Reklama
Lakiery hybrydowe „by Natalia Szroeder”

Marka Nails Company zaskakuje swoje fanki współpracą z kolejną, intrygującą osobowością muzyczną. Premierowa kolekcja 10 lakierów hybrydowych na sezon jesień/zima 2017 sygnowanych przez Natalię Szroeder, to ukłon w kierunku muzycznych hitów, w których nie zabrakło zarówno szalonych rytmów, jak i bardziej zmysłowych melodii. W efekcie specjaliści usług manicure mają do dyspozycji nowe kolory, wśród których znajdziemy odcienie czerwieni, niebieski i butelkową, głęboką zieleń.

 

 


Współpraca Nails Company z Natalią Szroeder, jedną z najzdolniejszych oraz najbardziej popularnych polskich wokalistek młodego pokolenia, zaowocowała stworzeniem oryginalnej linii hipnotyzujących kolorów lakierów hybrydowych na sezon jesień/zima 2017. Inspiracją do palety barw stała się muzyczna lista przebojów, odzwierciedlająca temperament i żywiołowość kobiecej natury.

Jesienno-zimową kolekcję „by Natalia Szroeder” otwiera szeroka gama odcieni różu, które przypadną do gustu zarówno miłośniczkom eleganckiej prostoty, jak i tym rozmiłowanym w zabawie kolorami. Soczysty Hi Baby to kwintesencja dziewczęcej, cukierkowej natury. Be My Sweetie staje się zaproszeniem do poddania się błogiemu, romantycznemu nastrojowi, zaś Must Be Pink zachwyca niewinną, pudrową nutą. Marzycielkom przypadnie do gustu delikatny pastel Love Your Dreams, a przełamany ciepłym beżem Time of My Life będzie zapowiedzią nowych wyzwań w życiu.

 

 

W kolekcji „by Natalia Szroeder” nie mogło również zabraknąć kolorów wyrazistych i niezwykle dynamicznych.  Dirty Dance, wpadający w odcień brudnego różu przywodzi na myśl zmysłowość oraz drapieżność, apetyczna śliwka Not a Good Girl odsłania kusicielską naturę, natomiast czerwień Love is Strange to symbol sensualności, uwodzicielskiego flirtu. Dopełnieniem palety jest Like the Wind, w tonacji gwieździstego nieba oraz prawdziwy hit jesieni – butelkowa zieleń Hungry Eye, kojarząca się z ponadczasową elegancją.

 

 

„Współpraca z Natalią Szroeder przy tworzeniu kolekcji była prawdziwą przyjemnością. Zależało nam na tym, aby każda kobieta dzięki naszym lakierom mogła poczuć się niczym prawdziwa gwiazda pop, stąd nawiązanie do tytułów znanych hitów muzycznych. Postawiliśmy na takie zestawienie kolorów, które pasuje zarówno do pracy, na romantyczny wieczór we dwoje czy szalone wypady z koleżankami. Każda z nas może odnaleźć odcień lakieru, który jest dopasowany do jej charakteru, temperamentu czy aktualnego nastroju.” – podkreśla Dobrosława Lewkiewicz, właściciel i główny instruktor marki Nails Company.

 

Marka Nails Company od wielu lat buduje pozycję lidera w dziedzinie lakierów hybrydowych, produktów do pielęgnacji dłoni, akryli i akcesoriów do manicure. Oferuje dodatkowo profesjonalne szkolenia dla specjalistek w dziedzinie zdobienia paznokci.




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl