Reklama
Napraw wrażliwą skórę z De Noyle’s

Zmiany  środowiska i wzrost zanieczyszczenia żywności to jedne z głównych przyczyn zwiększenia przypadków podrażnień i  nadwrażliwości skóry. Narażenie skóry na czynniki zewnętrzne oraz stres i alergie mogą prowadzić do podrażnienia cery i wywołać efekty uboczne takie jak łuszczenie, zaczerwienienia i  nadmierne wysuszenie. Aby przeciwdziałać takiej reakcji ze strony skóry należy wprowadzić do pielęgnacji specjalistyczne preparaty, połączone z programami zabiegowymi.

 

 

 

Marka De  Noyle’s opracowała neurokosmetyczne  preparaty łagodząco-regeneracyjne.  Ich bogate formuły zawierają składniki aktywne, których źródłem są rośliny.

 

Siła natury i zaawansowana technologia gwarancją doskonałych efektów

W preparatach Neurocalm-Azulene,  marka De Noyle’s wykorzystała najwyższej jakości wyciągi roślinne oraz najnowsze osiągnięcia neurokosmetyki.  Luksusowe formuły zawierają między innymi azulen, bisabolol, wyciągi z malwy, nagietka, wodę storczykową, hydrolizowany ryż, czy  kwas hialuronowy.

Aktywny składnik  neurokosmetyczny Mediacalm® jest  pozyskiwany  z indyjskiej rośliny Punarnavy, który :

• ogranicza uwalnianie neuroprzekaźników odpowiedzialnych za zaczerwienienia i przedwczesne starzenie się skóry

•  chroni  skórę przed szkodliwym wpływem środowiska i zmianami temperatury

• chroni skórę przed stresem  biologicznym (cykl menstruacyjny, wahania nastroju)

• działa kojąco, redukuje podrażnienia

• zapewnia komfort cerze wrażliwej

• zwiększa wytwarzanie neuroprzekaźnika ograniczającego stany zapalne

 

Kuracja regeneracyjna

Preparaty Neurocalm-Azulene można stosować w kuracji lub doraźnie. Stosowanie okazjonalne jest w szczególności polecane w przypadku podrażnień, na przykład po oczyszczaniu cery, po woskowaniu lub mocnej mikrodermabrazji. W takich przypadkach wystarczająca jest aplikacja maski Azulene. Seria zabiegów stabilizuje na dłuższy czas cery wrażliwe i przywraca im równowagę.

 

Dla kogo polecane są preparaty  Neurocalm- Azulene

Uniwersalne i  niezastąpione kosmetyki są w szczególności wskazane:

• dla  cer naczyniowych, wrażliwych, suchych

• dla cer podrażnionych, w tym po woskowaniu i mechanicznym oczyszczaniu

• na trądzik, w tym różowaty

• na zmiany skórne

 

De Noyles - Mask Azulene

Maska o działaniu relaksującym, łagodzącym i przeciwzapalnym. Chroni przed podrażnieniami i zmniejsza już istniejące. Zawiera azulen oraz bisabolol, które działają kojąco, przeciwzapalnie i regenerująco. Tlenek cynku pomaga leczyć uszkodzoną skórę, natomiast kaolin eliminuje nadmiar tłuszczu. Kwas glikolowy i cytrynowy nawilża skórę. Zaleca się stosowanie maski również po woskowaniu. Preparat stworzony dla każdego rodzaju cer ze szczególnym wskazaniem na cery z rozszerzonymi naczynkami krwionośnymi, wrażliwe i podrażnione.

 

De Noyles - Base Hidratante Azulene SPF 6

Łagodzący krem dla cer wrażliwych,  z rozszerzonymi naczynkami krwionośnymi. Nawilża,  działa regenerująco, chroni skórę przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi i przedwczesnym starzeniem się. Zawiera azulen, bisabolol, pantenol, trehaloses, kwas hialuronowy,  wyciągi z malwy, rumianku oraz  masłosz i hydrolizowany ryż.

 

De Noyles - Creme Azulene

Łagodzący krem azulenowy na noc o działaniu antystresowym. Zawiera kompleks roślinny wpływający na zmniejszenie przekrwień, regeneruje oraz opóźnia proces starzenia się skóry. Zawiera azulen, bisabolol, rumianek, wyciąg z lilii clintonia borealis, witaminę E oraz olejek z nasion winogron.





Komentarze
2015-02-20 10:03:32
~wiki2011 Nie słyszałam o tych kosmetykach wcześniej choć firmę Abacosun znam, kiedyś pracowałyśmy na produktach w salonie, ale to było dość dawno temu.
2015-02-13 00:03:27
~Beatris20 Mask Azulene to produkt idealny dla mnie. Bardzo jestem ciekawa jego realnego działania łagodzącego i przeciwzapalnego , Skład całej serii jest imponujący i bardzo przekonywujący do spróbowania tych nowości od marki De Noyles.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl