Reklama
Time for Wax – 2 x 7

Sieć salonów depilacji woskiem Time for Wax ma powody do świętowania. W 2014 roku marka obchodzi swoje siódme urodziny oraz świętuje otwarcie siódmego już punktu na terenie Warszawy.


Pierwszy salon Time for Wax powstał w 2006 roku, kiedy nie było nawet mowy o specjalizacji w jednej dziedzinie kosmetyki. Tradycyjne salony kosmetyczne oferowały wówczas różnorodne usługi – od henny, zabieg oczyszczania twarzy, po różne zabiegi na problemy skóry. Stąd zrodził się pomysł na innowacyjny biznes. Time for Wax jako pierwsza na polskim rynku firma oferowała specjalizację w depilacji woskiem, a co za tym idzie nową, wyższą jakość tego rodzaju usług. Wyróżnikiem marki od początku stał się także brak konieczności rezerwowania terminu wizyty - klient może odwiedzić salon w dowolnym momencie w godzinach otwarcia, a średni czas oczekiwania nie trwa dłużej niż 15 minut.

Oprócz tradycyjnego paskowego wosku, Time for Wax wprowadziło także swój autorski Magic Wax, który jest bardziej delikatny i redukuje podrażnienia naskórka. Marka oferuje również autorską linię kosmetyków Time for Wax Professional. Są to produkty przygotowujące skórę do depilacji oraz przedłużające efekt zabiegu. Zawierają naturalne składniki, opóźniające porost włosów oraz zapobiegające ich wrastaniu.

Zainteresowanie usługami Time for Wax wśród warszawiaków spowodowało konsekwentne otwieranie nowych salonów. W roku 2014 powstały dwa nowe punkty po prawej stronie Wisły: w CH Warszawa Wileńska oraz CH Atrium Targówek. Obecnie salonów jest już siedem.

Z okazji siódmych urodzin marka przygotowała liczne niespodzianki dla swoich klientów. 19 sierpnia odbędzie się  specjalna loteria, a każda osoba, która w tym dniu odwiedzi dowolny salon i skorzysta z zabiegu depilacji, weźmie udział w zabawie i zostanie obdarowana jednym z siedmiu rodzajów nagród. Informacje o pozostałych urodzinowych atrakcjach będą na bieżąco udostępniane na fanpage'u firmy.




Komentarze
2014-10-27 17:16:52
~szakirka czy w Poznaniu jest już może jakiś salon ?:)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl