Reklama
Etap II konkursu WAKACYJNE KADRY 2015

Dziękujemy za wszystkie przesłane do nas zgłoszenia w postaci wakacyjnych fotografii. W tym roku wiele osób zdecydowało się na udział w tej redakcyjnej akcji, która już na stałe wpisała się do grafika specjalnych aktywności naszego serwisu. Co nas zaskoczyło tym razem to fakt, że nie tylko kadry nadmorskie były mocno akcentowane na Waszych fotografiach. W otrzymanych zdjęciach widać, że coraz chętniej spędzacie wakacje w miejscach, które do tej pory nie cieszyły się większą popularnością.

 

 


W tym roku bez wątpienia najwięcej zgłoszeń otrzymaliśmy w kategorii nr 3, której główny motyw to - Moja najlepsza wakacyjna chwila. W tym roku otrzymaliśmy dwa razy więcej zgłoszeń w porównaniu do ubiegłego. Różnorodność motywów sięgnęła wręcz zenitu. Mieliście wiele pomysłów na kadry, jednak rodzinny portret z wakacji jak widać poniżej miał wspólny mianownik :-)

Przypominamy, że w tym roku Partnerem akcji WAKACYJNE KADRY 2015 i jednocześnie Głównym Sponsorem Nagród jest sieć sklepów tekstylnych KiK – fundator bonów na zakupy do wykorzystania w sieci KiK na terenie Polski. Wartość bonów na jedną osobę wynosi 250 zł. Szczegółową ofertę sieci KiK oraz wykaz sklepów znajdziecie tu.

 

Oto 20 zdjęć w ramach trzech kategorii konkursowych, które redakcja wybrała z wszystkich nadesłanych do nas zgłoszeń. Niestety część z nich nie mogła się zakwalifikować ponieważ nie zostały spełnione wszystkie warunki zgłoszeń i automatycznie ich ważność.

 

 

Kategoria I. Rodzinny portret z wakacji


Fotografia nr 1. Autorka: Karina Wolf-Gawrysiak

 

Fotografia nr 2. Autorka: Marta Serafin

 

Fotografia nr 3. Autorka: Marzenka

 

Fotografia nr 4. Autorka: Wioletta Filipowicz - Ługowska

 

Fotografia nr 5. Autor: Jerzy Sokołowski

 

Fotografia nr 6. Autor: Natalia Tasika-Lech

 

 

Kategoria II. Z wakacyjną przygodą w tle


Fotografia nr 7. Autor: Piotr Sarnowski

 

Fotografia nr 8. Autorka: Katarzyna Lichosik

 

Fotografia nr 9. Autorka: Beata Słota

 

Fotografia nr 10. Autorka: Monika Ciastek

 

Fotografia nr 11. Autorka: Monika Siga

 

Fotografia nr 12. Autorka: Joanna Pyzik

 

Fotografia nr 13. Autor: Joanna Świerczek

 

 

 

Kategoria III. Moja najlepsza wakacyjna chwila


Fotografia nr 14. Autorka: Dorota Kuśnierz

 

Fotografia nr 15. Autorka: Justyna Berger

 

Fotografia nr 16. Autorka: Aleksandra Grzywacz

 

Fotografia nr 17. Autor: Criss

 

Fotografia nr 18. Autorka: Maria Kowalska-Irek

 

Fotografia nr 19. Autorka: Sabina Elias

 

Fotografia nr 20. Autorka: Anna Sikorska

 

 

 

 

JAK GŁOSOWAĆ NA ZDJĘCIA?

Po 1-sze. Wytypuj po jednym zdjęciu z każdej z trzech kategorii, które Twoim zdaniem są najciekawsze.

Po 2-gie. Informację o wytypowanych zdjęciach (po jednym z każdej kategorii) zamieść na naszym fanpage jako komentarz pod postem informującym o uruchomieniu II etapu niniejszej akcji. Oto przykład właściwego sposobu zamieszczenia tego komentarza:  4, 11, 20
UWAGA: Jeśli bierzesz udział w tej akcji, nie możesz głosować na swoje zdjęcie.

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI - II Etap

W niniejszej akcji obowiązują zasady, które zostały podane wcześniej na stronie informującej o uruchomieniu całej akcji. Poza tym w drugim etapie tej akcji obowiązują następujące dodatkowe zapisy:

13. Czytelnicy i Fani niniejszego serwisu wybiorą finalnie 6 najciekawszych zdjęć w ramach 3 kategorii poprzez głosowanie tj. zgodnie z opisem powyżej w części JAK GŁOSOWAĆ NA ZDJĘCIA?
14. Jedna osoba może zamieścić tylko jeden komentarz ze swoimi trzema typami, po jednym z każdej z kategorii.
15. Na głosy czekamy do 14 października 2015 roku włącznie.
16. Wyniki finalne czyli wytypowanych 9-ciu autorów podamy 19 października 2015 na niniejszej stronie oraz fanpage niniejszego portalu.








Komentarze
2015-11-07 22:06:24
~martus2833 Dziękuję bardzo. Gratuluję pozostałym zwycięzcom.
2015-10-19 20:48:37
~Redakcja serwisu WYNIKI KOŃCOWE - Rozwiązanie konkursu

Podajemy 9 osób, których zgłoszenia otrzymały najwięcej wskazać na naszym fanpage oraz przez naszą redakcję, w ramach trzech konkursowych kategorii.

Kategoria I. Rodzinny portret z wakacji:
Fotografia nr 2. Autorka: Marta Serafin
Fotografia nr 3. Autorka: Marzenka
Fotografia nr 4. Autorka: Wioletta Filipowicz – Ługowska

Kategoria II. Z wakacyjną przygodą w tle:
Fotografia nr 8. Autorka: Katarzyna Lichosik
Fotografia nr 9. Autorka: Beata Słota
Fotografia nr 13. Autor: Joanna Świerczek

Kategoria III. Moja najlepsza wakacyjna chwila:
Fotografia nr 17. Autor: Criss
Fotografia nr 18. Autorka: Maria Kowalska-Irek
Fotografia nr 20. Autorka: Anna Sikorska

Wskazane powyżej osoby zostają nagrodzone bonami do wykorzystania w sieci sklepów tekstylnych KiK na terenie Polski. Wartość bonów na jedną osobę wynosi 250 zł. Prosimy wskazane powyżej osoby o przesłanie na nasz adres e-mail: konkurs@serwisuroda.pl pełnych danych teleadresowych podając w temacie: WAKACYJNE KADRY 2015 – Rozwiązanie

Dziękujemy za wspólną zabawę :-)
2015-10-12 12:33:54
~Beatris20 Zdjęcia zasługują na wygraną - świetne wszytskie, bez wyjątku.
2015-10-08 09:21:50
~Ola W Podoba się mi kreatywność niektórych zdjęć tzn. ich autorów ;-)
2015-10-05 19:56:18
~wiki2011 Wspaniałe zdjęcia, gratuluję :-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

AGE PREVENT Cream
Krem anti-aging do twarzy

Produkt o wielokierunkowym działaniu przeciwstarzeniowym.

AGE PREVENT Peeling
Peeling enzymatyczno-chemiczny

Preparat  o delikatnym działaniu złuszczającym i wyrównującym koloryt.

Wiadomości branżowe

Powoli zaczynamy odliczanie do weekendu 6-7 kwietnia, kiedy to na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpocznie się największe w Polsce wydarzenie urodowe dla ekspertów w dziedzinie makijażu, stylizacji paznokci i fryzjerstwa. Prócz profesjonalnej oferty produktowej, będzie można wziąć udział w licznych...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Wysoka jakość, odważne, nowoczesne kolory i w 100% organiczne składniki – tak po krótce można zdefiniować nową markę kosmetyczną na polskim rynku. UND GRETEL, bo o niej mowa, od stycznia...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl