Reklama
Dobry podkład to już nie tylko baza!

Faktem jest, że podkład to makijażowy niezbędnik, który ważny jest dla każdej kobiety w codziennej kosmetyce, ale również dla profesjonalistów. To podkład decyduje o ostatecznym efekcie makijażu. Jednak powinien on pełnić podwójną rolę. Samo tuszowanie defektów cery to za mało. Ważne jest również aby podkład odpowiednio ją pielęgnował. Powinien działać jak dobry krem czyli m.in. nawilżać skórę, wygładzać zmarszczki i chronić przed promieniowaniem słonecznym.

W odpowiedzi na te wymagania powstała marka MAKE-UP STAR COSMETICS. Jej twórca - Dominik Ćwiklik, skupił się na idealnym dopracowaniu formuły kosmetycznej, jako alternatywy dla swojej zawodowej działalności. To właśnie doświadczenie jako charakteryzator filmowy stało się motorem do stworzenia własnego produktu, który powinien pracować zgodnie z określonymi oczekiwaniami. Pierwotnie miał być to produkt skierowany do osób zajmujących się makijażem profesjonalnie. Na szczęście dla pań, została podjęta decyzja o udostępnieniu produktu również na rynek.
Ppodkład

 

FOUNDATION COMBINATION SKIN
PODKŁAD UNIWERSALNY

 

Wyjątkowa formuła, której zadaniem jest perfekcyjny makijaż, daje efekt naturalnego i świeżego wyglądu skóry przez cały dzień. Zawiera nowoczesny polimer- wspaniale, optycznie wygładzający zmarszczki, dający odczucie miękkiej i wyjątkowo jedwabistej skóry. Dodatek Nylonu- struktura mikrogąbek, zapewni idealnie matową, gładką i miłą w dotyku cerę. Specjalnie przygotowana formuła fluidu gwarantuje kamuflaż niedoskonałości skóry- plamy, przebarwienia, zmarszczki. Wyjątkowo świeży i naturalny, zabezpiecza przed czynnikami zewnętrznymi tj. promienie UV, wiatr, zimne powietrze. Jednocześnie zapewnia idealną, równomierną aplikację oraz długotrwały efekt.

 

Zabieg

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl