Reklama
Salony fryzjerskie KEMON po raz dwunasty zagrają z WOŚP

Już 15 stycznia, 124 salony fryzjerskie marki Kemon zagrają razem z Jurkiem Owsiakiem w 25. finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dochód ze wszystkich wykonanych tego dnia usług i zabiegów trafi, zamiast do kas fiskalnych, do puszek Fundacji. Kemon wykonał już metamorfozy fryzur wolontariuszy WOŚP. Teraz każda osoba udająca się do salonu fryzjerskiego marki, może przy okazji zasilić konto fundacji, która od lat podnosi standardy usług medycznych w Polsce.

 

 


Kemon, producent profesjonalnych produktów i akcesoriów fryzjerskich, już po raz dwunasty włączył się w pomoc Fundacji Jerzego Owsiaka. Tym razem, podczas najbliższego finału Orkiestry, Fundacja zagra dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom.

Pragniemy wspólnie, jako jedna wielka fryzjerska rodzina Kemon, pomóc potrzebującym. Stąd nasz udział w 25. finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, z którą gramy już od 2006 roku. 15 stycznia, aż 124 salony marki Kemon z całej Polski, będą wykonywały zabiegi fryzjerskie, z których całkowity dochód przekazany zostanie Wielkiej Orkiestrze. Wszyscy fryzjerzy grają dla Fundacji Jurka Owsiaka do końca świata i jeden dzień dłużej. – komentuje akcję Krzysztof Kostulski, Brand Director marki Kemon.

 

 

Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to dla marki wielkie fryzjerskie święto, podczas których bezinteresownie niesiona jest pomoc tym najbardziej potrzebującym. Do tej pory fryzjerzy Kemon zebrali już ponad 1,3 mln złotych.

 

Lista salonów biorących udział w akcji dostępna jest na stronie.




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl