Reklama
Inauguracja marki EsthiCell PROFESSIONAL na polskim rynku

Od 1 lutego br. na polskim rynku profesjonalnych usług kosmetycznych zadebiutowała marka EsthiCell PROFESSIONAL. Jak podkreślą twórcy marki i oferty produktowej powstała ona w odpowiedzi na zainteresowanie konsumentów zabiegami dermoestetycznymi, które łączą cechy klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych z tymi stosowanych przez lekarzy dermatologów i specjalistów medycyny estetycznej. W efekcie zabiegi przy zastosowaniu tej marki charakteryzuje wysoka skuteczność i efektywność.

 

 

W formułach profesjonalnych kosmetyków EsthiCell zastosowano składniki aktywne, które są wykorzystywane również w branży farmaceutycznej i medycznej. Bogactwo składników aktywnych oraz zoptymalizowanie formuł kosmetycznych tak aby były pozbawione surowców, które są w branży kontrowersyjne czy posiadają negatywny wpływ na człowieka, to istotne elementy wpisujące się w filozofię marki. Ma ona również cechę, która wyróżnia ją i mocno identyfikuje na rynku – to prostota, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Mniej często oznacza więcej. Wieloletnie doświadczenie na rynku kosmetyków oraz usług szeroko pojmowanej branży kosmetycznej, pozwoliło nam racjonalnie podejść do kwestii tworzenia asortymentu oferty. Została ona opracowana w taki sposób aby produkty ułatwiały ich wykorzystywanie w codziennej praktyce zabiegowej – czyli aby mogły być w pełni wykorzystane w każdym salonie kosmetycznym oraz Spa. Ścisłe ukierunkowanie preparatów marki EsthiCell to kolejna istotna jej cecha. Ona właśnie została mocno zaakcentowana w pierwszej odsłonie produktów, które wyróżniają się wielostronnym działaniem i przeznaczeniem w ramach konkretnych problemów skóry.

 

EsthiCell PROFESSIONAL wyróżniają następujące cechy:

Dermoestetyczny charakter - łączy zabiegi tradycyjnej kosmetyki i kosmetologii z zabiegami medycznymi.

Bogactwo i bezpieczeństwo - różnorodność składników aktywnych zawartych w formułach kosmetycznych oraz brak tych, które mają potwierdzone negatywne działanie na skórę, czy wzbudzają kontrowersje wśród ekspertów branży kosmetycznej.

Ukierunkowane działanie – oferta obejmuje serie produktów, które samodzielnie lub w połączeniu z innymi preparatami marki dają wyspecjalizowane działanie na problemy skóry.

 

PRODUKTY ZABIEGOWE

Wszystkie produkty zabiegowe EsthiCell wyróżnia dermokosmetyczny charakter oraz ukierunkowane zastosowanie w procedurach zabiegowych. Oferta produktowa została tak skonstruowana aby każdy preparat mógł poprzez swoje specjalistyczne działanie znaleźć zastosowanie w określonych problemach skórnych. Ten jasny podział daje każdej osobie wykonującej profesjonalne zabiegi  dużą autonomię w wykonywanych zabiegach, przy zastosowaniu się do standardów i procedur w ramach doświadczenia oraz wiedzy o produktach profesjonalnych. Ta właśnie cecha stała się głównym motywem i filozofią marki oraz linii Multi Focus Therapy.

 

 

W linii MULTI FOCUS THERAPY występują następujące grupy produktów:


Multi Focus CORE TREATMENT PRODUCTS - Fundamentalne produkty zabiegowe

To grupa produktów, które stanowią fundamentem procedur zabiegowych  marki EsthiCell. Produkty te są niezbędnym elementem w:
▪  przygotowaniu skóry różnych obszarów ciała do zabiegu
▪ ukierunkowaniu każdego  zabiegu o konkretne rozwiązania
▪ właściwym zamknięciu i zakończeniu każdego zabiegu

 

Multi Focus DermoACIDS - Dermo Kwasy

W ofercie marki EsthiCell znajdują się dermokwasy o zróżnicowanej sile oddziaływania na naskórek, ukierunkowanym oraz progresywnym działaniu dzięki zastosowanym odpowiednich ich mieszaninom.

 

Multi Focus SKIN CARE ESSENCES - Specjalistyczne Esencje Pielęgnacyjne

Dzięki tym wyspecjalizowanym produktom, podczas jednego zabiegu można działać jednocześnie na kilka problemów. Wszystkie mogą stanowić samodzielne produkty w procedurach zabiegów na konkretne problemy skóry, jak również można łączyć je z wybranymi fundamentalnymi produktami jak Maska Algowa, Maska Kremowa z Peptydami czy Krem na Dzień z Peptydami oraz stosować jako preparaty do sonoforezy. We wszystkich esencjach zawarty jest innowacyjny składnik aktywny BioNymph Peptide® - mieszanina bioaktywnych tripeptydów oraz węglowodanów otrzymywanych z hodowli komórek macierzystych tytoniu leśnego (Nicotiana sylvestris).

 

Multi Focus FRAGRANCE OIL ESSENCES - Specjalistyczne Olejowe Esencje Zapachowe

Ta grupa preparatów pełni wiele funkcji w procedurach zabiegowych. Pierwsza rola Olejowych Esencji Zapachowych to nadawanie kompozycji zapachowych Fundamentalnym Produktom Zabiegowych, które są bezzapachowe. Olejowe Esencje Zapachowe włączają w formułę zabiegową elementy aromaterapii. Bogaty skład wszystkich Olejowych Esencji sprawia, że można stosować je samodzielnie jako preparaty do masaży aromaterapeutycznych z efektem odżywienia i ujędrnienia skóry. Baza olejowa Esencji zawiera: olej avocado, olej makadamia, olej z róży muszkatołowej, olej rycynowy, aktywny ciekły składnik pozyskiwany z masła Shea.

 

ZABIEGI I PIELĘGNACJA POZABIEGOWA

W wyniku wielu różnych czynników zewnętrznych i wewnętrznych lub ich reakcji krzyżowych, w naszej skórze dochodzi do zmian, których efekty są widoczne na jej powierzchni. Przybierają one różne formy – łuszczenie się, świecenie, zmiany kolorytu czy deformacje struktury. Niestety nie są one estetyczne - czasami wpływają nawet negatywnie na nasze samopoczucie i to jak postrzegają nas inni. Coraz częściej dzieje się tak, że kilka takich zmian występuje jednocześnie i w takich przypadkach trudno jest przeciwdziałać jednym produktem czy nawet zabiegiem.

Zabiegi marki EsthiCell zostały tak opracowane aby z jednej strony działały kompleksowo, z drugiej dają możliwość działania wybiórczo na konkretny problem. Oferta zabiegowa marki EsthiCell daje duże możliwości, zarówno tym o dużym stażu w zawodzie jak i zaczynającym swoją karierę zawodową w branży usług beauty. Asortyment produktowy został tak przemyślany aby każdy produkt mógł poprzez swoje ukierunkowane działanie łączyć się i dopasowywać do procedur zabiegowych. Daje to każdej osobie (szczególnie z doświadczeniem) wykonującej profesjonalne zabiegi  również autonomię w wykonywanych zabiegach, poszerzając spektrum możliwości.

 

Więcej informacji na stronie www.esthicell.pl oraz na f/EsthiCellPolska






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl