Reklama
30 lat u boku profesjonalistów piękna

ALFAPARF GROUP, która listopadzie 2009 roku przejęła grupę GTS Group, jest jednym z pierwszych koncernów kosmetycznych o kapitale włoskim na świecie. Jest właścicielem wiodących światowych marek: ALFAPARF MILANO i YELLOW (profesjonalne kosmetyki do włosów), DIBI, DIBI CENTER, BECOS, BECOS CLUB, FISIOSPHERE i TeN (profesjonalne kosmetyki do ciała). Grupa jest również partnerem przemysłowym wielu wiodących światowych koncernów kosmetycznych.

SPÓJNY SYSTEM GWARANCJĄ SUKCESU

Ponad 300 000 klientów wśród profesjonalistów na całym świecie.

•    2 międzynarodowe laboratoria badawcze gwarantujące najwyższy standard formuł i technologii
•    5 fabryk w strategicznych lokalizacjach (2 fabryki we Włoszech, Brazylia, Meksyk, Chiny)
•    38 międzynarodowych Akademii prowadzących szkolenia techniczne i stylistyczne z zakresu fryzjerstwa
•    23 filie handlowe oraz dystrybucja w ponad 80 krajach na całym świecie

Produkty i usługi są wynikiem badań, współpracy ze stylistami oraz z instytutami piękna na światowym poziomie, wiedzy technologicznej, pogłębionej znajomości rynku oraz potrzeb i wymogów profesjonalistów tej branży. Model zarządzania firmą jest nastawiony na ciągłe zwiększanie jakości. Jest on również niezwykle elastyczny, aby jak najszybciej reagować na ewolucję rynku oraz wymagań klientów.

ALFAPARF W POLSCE

W Polsce ALFAPARF obecne jest od 12 lat. Filią włoskiego giganta kosmetycznego jest POL-COSM Sp. z o.o. Dotychczas firma koncentrowała swoje działania na profesjonalnych produktach fryzjerskich, jednak gdy koncern przejął grupę GTS postanowiła poszerzyć swoje portfolio o profesjonalne produkty do twarzy i ciała. We wrześniu 2012 POL-COSM Sp. z o.o. wprowadza na rynek marki DIBI i OLOS w odświeżonych opakowaniach. Kosmetyki marek DIBI i OLOS to nie tylko zabiegi, którym można się poddać w salonach SPA, ale również produkty uzupełniające, do stosowania w domu.

OLOS – NATURALNE PIĘKNO

Olos to marka, której ideą jest wieczne poszukiwanie źródeł naturalnego piękna. Inspiracja płynie z mocy witalnych i sił natury, przede wszystkim najbardziej aktywnych składników – ziemi i wody. Kompleksowe zabiegi Olos to profesjonalne i wielozmysłowe rytuały, wykorzystujące w pełni bezpieczne, naturalne i skuteczne składniki aktywne. Tylko takie substancje wykorzystano przy tworzeniu linii kosmetyków do pielęgnacji domowej. Bezpieczeństwo i naturalność to dziś najważniejsze potrzeby kobiet. Nowa odsłona Olos doskonale na nie odpowiada, prezentując nowe formuły bez parabenów i pochodnych parafiny. To wszystko w unikatowych opakowaniach, przywołujących na myśl kształt antycznych amfor, w których przechowywane były  pachnące i drogocenne balsamy. Naniesiono na nie obrazy reprezentujące naturę, zamkniętą w formule każdej linii do pielęgnacji ciała i twarzy. Serie kosmetyków zostały przygotowane tak, by odpowiedzieć na potrzeby różnego rodzaju skóry.

Wśród nich znalazły się:

linia Thalasso do twarzy – przywraca skórze optymalny poziom nawilżenia i zachowuje jej ochronny płaszcz hydrolipidowy,

linia Glyco Program do twarzy – moc kwasu glikolowego wygładza skórę i przywraca jej promienny wygląd; stymuluje odnowę komórkową, eliminuje zmarszczki, przebarwienia i zanieczyszczenia,

linia Frutti di Bosco do twarzy – koi zaczerwienienia i uczucie dyskomfortu oraz wzmacnia naturalne bariery ochronne skóry, do cery wrażliwej i delikatnej,

linia Biostaminalia do twarzy – komórki macierzyste z jabłek wspomogą regenerację komórek naskórka i opóźnią procesy starzenia,

linia Nettare di Zucca do twarzy – Natural Skin Food Complex działa selektywnie na wybrane obszary twarzy , przywróci równowagę skóry w wydzielaniu sebum,

linia Delizia di Riso do ciała – olejki i proteiny ryżowe intensywnie odżywią skórę i pozostawią ją niewiarygodnie miękką i przyjemną w dotyku,

linia Thalasso do ciała – starannie wyselekcjonowane algi czerwone i brunatne pomogą osiągnąć wymarzoną figurę,

fitoesencje Olos – mieszanka niewiarygodnie czystych olejków eterycznych, które dodane do kąpieli zapewnią wspaniałe samopoczucie; intensywny aromat stymuluje zmysły.

 

DIBI MILANO – WYJĄTKOWE JAK TY

Marka Dibi Milano to nowy, innowacyjny wymiar piękna. Pełna skuteczność produktów, gwarancja bezpieczeństwa procedur oraz pewność rezultatów, potwierdzonych certyfikatami, stanowią o wysokim standardzie kosmetycznym. Manifest marki Dibi Milano wyraża się w sformułowaniu: „Przyszłość kosmetyki profesjonalnej w oparciu o 7 wartości”. Co kryje się pod wspomnianymi wartościami?  Po pierwsze – metoda naukowa. Pozwala ona na obiektywne zidentyfikowanie punktów krytycznych urody twarzy i ciała oraz opracowanie strategii pielęgnacji, która gwarantuje rzeczywiste rezultaty, pełną wiarygodność i szybkie działanie. Po drugie – badania i rozwój. Laboratorium Dibi Milano skupione jest na ciągłym opracowywaniu nowych, przełomowych formuł, wysoko zaawansowanych technologicznie. Po trzecie – przełomowe technologie. Najnowsze rozwiązania technologiczne gwarantują maksymalną skuteczność i wydajność, zapewniając jednocześnie pełne bezpieczeństwo. Czwarty filar to  – najskuteczniejsze produkty. Specjalnie wyselekcjonowane składniki aktywne zostały opracowane według rygorystycznych zasad naukowych. Piąta wartość – pielęgnacja na miarę, to zapewnienie o jakości spersonalizowanych zabiegów pielęgnacyjnych, które stworzone zostały w oparciu o wieloletnie doświadczenie najlepszych kosmetologów. Wartość szósta – certyfikowane rezultaty. Współpraca ze znanymi dermokosmetycznymi Instytutami Badawczymi to gwarancja skuteczności, bezpieczeństwa i wysokiej jakości kosmetyków. Ostatnim, ale niemniej ważnym punktem, jest nieustająca edukacja. Wiedza właścicieli salonów i ich pracowników jest ciągle aktualizowana i poszerzana o nowe metodologie i technologie. Profesjonalni instruktorzy marki prowadzą szkolenia, mające na celu przekazanie wiedzy techniczno-naukowej na najwyższym poziomie.

W ofercie kosmetyków Dibi Milano znajdują się linie: Base Perfection – oczyszczanie skóry; Shape Perfection – wyszczuplenie; Tonic Perfection – tonizacja; Pure Perfection – przywrócenie równowagi skórze; Fill Perfection – wygładzanie skóry i wypełnianie zmarszczek; Lift Perfection – pielęgnacja liftingująca, pooprawa owalu twarzy.


 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl