Reklama
Efekt od pierwszego zabiegu pożądany najbardziej

Pobyt w salonie kosmetycznym, czy Spa zawsze utożsamiany był z czasem kiedy możemy odprężyć się i poddać relaksującym usługom. W czasach kiedy poddawani jesteśmy wielu negatywnym czynnikom, które odbijają swoje piętno na naszym wyglądzie i samopoczuciu, rola tych specjalistycznych miejsc znacząco nabrała na wartości. Działania zapobiegawcze, chroniące nas przed niechcianymi zmianami jak starzenie oraz te ukierunkowane na określone problemy skóry, włosów i ciała – to główny cel każdej placówki świadczącej usługi beauty.

 

 

To stawia specjalistów przed nie łatwym zadaniem. Klient po wyjściu z salonu kosmetycznego, instytutu kosmetologicznego czy Spa, chce zobaczyć efekty już od pierwszego zabiegu. Serie 5, 8 zabiegów są mało zachęcające. Klient usług beauty jest w stanie wydać duże pieniądze aby zobaczyć oczekiwane efekty swojej przemiany, ale nie chce czekać aż tak długo. Świadczą o tym wyniki badań, które pokazują iż z roku na rok więcej wydajemy na tzw. potrzeby wyższego rzędu w których znajdują się m. in. usługi beauty. Na oczekiwania klientów mają wpływ również uwarunkowania społeczne. Kariera zawodowa, podnoszenie kwalifikacji, rodzina … to tylko niektóre elementy naszego codziennego życia, które sprawiają iż mamy coraz mniej czasu dla siebie. Tym samym osoba pojawiająca się w salonie kosmetycznym nie ma czasu na to aby przychodzić do niego dwa razy w tygodniu. Z naszych obserwacji i badań wynika, że klient pojawia się w salonie kosmetycznym średnio raz w miesiącu. Frekwencja co dwa tygodnie jest optymalna – wyjaśnia Sebastian Tatarek z firmy COSMED Consulting i dodaje – To był jeden z elementów, który skłonił mnie do tego aby wprowadzić na polski rynek markę kosmetologiczną, na bazie której specjaliści będą mogli zapewnić swoim klientom szybie, a jednocześnie bezpieczne efekty. Dlatego też pod koniec 2015 roku na rynek polski wprowadziliśmy markę EsthiCell PROFESSIONAL.

Wszystkie preparaty EsthiCell PROFESSIONAL charakteryzuje wysoka zawartość składników aktywnych, bezpieczeństwo stosowania, duża wydajność i dermoestetyczny efekt.  Jednocześnie przy wysokiej jakości wszystkich produktów zapewniamy bardzo konkurencyjne ceny – wymienia atuty właściciel firmy COSMED Consulting.

 

Czym wyróżnia się marka i jej produkty?

Dermoestetyczny efekt od pierwszego preparatu zastosowanego w procedurze zabiegowej. To jeden z głównych wyznaczników marki ‪‎EsthiCell PROFESSIONAL wpisujący się mocno w jej filozofię. Nawet preparaty podstawowe jak tonik są nośnikiem zaawansowanych składników aktywnych. Od pierwszego użycia produktu EsthiCell oddziałujemy na skórę. Naszych preparatów nie usuwamy szybko w trakcie zabiegu (tonik, mleczko ...) tylko pozostawiamy przez chwilę na skórze aby nie tracić ich właściwości – wyjaśnia szkoleniowiec marki, Aleksandra Wilk.

 

W produktach profesjonalnych do zabiegów oraz detalicznych do pielęgnacji domowej, znajduje się wiele cennych wyciągów roślinnych oraz ich specjalistycznych kompleksów. Preparaty zawierają również oleje m.in. z róży muszkatołowej, kukurydzy, rącznika pospolitego i awokado, które są  źródłem kwasów tłuszczowych (tj. oleinowy, linolowy, linolenowy, rycynolowy). Te są budulcem płaszcza lipidowego skóry i cementu międzykomórkowego. Poza tym receptury zawierają wyłącznie naturalne środki powierzchniowo-czynne oraz delikatne emolienty niekomedogenne, są bezzapachowe. W linii MULTI FOCUS THERAPY, która obejmuje 24 preparaty, dodatkową cechą jest obecność w produktach bioaktywnych tripeptydów oraz komórek macierzystych z gardenii i dzikiego tytoniu leśnego. Chronią one skórę przed uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki, utrzymują integralność komórkową, wzmacniają macierz zewnątrzkomórkową oraz w sposób widoczny i mierzalny redukują zmarszczki.

 

Kluczowe informacje o produktach EsthiCell PROFESSIONAL

Kwasy są pojemności 100 ml, a nie 50 ml czy 30 ml. Do tego są bardzo wydajne, ponieważ nie są cieczą, a zawieszone w specjalnej substancji, dzięki czemu penetrują bardziej w naskórku. Trwała konsystencja umożliwia pracę nawet blisko oka.

Mleczko ma postać żelu dzięki czemu też jest bardzo wydajne, ponieważ nie ścieka.

Połączyliśmy dwa produkty tj. tonik i neutralizator kwasów, dzięki czemu salon zamiast dwóch produktów ma jeden.

W produktach EsthiCell nie ma nic co jest w branży uznawane przez specjalistów za niekorzystne. Nawet podstawowe produkty jak tonik zawierają aktywne składniki jak komórki macierzyste. Dlatego głównie przesłanie marki brzmi:  Dermoestetyczny efekt od pierwszego produktu / użycia.

Na jesieni w ramach EsthiCell PROFESSIONAL wprowadzona zostanie nowa linia i zabiegi, które będą wyróżniały się jeszcze bardziej medycznoestetycznym charakterem.

 

Chcesz otworzyć salon kosmetyczny lub zmodernizować istniejący?

Dla osób, które myślą o rozpoczęciu działalności w branży usług beauty mamy specjalną propozycję. Zacznij działać pod szyldem marki jako INSTYTUT DERMOESTETYCZNY EsthiCell PROFESSIONAL. W zależności od profilu działalności możemy zaadaptować ją pod opcję salonu lub Spa (istniejący salon lub nowy). Zapewniamy kompleksowe wsparcie przy uruchomieniu takiego obiektu, zajmujemy się tym od wielu lat jako firma COSMED Consulting. Na wsparcie nasze możesz liczyć nie tylko uruchamiając nowych obiekt, czy modernizując istniejący pod szyldem EsthiCell PROFESSIONAL. Zapewniamy wsparcie przy otwieraniu (modernizowaniu) salonów/Spa niezależnie od marki EsthiCell. Więcej na www.cosmedconsulting.pl




Komentarze
2016-07-22 22:49:58
~Beatris20 Marka EsthiCell ma bardzo dobrą ofertę, a takie cechy jej produktów jak bardziej gęsta postać sprawia, że można bezpiecznie stosować zabiegi nawet blisko oka. Bardzo interesuję mnie działanie tych kosmetyków i bardzo chętnie wybrałabym się do salonu prowadzonym pod szyldem EsthiCell. Ja obserwując moje znajome i otoczenie przyznam, że tak naprawdę na zabiegi albo chodzi się bardzo często - są i takie kobiety , które robią to co kilka dni, właśnie dlatego że bardzo je to odpręża ale też takie które wybierają się w miejsca Spa i odnowy przed wielkimi okazjami . Osobiście z przyjemnością wybierałabym się do salonu jak najczęsciej, ale na takie rarytasy trzeba mieć czas i oczywiście też fundusze;.
2016-07-22 10:56:27
~Marlena Czerwińska Myślę, że dobre kosmetyki domowe do owych zabiegów są idealne dla osób pracujących, które generalnie nie mają zbyt wiele czasu. Pozwala to robić zabiegi wtedy kiedy jest to dogodne dla nas czasowo ale także w momencie gdy sprzyja to naszemu humorowi i naszym chęciom. Możliwość domowego spa jest również idelna dla matek, które często nie mają gdzie zostawić dzieci aby wybrać się na wizytę w SPA. Myślę, że taka profesjonalna seria komentyków do domowego Spa jest również idealna la osób, które wtydzą się w jakiś sposób swojego ciała. Komfort wykonania takich zabiegów w domu, gdzie czujemy się spobodnie jest wspaniałym pomysłem. Gratuluję stworzenia wspaniałej serii owych kosmetyków. Chetnie sama wypróbuję, ponieważ ze spa korzystam tylko w domu :)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl