Reklama
Trendy manicure w sezonie wiosna - lato 2017

Pomimo, że pogoda nas nie rozpieszcza to tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście.  Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy. A wszystko to za sprawą firmy Nails Company, która wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów.  Wyraźne oraz soczyste kolory są wizytówką kolekcji, do których zechcesz powracać.

 

 

 

Od wielu lat marka Nails Company wzbogaca portfolio swoich produktów, zgodnie ze zmieniającymi się trendami i zapotrzebowaniem samych kobiet. W sezonie wiosna - lato 2017 nie mogło zabraknąć więc szalonej zabawy kolorami, która zaowocowała stworzeniem dziesięciu lakierów z linii Veneziana Collection. To ukłon w kierunku urokliwych Włoch – kraju wiecznego optymizmu, ognistego temperamentu oraz słynących ze zjawiskowej urody kobiet.

Wiosenno - wakacyjny lookbook Nails Company otwierają zachwycające świeżością odcienie niebieskiego. Pudrowy błękit typu baby blue z serii Cielo Veneziano nada się zarówno na co dzień, jak i do mało formalnej pracy. Kojarzony z turkusem karaibskiego morza Mare turchese przepięknie zharmonizuje się z połyskującą biżuterią, zaś jaskrawy Buona notte będzie doskonale współgrać ze skórą muśniętą opalenizną. Dla miłośniczek romantycznej i dziewczęcej palety kolorów, marka przygotowała swoistą wariację na temat różów. Od jaskrawości gumy do żucia linii Amore Mio, poprzez słodki baby pink  Bella donna, aż do wpadającego w beż, naturalnie delikatnego odcienia Rosato. Perfekcyjnie wykonany manicure w takiej odsłonie poprawi humor lepiej niż zakupy, czy pudełko lodów. Ukłonem w kierunku odważnych i nie obawiających się eksperymentować użytkowniczek jest zaś seria złożona z kipiących od intensywności neonów. Kolor zachodzącego słońca Tramonto Veneziano to natychmiastowe skojarzenie z latem i egzotycznymi wakacjami,  kanarkowa żółć Dolce Vita dodaje energii oraz optymizmu, fiolet Passione to prawdziwy synonim luksusu, zaś zieleń Avocado spodoba się Paniom, które cenią sobie powiew świeżości i z optymizmem patrzą na świat.

 

„Każdego sezonu Nails Company stara się pozytywnie zaskoczyć kobiety nową kolekcją lakierów. W trendach na wiosnę - lato 2017 postawiliśmy więc na bardzo kobiece, żywiołowe odcienie. Chcemy przez to pokazać, że warto odważnie bawić się kolorami i eskperymentować z paletą barw. W końcu nadchodzące ciepłe dni to idealny moment, by rozbudzić się do życia, a soczyście kolorowy manicure wprawi nas w iście wakacyjny, optymistyczny nastrój.” - komentuje Dobrosława Lewkiewicz (właściciel & instruktor Nails Company).

Filozofia Nails Company opiera się nie tylko na tworzeniu doskonałych jakościowo lakierów hybrydowych. Marka posiada w swoim portfolio również akcesoria niezbędne do wyposażenia każdego salonu: pędzelki, pilniki, lampy oraz linię perfumowanych balsamów, kremów, parafin, maseł shea i oliwek. Firma oferuje także profesjonalne warsztaty i szkolenia ze zdobienia paznokci.





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Olejek do kąpieli i pod prysznic Buriti
Farmona HERBAL CARE

obszar: ciało
rodzaj skóry: sucha i normalna
działanie: idealnie miękka i zregenerowana, odżywiona i nawilżona skóra

Masło do ciała Lawenda z mleczkiem waniliowym
Farmona HERBAL CARE

obszar: ciało
rodzaj skóry: każdy rodzaj
działanie: zregenerowana i pozbawiona uczucia suchości skóra

Wiadomości branżowe

Jak każdego roku targi BEAUTY FORUM & SPA otwierają branżowy sezon jesienno-zimowy. Jest to wydarzenie o charakterze biznesowym i edukacyjnym, skierowane do wszystkich osób związanych zawodowo z kosmetyką. Podczas każdej edycji tych targów, wiodące na polskim i międzynarodowym rynku firmy kosmetyczne prezentują swoje...
Listopad do bardzo dobry moment dla osób z branży usług beauty, pod względem możliwości pogłębiania wiedzy oraz pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych. Wrzesień i październik to miesiące powrotu klienta z urlopu, a więc to czas na przygotowanie się do jego powitania i stworzenia ciekawej dedykowanej oferty. W...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Słońce przyśpiesza starzenie się skóry, a jego nadmiar może być niebezpieczny dla zdrowia. Jednak większość z nas wciąż lubi opaleniznę i nie potrafi odmówić sobie beztroskiego...
Czytaj więcej

Dla Niego

Modne buty i dobrze skrojony garnitur to nie wszystko. Przy pierwszym spotkaniu uwaga kobiet w bardzo dużym stopniu skupia się również na męskich dłoniach. Nawet najlepiej ubrany mężczyzna...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Debiut aplikacji do rezerwacji wizyt w salonach fryzjerskich, gabinetach kosmetycznych i SPA W Appstore i Google Play zadebiutowała aplikacja portalu Moment.pl. Pozwala ona rezerwować wizyty w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i SPA, a także u fizjoterapeutów, dietetyków, trenerów personalnych czy...Czytaj więcej

Dalia przedłuża współpracę z modelką Olą Kowal To już kolejny sezon współpracy marki Dalia z modelką Olą Kowal z agencji Model Plus. Tym razem tłem do powstania kampanii strojów kąpielowych stały się malownicze plaże Grecji. Za obiektywem stanęła autorka klimatycznych zdjęć Antonina Dolani,...Czytaj więcej

Pierwsza ogólnopolska kampania marki Semilac w mediach masowych W kampanii wykorzystano wizerunek nowej ambasadorki, wokalistki Margaret. Spot z jej udziałem można było zobaczyć w telewizji. Strategię dla marki Semilac przygotowała agencja Grandes Kochonos Digital. Artystka, z którą marka Semilac...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2017 COSMED Consulting / serwisuroda.pl