Reklama
Marka EsthiCell podsumowuje działalność i zdradza plany

Firma COSMED Consulting, właściciel marki EsthiCell PROFESSIONAL, w dniu 24 lutego 2019 roku zorganizowała uroczysty lunch biznesowy dla klientów marki EsthiCell. Spotkanie odbyło się w miejscu, które mocno wpisało się w historię Warszawy w okresie powojennym. Bywalcami Restauracji Kameralnej były osoby kreujące rozwijającą się w tamtych czasach kulturę i sztukę. Ten element właśnie mocno wpłynął na wybór tego lokalu na biznesowe spotkanie, w ramach którego podsumowano dotychczasową działalność oraz przedstawiono najbliższe plany rozwoju.

 

 

Wśród gości byli obecni partnerzy biznesowi marki EsthiCell, którzy tego dnia  otrzymali wiele cennych informacji nie tylko na temat samej marki, ale także rynku usług beauty. Sebastian Tatarek, właściciel firmy COSMED Consulting oraz marki EsthiCell, przeprowadził prezentację, w której przedstawiono szereg istotnych danych. Słuchacze dowiedzieli się między innymi o wielkości rynku branży usług beauty w Polsce tj. ilości obiektów świadczących usługi beauty, średniej ilości klientów przypadających na jeden obiekt oraz trendach branży. Właściciel zdradził również plany rozwoju marki na 2019 rok oraz w kolejnych latach. Przedstawione zostały nowe linie produktowe, które dołączą do oferty w tym roku oraz nową kategorię ofertową – w tym roku marka poszerza swoją ofertę o urządzenia kosmetologiczne.

Po prezentacji przyszedł czas na wyróżnienia. W rozwój marki EsthiCell na polskim rynku wpisały się różne osoby. Sebastian Tatarek postanowił osobiście podziękować im w trakcie uroczystego lunchu biznesowego, wręczając specjalne wyróżnienia. Marka EsthiCell jest obecna na polskim runku już piąty rok. Chcieliśmy podziękować naszym partnerom za dotychczasową współpracę, obdarowanie nas biznesowym zaufaniem oraz wkład w rozwój marki. Tworząc produkty zawsze odnosimy się do tradycji oraz do potrzeb rynku. Dlatego też wybór Restauracji Kameralnej na miejsce tego wydarzenia nie był przypadkowy  – skomentował właściciel firmy.

Informacje o marce i jej produktach dostępne na stronie www.esthicell.pl

 

 

Informacje dodatkowe:

mgr inż. Sebastian Tatarek - konsultant branży beauty & health, wykładowca, właściciel firmy COSMED Consulting. Od ponad 16 lat związany z branżą kosmetyczno-farmaceutyczną. Kwintesencją długoletniego doświadczenia w tej branży było założenie w 2010 roku własnej firmy konsultingowej pod nazwą COSMED Consulting, która dostarcza szeroki wachlarz usług adresowanych do firm działających w szeroko rozumianej branży beauty & health. W 2015 roku wprowadził na rynek własną profesjonalną markę EsthiCell PROFESSIONAL.

Restauracja Kameralna ul. Kopernika 3 - Leopold Tyrmand, Marek Hłasko, Janusz Głowacki, Roman Polański, Edward Stachura czy Agnieszka Osiecka prowadzili tutaj zagorzałe dyskusje na temat życia i literatury. W restauracji Kameralna, przy dobrej wódce i zakąskach, można było nadać koloru PRLowskiej szarości. Każdy chciał się tutaj znaleźć, potańczyć na dancingu i zakosztować „koniaku z południowymi owocami” czyli wódki z dwoma ogórkami. Dziś nad wejściem świeci taki sam neon, jak przez cztery dekady zapraszał, dziś już legendarnych gości.





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl