Reklama
Francuskie kosmetyki profesjonalne ERICSON Laboratoire

ERICSON Laboratoire to francuski lider na rynku kosmetyki profesjonalnej działający od ponad 30 lat na pograniczu kosmetologii i dermatologii. W samej Francji marka oferowana jest w ponad 500 salonach kosmetycznych. Marka reprezentowana jest na każdym niemal kontynencie globu w ponad 70 krajach. Oferowane przez firmę produkty i zabiegi oparte są na innowacyjnych składnikach aktywnych, uzyskanych w nowoczesnych procesach ekstrakcji z substancji pochodzenia morskiego, fitobiologicznego (hormony roślinne) i biotechnologicznego. Dzięki innowacyjności rozwiązań popartej użyciem najwyższych dopuszczalnych stężeń unikalnych substancji aktywnych, zabiegi i produkty oferowane przez ERICSON LABORATOIRE należą do jednych z najskuteczniejszych na rynku i zapewniają natychmiastowo widoczne efekty.

Koncepcja Multiterapii

Jednym z głównych założeń marki jest koncepcja multiterapii, polegająca na komponowaniu kuracji z poszczególnych linii zabiegowych w celu zoptymalizowania efektów i pełnego wykorzystania potencjału Ericson Laboratoire. Umiejętne stosowanie się do założeń koncepcji daje gwarancje efektów porównywalnych z działaniami inwazyjnej medycyny estetycznej a nawet chirurgii plastycznej. Potencjał marki Ericson Laboratoire obrazuje kompleksowa oferta zawierająca 14 zabiegów na twarz i 8 na ciało.

Jednocześnie działanie każdego zabiegu z linii profesjonalnej może być uzupełniane kompleksową pielęgnacją domową.

Ericson Laboratoire jako nowoczesna i dynamiczna marka dermokosmetyczna, co roku wprowadza do oferty min. 4 zabiegi na twarz i ciało.

Gwarancja jakości  i satysfakcji

Stała współpraca z ośmioma laboratoriami naukowo-badawczymi i wykorzystywanie zaawansowanych biotechnologicznie składników aktywnych w zabiegach Ericson Laboratoire pozwala zaliczyć je do nurtu nieinwazyjnej medycyny estetycznej. W związku z tym w ofercie znajdziemy zabiegi będące alternatywą dla mezoterapii igłowej, ostrzykiwań toksyną botulinową, czy niechirurgicznej wersji liftingu. Efekty tych zabiegów potwierdzają wieloetapowe badania in vivo i in vitro, ale najlepszą rekomendacją jest satysfakcja klienta, którą Ericson Laboratoire gwarantuje.

Szkolenia

Aby w pełni wykorzystać możliwości jakimi dysponuje marka Ericson Laboratoire, proponujemy profesjonalne, kompleksowe szkolenia, dzięki którym kosmetyczka ma możliwość zapoznać się szczegółowo z praktyczną i merytoryczną stroną zabiegów. Podpowiadamy również jak usprawniać sprzedaż produktów domowego użytku. Szkolenia odbywają się w centrach szkoleniowych w oddziałach dystrybutora marki w Krakowie, Warszawie i Gdańsku. Prowadzone są przez wykwalifikowanych szkoleniowców regionalnych. W trakcie zajęć oprócz praktycznej nauki zabiegów, kosmetyczki poznają koncepcję i założenia marki Ericson Laboratoire.

Koszt szkolenia wliczony jest w cenę zakupu pakietu produktów zabiegowych. Po zakończonych zajęciach, każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów informacyjnych, oraz certyfikat upoważniający do wykonywania zabiegów Ericson Laboratoire w gabinecie.

 

Zabieg  Meso-Vit marki Ericson Laboratoire, zwyciężył w konkursie Prix De Beaute miesięcznika Cosmopolitan, w kategorii zabieg kosmetyczno – pielęgnacyjny. Nagroda przyznana została przez jurorów, którzy uznali jego efektywność za absolutnie bezkonkurencyjną wśród ponad 200 zgłoszonych zabiegów profesjonalnych.

Ta wyjątkowa i prestiżowa nagroda, podkreśliła innowacyjność i skuteczność zabiegu, będącego alternatywą dla mezoterapii igłowej. Meso-Vit to wyjątkowy zabieg z linii nieinwazyjnej medycyny estetycznej, który może być stosowany jako zabieg zastępujący mezoterapię lub uzupełniający ostrzykiwanie praktykowane w tego rodzaju kuracji. Dodatkowo zabieg stanowi doskonały koktajl witaminowy o działaniu regenerującym, rozjaśniającym i ochronnym. Marka Ericson Laboratoire słynie z tworzenia kompozycji zabiegowych z linii nieinwazyjnej medycyny estetycznej o spektakularnych efektach, które mogą być także uzupełnieniem działań medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej.

 

Wyłączny dystrybutor w Polsce:
Beauty In Sp. z o.o.
www.ericson-laboratoire.pl


Komentarze
2014-02-16 12:00:26
~Magdalena Jarkiewicz Z przyjemnością skorzystałabym z oferowanych zabiegów tymi kosmetykami.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl