Reklama
Nici liftingujące Aptos

Zastosowanie nici liftingujących w nowoczesnych zabiegach to połączenie tego, co najlepsze z medycyny estetycznej i tego, co najskuteczniejsze z chirurgii plastycznej. Dzięki innowacyjnym technologiom wykorzystywanych w niciach APTOS, pacjenci mają okazję skutecznie korygować niedoskonałości, które do tej pory spędzały im sen z powiek. O zaletach i indywidualnych przypadkach zabiegowych opowiadali specjaliści APTOS podczas konferencji prasowej zorganizowanej 24 kwietnia 2015 r. w warszawskim hotelu Novotel.

 

 


Podczas konferencji przybyli Goście mieli okazję bliżej poznać trendy, nowości i unikalne metody korekcji twarzy i ciała za pomocą liftingujących nici APTOS. Renata Frączek, właściciel  Aesthetic Concept jednej z najprężniej działających firm w branży medycyny estetycznej, będąca jednocześnie wyłącznym dystrybutorem marki APTOS przybliżyła gościom charakterystykę kluczowych linii produktowych - Excellence, Light Lift, Nano i Surgical, których zastosowanie pozwala korygować trudne obszary zabiegowe, niezwykle cienkiej i delikatnej skóry twarzy (okolice oczu, ust, dekoltu), podnosić opadnięte tkanki (piersi, podbródka, brwi), ujędrniać ciało (uda, brzuch). Doktor George M. Sulamanidze, współtwórca systemu nici liftingujących APTOS przedstawił historię powstania i rozwoju firmy, w tym także zaprezentował nowości 2015 r., a lek. med. Bożena Jendrysik, certyfikowany trener APTOS, chirurg oraz lekarz medycyny estetycznej zaprezentowała najciekawsze przypadki zabiegowe i metamorfozy  pacjentek. Podczas konferencji obecny był również Pierre de La Bretesche z Laboratoires d'Anjou – wprowadzający za pośrednictwem Aesthetic Concept dermokosmetyki marki Cebelia na rynek polski.

 

 

 

Spotkanie to było okazją do bliższego poznania specyfiki nici liftingujących APTOS oraz interesujących przypadków efektów zabiegowych. Polscy lekarze otrzymali zaproszenie do współudziału w międzynarodowym projekcie Aptos – niesienia pomocy osobom ze znaczną asymetrią twarzy na skutek problemów neurologicznych.

 

 

Dlaczego nici liftingujące Aptos?

Skuteczność

Zastosowanie nici liftingujących znajduje zastosowanie przede wszystkim w procedurach odmładzających, gdy pojawiają się pierwsze zmarszczki, owal twarzy zaczyna zanikać, opuszczają się tkanki. Można je również stosować profilaktycznie, w celu spowolnienia procesu starzenia się. W procesie implantacji nić za pomocą wypustów mocuje się w tkankach i unosi je gwarantując efekt liftingu. Efekt mechaniczny liftingu zostaje wzmocniony poprzez uruchomienie procesów wewnątrz tkankowych. Każda nić – jako ciało obce – otacza się tkanką włóknistą, na wzór pokrowca, tworzącego tzw. kokon kolagenowy. Powoduje on nie tylko zintensyfikowanie efektu liftingu i lepsze zamocowanie nici, ale również lepsze unaczynienie w obszarze zabiegowym. Skórze zaczyna być dostarczana większa dawka tlenu i składników odżywczych. W dalszym etapie, pomiędzy 6 a 12 miesiącem, do organizmu uwalniane są drogocenne składniki nici w postaci kwasu polimlekowego i kaprolaktonu, które mają właściwości stymulujące dla produkcji włókien kolagenowych i elastynowych oraz ogólnej poprawy gęstości i jędrności skóry, następuje jej wzmocnienie – czyli dochodzi do jej ogólnego odmłodzenia – wyjaśnia dr Marlen A. Sulamanidze, twórca marki Aptos, pionier wielu metod odmładzania w chirurgii plastycznej i medycynie estetycznej.

 

Dla każdego wedle potrzeb

Każdy z nas jest inny, starzejemy się w rożnym tempie, posiadamy indywidualne cechy, które wpływają na kondycję skóry. Wykorzystanie nici liftingujących w konkretnym obszarze zabiegowym możliwe jest dzięki zastosowaniu odpowiedniej linii produktów do danego problemu. Wśród naszych 4 linii produktów: Excellence, Light Lift, Nano i Surgical możemy znaleźć nici, które kładą nacisk na inne aspekty ujędrniania, odnawiania skóry i liftingu. Poszczególne modele nici różnią się między sobą typem materiału, z którego są wykonane: kopolimer kwasu polimlekowego i kaprolaktonu bądź polipropylen; a także konstrukcją: np. warkocze, sprężynki, czy pętelki; typem mikrowypustów oraz metodyką zabiegową dostosowaną do odpowiedniego typu zmian na skórze danego pacjenta wyjaśnia Renata Frączek, właściciel Aesthetic Concept, wyłącznego dystrybutora nici Aptos w Polsce. Dlatego dostosowanie nici do problemu pacjenta jest bardzo proste, nawet w najtrudniejszych obszarach ciała, gdzie skóra jest niezwykle delikatna. W takich przypadkach stosujemy Aptos Nano, pierwszą i jedyną technikę wzmacniającą i rewitalizującą tkanki miękkie z pomocą bio-włókiendodaje. Z kolei przy pomocy nici Excellence Body, które wyposażone są w specjalne mikrowypustki możemy również niwelować problem cellulitu, rozstępów i braku jędrności skóry wewnętrznej strony ud czy ramion, na brzuchu, piersiach, czy pośladkach. W obszarze twarzy w sposób nieinwazyjny możemy wykonać właściwie każdą procedurę stosując nowoczesne nici „SOFT” implantowane za pomocą nietraumatycznych kaniul. Najbardziej spektakularne efekty można  dostrzec przy opracowywaniu podbródków i szyi, gdzie wykorzystuje się najbardziej zaawansowane rozwiązania Aptos. Ważne jest, aby każdy lekarz mógł podejść do potrzeb pacjenta w sposób zindywidualizowany i dobrać metodykę zabiegową, na miarę jego potrzeb, gwarantując optymalny efekt.

 

Minimalna ingerencja

Stosowanie liftingu nićmi, jako alternatywy wobec zabiegów chirurgicznych znalazło zwolenników z uwagi na niską inwazyjność (podczas implantacji nie następuje uszkodzenie tkanek), skrócony okres rekonwalescencji oraz natychmiastowe rezultaty. Dzięki temu osoby wybierające między medycyną estetyczną a chirurgią plastyczną znalazły rozwiązanie łączące w sobie zarówno skuteczność, jak i szybkość zabiegów.






Komentarze
2015-05-22 10:57:00
~Beatris20 Też oglądałam w telewizji te zabieg, i efekt był świetny, skóra ładnie naciągnięta, zmarszczki i bruzdy znikły a dodatkowo rozświetlona, zdrowa cera.
2015-05-19 17:14:30
~szakirka Coraz częściej słyszę o tych niciach i nawet miałam okazję oglądać efekty zabiegów z ich użyciem ,uważam ,że to doskonałe rozwiązanie do operacji chirurgicznych ,są bowiem skuteczne ,zabieg prawie nieinwazyjny ,a poprawa znaczna :)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl