Reklama
Poznaj fryzjerskie trendy Essential Looks Flex Collection

Wyjątkowo szybko zmieniająca się rzeczywistość sprawia, że nowe trendy pojawiają się z prędkością światła i przenikają wszystkie obszary naszego życia. Dotyczy to również stylizacji włosów Polek i Polaków. Fryzjerzy mogą być jednak na bieżąco z najnowszymi trendami w branży usług fryzjerskich dzięki specjalnym kolekcjom, przygotowywanym przez specjalistów. Jedną z nich jest wprowadza na sezon jesień-zima Essential Looks Flex Collection 02/2016. Zobacz, jak wyglądają fryzury flex?

 

 

 

Kobiety, które odwiedzają salon fryzjerski chcą poznać najnowsze trendy. Oczekują, że to właśnie fryzjer wprowadzi je do świata najbardziej aktualnych kolorów, strzyżeń, czy rodzajów stylizacji. Dlatego tak ważne w zawodzie fryzjera jest śledzenie i przekładanie ich na codzienną pracę salonu. Aby ułatwić to zadanie Schwarzkopf Professional w każdym sezonie wprowadza kolekcję fryzur Essential Looks, która jest odzwierciedleniem aktualnie obecnych nurtów na całym świecie. W nadchodzącym sezonie jesień/zima 2016 kreatywny zespół Schwarzkopf Professional na czele z Simonem Ellisem stworzył trzy trendy fryzjerskie, będące odpowiedzią na najbardziej popularne style życia. Tak powstała kolekcja na sezon jesień/zima 2016 – Essential Looks Flex Collection.

Obecnie widzimy radykalne zacieranie się podziałów między płciami w efekcie czego powstaje zupełnie nowe podejście do mody, kanonów piękna i stylu. Dlatego pierwszym z trendów Essential Looks Flex Collection jest GENDERLESS, adresowany zarówno do kobiet jak i mężczyzn. Drugi z trendów – ATHLEISURE, jest ściśle związany ze współczesnym stylem życia, w którym to sport ma coraz większe znaczenie – już nie tylko jako forma spędzania wolnego czasu, ale również sposób w jaki żyjemy. Trend trzeci – KOOLBLONDS, koncentruje się na nieśmiertelnym, chłodnym, nordyckim i zawsze bezkompromisowym blondzie. Twórcy kolekcji wierzą, że KOOLBLONDS to nie tylko kolor, ale stan umysłu, sposób życia i styl, który jest absolutnie na czasie.

 

 

Trendy Essential Looks Flex Collection 02/2016

 

GENDERLESS

Androgeniczne stylizacje zdobywają modowy świat. Widać to było na wybiegach na całym świecie, gdzie królowały ubrania unisex: oversize’owe kurtki, szerokie spodnie, luźne koszule, czy swetry z dekoltem w serek. Dzisiaj każdy może nosić spódnicę, czy krótką, rockową fryzurę. Utożsamiamy to z nowym rodzajem wolności i Schwarzkopf Professional pokochał ten trend. Steve Hogan, Dyrektor Kreatywny ESSENTIAL LOOKS określił GENDERLESS jako “stylizacje dla nonkonformistów”, które kreatywny zespół przełożył na dwie, wyjątkowo odważne i gotowe do noszenia na co dzień stylizacje.

 

 

Cięcie jest krótkie i postrzępione, włosy wygładzone i błyszczące, zaczesane do tyłu lub podkreślone poprzez dodanie im nowoczesnej tekstury. Niezbędnymi produktami do stworzenia tej stylizacji są: pianka OSiS+ Grip, wosk OSiS+ Flex Wax i Elastyczny Lakier OSiS+ Session Label. Koloryzacja opiera się na dwóch, ekstremalnie różnych kolorach – pastelowym blondzie uzyskanym za pomocą IGORA Vario Blond Plusi niebieskiej czerni uzyskanej w efekcie połączenia IGORA Royal i IGORA Color Worx.

 

ATHLEISURE

Strój sportowy, który wyszedł z siłowni na ulice już nigdy nie będzie szary i bezkształtny.  Współczesne ubrania sportowe są jasne, odważne i pobudzają kreatywność. Inspiracją do stworzenia trendu ATHLEISURE były propozycje King of Sports Luxe oraz Alexandera Wanga, którzy połączyli luksusowe tkaniny z kolorem, odważnymi wzorami i stylizacją retro. Młodzi, kreatywni mieszkańcy wielkich miast tzw. YUCCIES oczekują od rzeczy, które noszą, że będą podążać za ich stylem życia, dlatego postawiono tu na funkcjonalność, swobodę i miejski charakter. Steve Hogan wie, że “ATHLEISURE jest znaczącym trendem, w którym moda zderza się ze sportem, stając się nowym sposobem na życie.”

 

 

ATHLEISURE powstał na bazie trendu URBAN SPORTS z zeszłego sezonu, wyróżnia się jednak nowymi kierunkami kolorystycznymi oraz sposobem stylizacji włosów. Cięcie jest krótkie i ostre lub długie i wygładzone. W obu przypadkach jest zakończone modną grzywką. Wykończenie jest proste, wygładzone i błyszczące dzięki takim produktom jak Korygujący Podkład OSiS+ Undercoat, Pomadzie OSiS+ Damped, Pomadzie OSiS+ Tame Wild, czy Lakierowi Elastycznemu OSiS+ Session Label oraz Nabłyszczaczowi OSiS+ Sparkler. Niesamowitą teksturę otrzymano dzięki zastosowaniu Pianki OSiS+ Grip iWosku OSiS+ Whipped Wax. Z kolei kolor uzyskano dzięki nałożeniu IGORA ROYAL w najmodniejszych jagodowych oraz czerwonych tonach. Zastosowano tutaj nową techniką aplikacji – Color Melter, która pozwala nakładać na włosy do trzech odcieni za jednym posunięciem dłoni. W efekcie uzyskano naturalnie przechodzący, delikatny efektu jagody oraz wielotonowej magenty.

 

KOOLBLONDE

Najjaśniejsze odcienie blond uznajemy za podstawę legendarnych stylizacji. W połączeniu z czerwienią na ustach, jasne blondy przypominają nam nieśmiertelny styl Marilyn Monroe i elegancję rodem ze starego Hollywood. Trend stworzony przez Schwarzkopf Professional - KOOLBLOND inspiruje do tworzenia ponadczasowych, eleganckich jasnych odcieni blond, ale z nowoczesnymi elementami. Najmodniejszy odcień sezonu, czyli chłodny blond to efekt inspiracji skandynawską elegancją, w której chłodny blond zestawiono z szerokimi spodniami, czy wyrazistymi sukienkami.

 

 

Stylizacje w stylu KOOLBLOND są noszone na gładko, w wyszukany, ponadczasowy i elitarny sposób podkreślający wyjątkową pewność siebie. Kolor uzyskano dzięki IGORA ROYAL Highlifts, której działanie opiera się na przełomowej technologii wiązań strukturalnych, zapewniającej maksymalnie chłodny odcień blond oraz ograniczającej do minimum łamliwość włosów. Lesley Jennison, Globalna ambasador koloryzacji mówi, że “Najlepszą rzeczą w IGORA ROYAL Highlifts jest jej wszechstronność. Dzięki niej możesz stworzyć naprawdę kreatywny, a jednocześnie naturalnie wyglądający, wielotonowy odcień blond, z jasnymi, a nawet pastelowymi tonami.”




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl