Reklama
Zdobądź kosmetyki marki L’biotica i przetestuj je z nami

Marka ta korzysta z najnowszych technologii oraz bogactwa natury. Jej produkty dzięki swojej wysokiej jakości są odpowiedzią na potrzeby kobiet i mężczyzn, związane z procesami fizjologicznymi oraz odpowiedzią na oczekiwania wynikające z zagrożeń związanych z wpływem cywilizacji na urodę i zdrowie. Preparaty L’biotica dostępne są w aptekach, sklepach zielarsko-medycznych oraz wyselekcjonowanych drogeriach. Portfolio marki obejmuje dermokosmetyki i kosmeceutyki.

 

 

 

Niedawno w naszym serwisie prezentowaliśmy serie kosmetyków do pielęgnacji włosów marki L’biotica. Teraz nasi Czytelnicy mają okazję zdobyć te kosmetyki w konkursie i następnie przetestować je, dzieląc się swoją opinią na ich temat na łamach naszego serwisu.

 

W tym konkursie, który jest jednocześnie początkiem akcji testowania, do zdobycia są trzy różne rodzaje zestawów marki L’biotica do specjalistycznej pielęgnacji włosów tj.:

• Zestaw Volume - maska + szampon

• Zestaw Silk & Shine - maska + szampon

• Zestaw Colour - maska + szampon

Dodatkowo do każdego zestawu mamy eleganckie szczotki do włosów marki Ikoo. Każdy z trzech rodzajów wymienionych powyżej zestawów prezentuje poniższe zdjęcie.

 

 

 

Co należy zrobić aby zdobyć jeden z konkursowych zestawów?

Wejdź na link do strony znajdujący się tu, zapoznaj się z opisem produktów i następnie napisz:

Co najbardziej spodobało się Tobie w ofercie marki L’biotica?

Zadanie to wraz podaniem autora pracy należy przesłać na nasz e-mail tj.: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   W temacie maila należy wpisać:  L’biotica - Zgłoszenie

 

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal www.serwisuroda.pl. Rozpoczyna się ona dnia 30 października 2015 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej.

2. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 22 grudnia 2015 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia (opcjonalnie jego pseudonimem z facebook i link do tego fanpage autora zgłoszenia) - bez tych danych nie będzie ono rozpatrywane przez redakcję. Później przesłane zgłoszenia również nie będą uwzględniane.

3. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu są trzy zestawy kosmetyczne marki L’biotica oraz trzy szczotki do włosów marki Ikoo. Zestawy te są przedstawione graficznie powyżej.

5. Redakcja portalu serwisuroda.pl z nadesłanych wszystkich ważnych zgłoszeń wybierze 3 osoby, którym zostaną przekazane w/w zestawy. Osoby te będą zobowiązane przetestować otrzymane kosmetyki, stosując je zgodnie z przeznaczeniem i sposobem podanym na opakowaniach tych produktów.

6. Każda wybrana do testowania osoba po otrzymaniu w/w kosmetyków proszona jest o rozpoczęcie testowania produktów przez okres minimum 2 tygodni. Najpóźniej po miesiącu od otrzymania kosmetyków L’biotica od redakcji serwisuroda.pl, testerzy proszeni są o zalogowanie się w naszym portalu i zamieszczenie recenzji testowanych kosmetyków w dziale – Przetestowaliśmy, w którym zostaną zaprezentowane kosmetyki L’biotica, przesłane do wybranych osób.

7. Autorzy wybranych przez redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszeń wyrażają zgodę na wymienienie ich imienia i nazwiska (opcjonalnie pseudonimu) na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji, automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez redakcję portalu www.serwisuroda.pl.

8. Wybrani przez redakcję testerzy w ramach tej akcji nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w niej oraz przesłania do nich produktów do testowania. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem produktów przez firmę kurierską czy Pocztę Polską.

9. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

10. Redakcja przedstawi 3 autorów wybranych prac i jednocześnie testerów kosmetyków L’biotica w komentarzu do tej strony oraz na fanpage portalu serwisuroda.pl do dnia 10 stycznia 2016 roku.

11. Autorzy wybranych przez redakcję zgłoszeń, którzy w ciągu trzech tygodni od ogłoszenia wyników nie prześlą swoich danych teleadresowych do wysyłki zestawu, tracą prawo do udziału w tej akcji.

 

Uwaga: Jeśli podoba się Tobie ta akcja i chcesz być na bieżąco informowana/ny o podobnych konkurach organizowanych przez nasz serwis, dołącz do Fanów naszego fanpage.






Komentarze
2016-01-06 15:17:58
~Redakcja serwisu Rozwiązanie - WYNIKI

Dziękujemy za duże zainteresowanie tym konkursem, połączonym z akcją testowania. Wybrane 3 osoby po przetestowaniu zestawów proszone są o zamieszczenie recenzji na temat testowanych kosmetyków na tej stronie po zalogowaniu.

A oto wybrane w konkursie osoby:
Zestaw Colour - maska + szampon otrzymuje - Katarzyna Gieracka
Zestaw Volume - maska + szampon otrzymuje - Anna Michalak
Zestaw Silk & Shine - maska + szampon otrzymuje - Ela Sobczak

Wymienione powyżej osoby prosimy o przesłanie pełnych danych do wysyłki zestawów – informacje te prosimy o przesłanie na adres e-mail: konkurs@serwisuroda.pl z dopiskiem w temacie: L’biotica – Wygrana
2015-12-30 23:04:54
~Klaudiaa Mam i polecam! Włosy przechodzą metamorfozę już po kilku pierwszych zastosowaniach.
2015-12-28 21:45:02
~Redakcja serwisu UWAGA!!
Przedłużamy możliwość przesyłania zgłoszeń w tym konkursie do końca tego roku czyli do 31 grudnia włącznie. Jeśli chcesz przetestować kosmetyki marki L’biotica i jeszcze nie otrzymaliśmy Twojego zgłoszenia nadal masz szansę :-)
2015-12-02 16:59:09
~szakirka Super akcja , nie udało mi się u państwa nigdy zdobyć coś do pielęgnacji włosów ,wezmę udział w akcji ,może tym razem szczęście mi dopisze :)
2015-11-30 13:36:16
~Beatris20 Super konkurs, tylko ja nigdy nie mam szczęścia jeżeli do wygrania jest coś do włosów, a pielęgnacja włosów to dla mnie podstawa i czynność , która zajmuję dużo czasu i uwagi. No nic spróbuję, może w końcu...

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl