lazy Tanzanii, nie tylko planeta zostaję obtarta z produkcji tlenu ale także zwierzęta z domu. straszne jest to, że to wszytsko przez nas ludzi, przez to , że ciągle nam mało i producenci robią wszytsko by nam więcej sprzedać, a oni by mogli taniej wytworzyć.
Mam nadzieję, że wiele osób wesprzę tą akcję , jestem całym sercem z Wami :).

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl