Reklama
Premiery profesjonalnych marek

Oferta na rynku kosmetycznym jest ogromna. Kosmetolodzy wciąż poszukują preparatów skutecznych i bezpiecznych, łączących jednocześnie najnowsze trendy oraz osiągnięcia tej branży. To duże wyzwanie dla producentów kosmetyków. Jednak jak pokazują ostatnie premiery, firmy z branży profesjonalnej wciąż dostarczają nowych i unikalnych rozwiązań.

Na polskim rynku dostępne są już kosmetyki i zabiegi diego dalla palma professional RVB SKINLAB. To włoska marka pielęgnacyjna, stworzona przez kultowego kreatora wizerunku Diego Dalla Palma, przy współpracy z kosmetologami RVB. Diego dalla palma professional RVB SKINLAB to nowy koncept profesjonalnej pielęgnacji kosmetycznej. Łączy siłę i skuteczność współczesnej medycyny z możliwościami zaawansowanej kosmetologii. Proponuje przy tym nowatorskie tworzenie programów pielęgnacyjnych w oparciu o zasady psychologii behawioralnej. Diego dalla palma to autorytet w dziedzinie makijażu, scenicznej stylizacji i nieszablonowego wizerunku. Marce tej zawdzięczamy rewolucję w świecie makijażu, która szybko uczyniła jej kreatora najbardziej znanym, włoskim ekspertem wizerunku na świecie. RVB zdobyła natomiast uznanie w sferze pielęgnacji holistycznej, opartej na zaawansowanej wiedzy naukowej. Wykorzystując wspólne doświadczenia połączono ideę kreowania trendów i stylu diego dalla palma z nową koncepcją pielęgnacji stworzoną przez laboratoria naukowe RVB.
Kosmetyki diego dalla palma professional oparte są na czystych, skoncentrowanych składnikach aktywnych. Stanowią podstawę zabiegów na twarz i ciało, tworząc bogaty zestaw programów zabiegowych o charakterze anti-agingowym, nawilżającym, rewitalizującym oraz antycellulitowym, ujędrniającym czy nakierowanym na pielęgnację w czasie ciąży i po urodzeniu dziecka. Nowo połączona marka jest także twórcą nowego, unikalnego podejścia do kwestii kompleksowej pielęgnacji, które opiera się na wykorzystaniu wiedzy z zakresu psychologii behawioralnej. Naukowcy z tej dziedziny oraz specjaliści diego dalla palma professional RVB SKINLAB opracowali autorski program budowania relacji eksperta kosmetycznego z pacjentem, który uwzględnia analizę jego charakteru, nastroju czy samopoczucia przed zabiegiem. Pozwala zaproponować nie tylko indywidualny program pielęgnacji, ale także stworzyć już na samym początku spersonalizowaną procedurę kosmetyczną, uwzględniającą zarówno specyficzne potrzebny skóry, jak i indywidualizm postawy czy charakteru klienta. Kompleksowe podejście opiera się na wybraniu formuły preparatów dostosowanych do wymagań pielęgnacji oraz określeniu charakteru zabiegu i związanych z nim wrażeń - potrzeby wyciszenia lub pobudzenia, odprężenia lub zregenerowania.

Dobry kosmetyk ma być przyjazny skórze. Nie powinien zawierać substancji , które negatywnie wpływają na jej funkcje obronne i regeneracyjne. Ostatnio w gabinetach kosmetycznych pojawiły się kosmetyki RenliveRejuve opracowane przez włoskich specjalistów marki Biotec. Otrzymują pozytywne opinie zarówno u specjalistów jak i świadomych  klientów. Preparaty te są biokompatybilne i jednocześnie pozbawione czynników drażniących i uczulających. Dobrze tolerowane przez najbardziej wrażliwe i wymagające skóry. Oferują intensywną pielęgnację twarzy i ciała oraz szeroką ofertę zabiegów profesjonalnych zarówno estetycznych jak i leczniczych. Trend w kierunku zdrowego życia niewątpliwie łączy się ze zdrową kosmetyką, co wpisuje się w filozofię kosmetyków Renlive i  Rejuve.



Polska marka Arkana wprowadziła na rynek zabieg przeznaczony dla skór naczyniowych i wrażliwych. Bazuje on na dwóch aktywnych substancjach tj. kompleksie Polyplant Anti-Couperosis oraz ekstrakcie z sakury, która dała nazwę linii zabiegowej Sakura Sensitive Therapy. Sakura to japońska nazwa ozdobnych drzew wiśniowych i ich kwiatów – symbol Japonii. W Japonii to nie tylko ozdoba i symbol, to również roślina o wyjątkowych właściwościach leczniczych. Od wieków używana jest w medycynie i farmacji jako środek odtruwający oraz remedium na kaszel, opuchliznę i wysypki. Liście zawierają flawonoidy i izoflawony – prunetynę, prunetolinę, izokwercetynę i melirotozyd. Ekstrakt z sakury działa przeciwzapalnie i przeciwalergicznie ze względy na hamowanie uwalniania histaminy. Dodatkowym atutem wyciągu z sakury jest zmniejszanie produkcji melaniny, co przyczynia się do wyrównania kolorytu, a skóra staje się jaśniejsza i bardziej promienna.




W instytutach kosmetycznych Dr Irena ERIS można nabyć najnowszy produkt do pielęgnacji domowej. Oczyszczająca maska do twarzy z białą glinką MINERALNE OCZYSZCZANIE powstała w oparciu o zaawansowane technologicznie substancje aktywne niezbędne do pielęgnacji cery zanieczyszczonej i skłonnej do przetłuszczania się.

Efekty:

- głębokie oczyszczenie skóry
- zmniejszenie widoczność porów
- matowy wygląd cery
- wygładzenie skóry
- optymalne nawilżenie i odżywienie skóry
- ogólna poprawa stanu skóry

Synergiczne połączenie składników bogatych w minerały, aktywizuje mechanizmy związane z regulacją procesu natłuszczania naskórka, nie naruszając płaszcza hydrolipidowego skóry. Glinka biała delikatnie złuszczając martwy naskórek, głęboko oczyszcza pory, odblokowuje i zwęża je, redukując ilość zaskórników oraz wygładzając cerę. Maska działa na zasadzie gąbki, która pochłania wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry, pozostawiając cerę gruntownie oczyszczoną i odświeżoną. Aktywny kwas azelainowy stabilizowany w liposomach redukuje przetłuszczanie się skóry, zapewniając jej matowy  wygląd. Wyciąg z ogórka poprawia nawilżenie skóry oraz dodatkowo działa rozjaśniająco. Specjalny kompleks ziołowy bogaty we flawonoidy, stymulując oddychanie komórkowe skóry, dodatkowo poprawia jej napięcie. Działa łagodząco i ochronnie.

Stosowanie:
Jeśli kosmetyczka nie zaleci inaczej, proponujemy stosowanie maski 2-3 razy w tygodniu rano lub wieczorem. W tym celu należy nałożyć ją równomiernie opuszkami palców na umytą i osuszoną skórę twarzy, omijając okolice oczu i ust. Następnie po ok. 10 minutach zmyć maskę ciepłą wodą. Maska została podzielona na pojedyncze porcje, aby ułatwić dozowanie optymalnej ilości kosmetyku.


Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl