Reklama
Nowość od marki THALAC

Dzięki koktajlowi aktywnych i innowacyjnych składników oraz delikatnej teksturze dających razem nadzwyczajne efekty, HYDRA PRODIGE potwierdza pozycję Thalac’a jako eksperta w pielęgnacji skóry. AQUAXYL jest głównym składnikiem aktywnym w kremie, łączącym i pobudzającym naturalne mechanizmy nawilżające. Zwiększa rezerwy wody w skórze, wzmacnia jej funkcje obronne, ograniczając odwodnienie.

Jak działa ten krem?

Poprawia powierzchnię skóry (koryguje łuszczenie, wygładza), ogranicza straty wody, wzmacnia barierę ochronną, zwiększa rezerwy wody. Przez nawilżenie skóry rozumie się najczęściej nawilżenie jej powierzchni oparte na stworzeniu bariery uniemożliwiającej parowaniu wody. Innowacyjny aspekt nowego kremu pochodzi z dodatkowego składnika aktywnego, który nie tylko ogranicza straty wilgoci ale pracuje także nad tym, żeby powiększyć rezerwy wilgoci w skórze dla optymalnego nawilżenia i poprawieniu odporności. Od pierwszej aplikacji, krem łagodzi napięcie skóry i usuwa poczucie dyskomfortu. Dzień po dniu skóra staje się nawilżona, rozświetlona i promienna. Sucha i bardzo sucha skóra szybko staje się miękka i gładka.

Cztery aktywne nawilżające składniki w jednym produkcie:

AQUAXYL –nawilżający składnik pochodzenia roślinnego o długotrwałym działaniu; reguluje i wzmacnia cyrkulację wody w skórze oraz jej rezerwy dla optymalnego nawilżenia, zwiększa odporność skóry na czynniki zewnętrzne. Działanie potwierdzone w testach klinicznych.

KWAS HIALURONOWY – nowoczesny składnik pochodzący z procesów biotechnologicznych. Niezbędny w produktach nawilżających twarz i szyję. Posiada zdolność przyciągania i zatrzymywania dużych ilości wody. Jest bardzo skuteczny i znany na całym świecie ze swojego intensywnie nawilżającego działania.

MOIST 24 – składnik aktywny uzyskiwany z korzenia rośliny Imperata Cylindrica. Jego zadaniem jest stworzenie rezerw wody, aby utrzymać nawilżenie skóry przez 24 godziny. Testy kliniczne wykazują zwiększenie nawilżenia o 20% w 24 godziny po aplikacji MOIST24.

PHYLDERM VEGETAL – składnik aktywny pozyskiwany z białka soi. Ma znaczące właściwości odżywiające i rewitalizujące, zwiększa dotlenienie komórek w skórze.


THALAC posiada bogatą linię profesjonalnych kosmetyków do gabinetów kosmetycznych i SPA. Francuska marka THALAC istnieje na europejskim rynku od 1988 roku, jest specjalistą w zakresie termalizmu i thalasoterapii. Firma w 2007 roku zdobyła Złotą Pieczęć Natury 2007 za najlepszy kosmetyk naturalny – algę zmikronizowaną. Posiada certyfikaty ECOCERT, ISO, GMP.

THALAC – to co najlepsze z morza

Morskie środowisko zapewnia nieskończone źródło zdrowia i inspirację dla laboratorium kosmetycznego THALAC, które cały czas bada i wykorzystuje bogactwo  z morza Śródziemnego do opracowywania nowych kosmetycznych formuł.

Zielono-niebieska alga – koncentracja siły i natury

Pierwsze żyjące komórki powstały 3 miliony lat temu w formie jednokomórkowej zielono-niebieskiej algi. Algi te zawierają ogromne ilości wapnia, magnezu, witamin i aminokwasów. Mają właściwości nawilżające, wygładzające i wyszczuplające. Są obecne w większości naszych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała.

Morskie aktywne składniki, skarby urody

Morskie rośliny, muszle ostryg, sól morska, masa perłowa, elastyna i kolagen morski, morskie DNA zostały także wybrane ponieważ posiadają właściwości obronne i regenerujące. W połączeniu ze świeżą, kremową i delikatnie perfumowaną teksturą kosmetyków pozwalają oferować skuteczność i przyjemność stosowania oraz widoczne i natychmiastowe efekty.

Unikalna kombinacja kosmetyków i zabiegów pielęgnacyjnych

To podwójne dziedzictwo morza i terapii morskiej daje THALAC’owi pozycję unikalnego eksperta łączącego skuteczność morskich składników aktywnych z metodą wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych.

Unikalne zabiegi pielęgnacyjne wzmacniają wydajność stosowanych formuł.

Owocem badań prowadzonych przez laboratorium kosmetyczne Thalac we współpracy z centrami terapii morskiej są unikalne zabiegi pielęgnacyjne. Faworyzują techniki i metody manualne przynoszące natychmiastowe rezultaty, jednocześnie zapewniające komfort  i dobre samopoczucie . Połączenie metod pielęgnacyjnych i składników aktywnych wzmacnia skuteczność naszych kosmetyków. Dzięki doświadczeniu w terapii morskiej i naukach morskich, Thlac nieustannie wprowadza innowacje tak, aby kosmetyczki mogły oferować nowe zabiegi: przeciwstarzeniowe, liftingujące, wyszczuplające, płaski brzuch, zabiegi dla młodych mam.

 

Zestaw produktów do stosowania w domu uzupełnia pracę profesjonalnych kosmetyczek. Posiadając tą samą zawartość składników aktywnych co kosmetyki gabinetowe, produkty detaliczne przedłużają efekty i korzyści od jednego do kolejnego zabiegu w salonie.

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl