Reklama
Ekologiczna koloryzacja dla włosów

Koloryzacja, która może być jednocześnie zabiegiem pielęgnacyjnym? To możliwe. Włoska marka KEMON posiada w swojej ofercie specjalistyczne farby NaYo, które nie niszczą włosów, zapewniając jednocześnie trwałą koloryzację i pełne pokrycie siwych włosów. Od teraz możesz farbować swoje kosmyki bez obaw o ich kondycję. A co proponuje marka na bieżący sezon? Po słynnym ombre przyszedł czas na blorange, czyli włosy w odcieniu brzoskwiniowego, wpadającego w róż blondu.

 

 

 


Świadoma pielęgnacja

Ostatnio coraz więcej czasu poświęcamy dbaniu o siebie. Zwracamy uwagę na to, co jemy, czytając etykiety opakowań, sprawdzając pochodzenie poszczególnych składników i spożywając coraz mniej mięsa, za to więcej warzyw i owoców. Wnikliwie przyglądamy się także kosmetykom. Warto wiedzieć, że ekologiczny trend przeniósł się także do salonów fryzjerskich. W wybranych punktach można skorzystać m.in. z bioorganicznej koloryzacji NaYo, która spełni wszystkie wymagania osób świadomie wybierających produkty do pielęgnacji.

 

W zgodzie z trendami

Trendy w koloryzacji, podobnie jak w modzie, zmieniają się co sezon. Z roku na rok są też coraz bardziej szalone. Po słynnym ombre przyszedł czas na blorange, czyli włosy w odcieniu brzoskwiniowego, wpadającego w róż blondu. Ten kolor pokochały już topowe modelki, m.in. Georgia May Jagger i Gigi Hadid. Wiele pań obawia się, że farbowanie zniszczy ich włosy, dlatego nie decyduje się na odejście od swojego naturalnego koloru. Zastosowanie odpowiednich produktów nie tylko nie zniszczy kosmyków, ale się im przysłuży. Właśnie takie działanie posiadają kosmetyki z serii NaYo.

 

Bezpieczna koloryzacja

Na czym polega sekret tej koloryzacji? Przede wszystkim na jej składzie. W farbach NaYo nie znajduje się parafenylenodiamina (PPD), czyli niezwykle silny czarny barwnik o właściwościach mocno uczulających. Może on powodować nie tylko zmiany skórne takie, jak zaczerwienienie czy wysypka, ale nawet wypadanie włosów. Farby NaYo nie zawierają także amoniaku, który często kojarzymy z nieprzyjemnym zapachem. To sprawia, że koloryzacja jest bezwonna i zapewnia komfort użytkowania nie tylko podczas aplikacji, ale całego czasu jej działania.

 

Naturalna moc

Unikalny kompleks NaYo został oparty na naturalnych, organicznych składnikach takich, jak nagietek, wyciąg z jogurtu i len. To sprawia, że po użyciu farby włosy pozostają odżywione i jedwabiste, a ich struktura jest zachowana. Mimo swej delikatności, koloryzacja NaYo jest bardzo skuteczna i trwała. Zapewnia także 100% pokrycia siwych włosów.

NaYo to gama żywych, intensywnych 84 odcieni, które można ze sobą mieszać, oraz seria super rozjaśniaczy. Koniecznie zapytaj o nie swojego fryzjera.

 

KEMON to włoska firma rodzinna, która od lat 50. XX wieku produkuje profesjonalne kosmetyki do włosów. Powstają one w zakładzie w San Giustino w Umbrii, a do ich produkcji, obok nowoczesnych rozwiązań kosmetologicznych, wykorzystywane są naturalne składniki roślinne pochodzące z lokalnych upraw organicznych. Produkty te tworzą pełną gamę kosmetyków, koniecznych dla zdrowych i pięknych włosów. KEMON oferuje wiele możliwości, aby zaspokoić potrzeby współczesnych klientek salonów. Marka to także współpracujący z nią renomowani fryzjerzy i salony firmowe, pracownicy biura w Bydgoszczy oraz siedziby firmy we Włoszech. Kemon dostarcza nie tylko świetnej jakości produkty i profesjonalny serwis dla salonów fryzjerskich, ale również zapewnia bogatą ofertę szkoleniową. Każdego roku, wiosną, podczas międzynarodowego wydarzenia – KEMON DAYS, odbywa się wielka premiera THE ITALIAN TOUCH. To interpretacja kolekcji międzynarodowego Teamu Stylistów, w tym także polskich instruktorów marki Kemon, która daje możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami prezentowanymi przez najlepszych europejskich fryzjerów.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl