Reklama
Konkurs WAKACYJNE KADRY 2015

Rozwój mediów społecznościowych sprawił, że pomimo odległości jaka często dzieli nas z bliskimi, możemy być z nimi na bieżąco, przesyłając informacje tekstowe oraz zdjęcia z naszego codziennego życia. Mobilne technologie umożliwiają nam rejestrowanie otoczenia na przykład w postaci zdjęć, które mogą szybko powstać i jednocześnie być przesłane przez telefon komórkowy i/lub zamieszczone w wybranym serwisie społecznościowym. W ciągu całego kalendarzowego roku zdjęcia powstają najczęściej podczas wakacyjnego wypoczynku.

 

 


To właśnie zdjęcia wykonane podczas letniego urlopu są głównym elementem zgłoszeń w naszym konkursie WAKACYJNE KADRY 2015. Akcja ta na stałe już wpisała się do grafika specjalnych aktywności naszego serwisu. Co roku możecie wrócić wspomnieniami do czasu beztroskich wakacji, wypoczynku w trakcie tak wyczekiwanego urlopu, tuż zaraz po jego zakończeniu.  Utrwalane w ten sposób chwile mają różny charakter, powstają w różnych okolicznościach i czasami nie macie nawet na to wpływu. Jednak cel jest jeden – złapać radosne kadry, do których można z przyjemnością powrócić nawet po latach.

W tym roku będziecie mogli przesyłać Wasze propozycje zgłoszeń wakacyjnych kadrów wykonanych w trakcie lata 2015 w następujących trzech kategoriach:

Kategoria I. Rodzinny portret z wakacji

Kategoria II. Z wakacyjną przygodą w tle

Kategoria III. Moja najlepsza wakacyjna chwila


Partnerem tegorocznej edycji tej akcji i jednocześnie Głównym Sponsorem Nagród jest sieć sklepów tekstylnych KiK.

 

 

Sukces firmy KiK polega na tworzeniu nowego modelu biznesowego, który koncentruje się na sprzedaży niedrogich i jednocześnie dobrych jakościowo tekstyliach, stanowiących 70% asortymentu. Uzupełnieniem asortymentu tekstylnego są artykuły Non-Food takie jak: tekstylia domowe, akcesoria, zabawki, artykuły piśmiennicze oraz artykuły spożywcze. Szczegółową ofertę sieci KiK oraz wykaz sklepów znajdziecie tu.

 

NAGRODY

Podobnie jak w poprzednich latach, w każdej z trzech powyżej wymienionych kategorii konkursowych zostaną wybrane najciekawsze prace 3 osób. Czyli łącznie nagrodzeni zostaną autorzy 9-ciu najciekawszych zdjęć, a decyzję o tym podejmiecie Wy wraz z zespołem redakcyjnym naszego portalu.

Nagrodą w tym konkursie dla każdego z 9-ciu autorów wybranych prac są bony na zakupy do wykorzystania w sieci KiK na terenie Polski. Wartość bonów na jedną osobę wynosi 250 zł.

 

JAK ZDOBYĆ NAGRODY?

Po 1-sze. Prześlij do nas w formie załącznika jedno wybrane przez Ciebie zdjęcie wykonane w trakcie lata 2015 i pasujące tematycznie do jednej z trzech wymienionych powyżej kategorii, które jednocześnie będzie stanowić Twoje zgłoszenie w tym konkursie. Postępuj zgodnie z poniższym opisem.

Zdjęcie to prześlij na nasz adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. i w temacie tego maila wpisz:  Wakacyjne Kadry 2015 Zgłoszenie - ………………. (w wykropkowanym polu wstaw numer i nazwę kategorii, do której zgłaszasz zdjęcie), a w jego treści podaj swoje imię i nazwisko, opcjonalnie pseudonim. Przesyłając zdjęcie, każda osoba oświadcza, że jest jego autorem (lub ma prawo do posługiwania się nim) i jest ono wolne od praw autorskich innych osób oraz zostało wykonane w 2015 roku w okresie bieżącego lata.

Po 2-gie. Weź udział w głosowaniu na Twoim zdaniem najciekawsze zdjęcie. Pamiętaj!  - jeśli bierzesz udział w tym konkursie i przesyłasz w jego ramach zgłoszenie, nie możesz głosować na swoje zdjęcie. Z wszystkich nadesłanych do nas zdjęć wybierzemy 20 naszym zdaniem najciekawszych. Z tych dwudziestu zdjęć - Wy zagłosujecie na 6 najciekawszych w ramach 3 kategorii. Poinformujemy Was o publikacji tych zdjęć, z których będziecie mogli zagłosować na finałową 6-tkę, w naszym serwisie oraz jego fanpage. Redakcja niniejszego portalu wybiera finalnie jedno zdjęcie dla każdej z trzech kategorii. Czytelnicy i Fani wybiorą poprzez wytypowanie (liczba oddanych głosów na zdjęcia ) po 2 zdjęcia w trzech kategoriach.

Po 3-cie. Przed przystąpieniem do udziału w tym konkursie, zapoznaj się dokładnie z powyższymi i poniższymi zasadami udziału w tej akcji. Zasady oddawania głosów zostaną przedstawione wraz z publikacją 20 zdjęć wybranych przez redakcję niniejszego serwisu z wszystkich otrzymanych ważnych zgłoszeń.

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal www.serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 21 sierpnia 2015 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Przesyłane zdjęcia powinny być formatu jpg, png i nie mogą być większe (cięższe) niż 500 KB.

4. Osoby przesyłające zdjęcia w ramach tej akcji portalu www.serwisuroda.pl, automatycznie potwierdzają, że są ich autorami i/lub prawnymi ich właścicielami. Zdjęcia przesłane w ramach tej akcji nie będą wykorzystywane przez redakcję niniejszego portalu w żadnych innych sytuacjach poza wyłonieniem zwycięzców tej akcji.

5. Zdjęcia przesyłane w ramach tej akcji muszą być wykonane w trakcie bieżącego lata 2015. Oznacza to, że nie pojawiały się w publikacjach i konkursach w poprzednich latach.

6. Zdjęcia należy przesyłać do dnia 27 września 2015 r. włącznie. Później przesłane zgłoszenia nie będą rozpatrywane.

7. Nagrodami w tym konkursie są bony na zakupy do wykorzystania w sieci KiK na terenie Polski. Takich bonów łącznie jest 9 sztuk o wartości 250 zł każdy. Bony nie podlegają wymianie na pieniądze.

8. W niniejszej akcji zostaną nagrodzone łącznie zgłoszenia konkursowe 9-ciu autorów nadesłanych prac tj. :

- 3-ch wybranych przez redakcję niniejszego serwisu tj. po jednym w każdej z trzech kategorii;

- 6-ciu wybranych przez Czytelników oraz Fanów niniejszego serwisu tj. po dwóch w każdej z trzech kategorii, poprzez oddane głosy na 20 wytypowanych przez redakcję zgłoszonych zdjęć.

9. Autorzy zdjęć wybranych przez redakcję niniejszego portalu oraz jego Czytelników i Fanów, wyrażają zgodę na ich publikację na niniejszym portalu i jego fanpage, wraz z wymieniem nazw ich autorów podanych w przesłanych zgłoszeniach czyli e-mailach.

10. Osoby zdobywające wymienione powyżej nagrody, nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w akcji oraz przesłania do nich zdobytych nagród w postaci bonów na zakupy w sieci sklepów KiK.

11. Jedna osoba może przesłać tylko jedno zgłoszenie (zdjęcie) w ramach 3 zaprezentowanych powyżej kategorii. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez redakcję portalu www.serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

12. Zdjęcia 20 osób/autorów zgłoszeń, wybranych przez redakcję portalu www.serwisuroda.pl zostaną opublikowane 5 października 2015 roku. Do 18 października 2015 r. Czytelnicy i Fani niniejszego serwisu będą mogli zagłosować łącznie na 6 najciekawszych zdjęć w ramach 3 kategorii tj. po jednym wskazaniu dla trzech kategorii czyli razem trzy typy w jednym wytypowaniu.







Komentarze
2015-09-03 11:40:27
~wiki2011 Nagrody są wspaniałe, coś innego niż dotychczas.
2015-09-02 20:47:45
~Magdalena Jarkiewicz O,bony na zakupy w Kik - świetnie,tylko znów na lajki.Dziewczyny mają rację,tego typu konkursy nigdy nie będą uczciwe.
2015-08-28 10:39:03
~Beatris20 Zgadzam się z szakira- w konkursie na lajki to nigdy nie będzie uczciwy konkurs.
2015-08-24 23:30:43
~szakirka Z chęcią wzięłabym udział ,ale konkursy na laiki niestety nie są fer ,co miało miejsce również na państwa fb w zeszłym roku ,po prostu laiki są sprzedawane wszędzie i to masowo za grosze nawet .
Fajnie byłoby ,aby to państwo wybierali od początku do końca ,życzę aby wygrali najlepsi !
Nagrody świetne !
2015-08-23 18:22:10
~Beatris20 Życzę wszytskim powodzenia, w tym roku moje wakacje były marne więc życzę powodzenia reszcie :)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl