Reklama
7 Kongres Kosmetologiczny Anna Lotan

Firma Anna Lotan Ltd. od ponad 50-ciu lat zajmuje się produkcją naturalnych dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała w gabinetach kosmetycznych. W Polsce firma jest znana od 2002 roku. W 2013 roku została stworzona nowa koncepcja i nowy kierunek laboratorium Anna Lotan, która połączyła wiedze medyczną z naturą i opracowała 100% naturalne dermokosmetyki AnnaLotan PRO wyłącznie do użytku profesjonalnego.

Dermokosmetyki Anna Lotan PRO to cztery linie przeznaczone do przeprowadzenia kuracji dla skór problematycznych w każdym wieku. Wszystkie dermokosmetyki Anna Lotan PRO zostały stworzone na wzór budowy skóry, dlatego są niezwykle kompatybilne ze skórą i przynoszą natychmiastowe efekty.
VEDARA Medical to nowa linia firmy VEDARA bio-cosmetic labs. która zawiera w swoim składzie dermokosmetyki i kwasy medyczne do użytku w gabinetach kosmetycznych. Linia zawiera kwasy AHA i BHA, które w połączeniu z naturalnymi preparatami ziołowymi dają silny efekt na skórze i wspomagają leczenie różnorodnych problemów i niedoskonałości skórnych.

W dniach 29-30.03.2014 r. odbędzie się 7 Kongres Kosmetologiczny Anna Lotan. W ekskluzywnym hotelu pod Warszawą spotkają się po raz kolejny profesjonaliści branży kosmetycznej z całej Polski. Podczas Kongresu odbędzie się premiera dermokosmetyków Anna Lotan PRO oraz kwasów medycznych Vedara Medical. Zostaną przedstawione wyłącznie nowe pokazy, zabiegi i produkty. Siódma edycja Kongresu będzie kolejnym startem w poznaniu dermokosmetyków Anna Lotan i wkroczeniem w nowy etap rozwoju dotychczasowej współpracy.

 

„Specjalistyczne kuracje dla skór problematycznych w każdym wieku


Program Kongresu:

Sobota 29 marzec 2014

10.00 Wyjazd autokarem z Warszawy (spod Pałacu Kultury)

11.00 Zakwaterowanie w hotelu

11.30 Obiad

12.20 Powitanie uczestniczek

12.30 Wpływ hormonów na kondycję i wygląd skóry  – starzenie hormonalne, trądzik  hormonalny, zmiany hormonalne. Wykład poprowadzi dr. Dermatologii Agnieszka Szewczyk

13.30 Przerwa kawowa

14.00 Prezentacja nowej specjalistycznej linii Anna Lotan PRO od Anna Lotan. Prezentacje poprowadzi Diana Kosareva

15.00 Przerwa kawowa

15.30 Stabilizująca kuracja Anty-Age do różnych niedoskonałości skórnych – sposoby łączenia preparatów, omówienie 3 rożnych przypadków. Wykład i pokaz poprowadzi kosmetolog Teresa Baur

17.00 Przerwa kawowa

17.15 18.45 Biologicznie czynne substancje w pielęgnacji skóry z trądzikiem hormonalnym w każdym wieku. Wykład i pokaz poprowadzi kosmetolog Teresa Baur

19.15 Kolacja

21.00 Wieczorna rozrywka

 

Niedziela 30 marzec 2014

8.00 Śniadanie

8.45 Czas na zakupy

8.45 Bio-Peeling Greens – Świeża twarz bez ingerencji chirurgicznej. (wykład dla zainteresowanych uczestniczek w cenie 200zł/os. Cena zawiera Dyplom) Wykład i pokaz poprowadzi kosmetolog Teresa Baur

10.00 Prezentacja nowej linii Vedara Medical – nowoczesne mieszanki kwasów AHA i BHA w połączeniu z bazą. Prezentację poprowadzi kosmetolog Teresa Baur

10.45 Pokaz nowej kuracji rozświetlającej „Noble White”.  Omówienie mieszanek: Anty-Age, do skór trądzikowych, dotkniętych trądzikiem różowatym. Wykład i pokaz poprowadzi kosmetolog Teresa Baur

12.30 Podziękowanie za uczestnictwo. Wręczenie Certyfikatów i upominków. Losowanie 5 zastawów kosmetycznych

13.30 Obiad

14.30 Wyjazd autokarem do Warszawy (pod Pałac Kultury).

 



Miejsce

Hotel Venecia Palace
Kasztanowa 44
05-816 Michałowice/ pod Warszawą

 









Warunki uczestnictwa

Koszt udziału w dwudniowym Kongresie wynosi:
480 zł za osobę lub 380 zł za osobę (bez noclegu)

Cena zawiera:
Dojazd do hotelu z Warszawy i z powrotem, pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, przerwa kawowa, kolacja) udział we wszystkich wykładach, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa.

Rezerwacja miejsc:
Julita Wasilewska - kom. 507 123 677 lub Marta Nozderko - 507 123 400

Ostateczny termin zgłoszenia i wpłacenia całej kwoty za udział w Kongresie:  21 marzec 2014r.


Szczegółowy program Kongresu na stronie: www.AnnaLotan.pl

Anna Lotan Poland
ul. Sielecka 39 lok. 4, 00-738 Warszawa




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl