Styczniowy konkurs karnawałowy

Karnawał to kolory, baśniowe stylizacje, ciekawe miejsca i zabawa. Z niej właśnie chcemy uczynić główny motyw tego konkursu. Aby zabawa była udana musi być odpowiednio przygotowana. Napisz jak widzisz swój wymarzony karnawał – z kim, gdzie, jak chcesz wyglądać i spędzić ten czas. Poddaj się tej fantazji, użyj wyobraźni i porwij nas do swojej historii. Za oknem zima daje o sobie mocno znać. Dzięki tej zabawie chcemy na chwilę pomóc zapomnieć o niej i uruchomić być może uśpione do tej pory pokłady wyobraźni.

 

 


W konkursie do zdobycia jest atrakcyjny zestaw kosmetyczny w którym znajdują się między innymi takie kosmetyki jak:
• Odżywka Dove Regenerate Nourishment 250 ml (przeczytacie o niej w naszym serwisie w dziale – Nowości kosmetyczne)
• Szampon 330 ml z dziegciem brzozowym marki Farmona
• Suchy szampon Radical do włosów pozbawionych objętości 60 ml

 

 


Co należy zrobić aby zdobyć konkursowy zestaw?

Jak opisaliśmy już we wstępie rozpoczynającym opis tego konkursu – napisz jak widzisz swój wymarzony karnawał – z kim, gdzie, jak chcesz wyglądać i spędzić ten czas.

Zadanie to należy przesłać na nasz adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z dopiskiem w temacie: Konkurs karnawałowy – Zgłoszenie

 

 

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal www.serwisuroda.pl. Rozpoczyna się ona dnia 6 stycznia 2016 roku. Od tej daty można rozpocząć realizacje zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej.

2. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 24 stycznia 2016 włącznie.

3. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest jeden zestaw kosmetyczny, który jest przedstawiony opisowo i graficznie powyżej.

5. Redakcja portalu serwisuroda.pl z nadesłanych wszystkich ważnych zgłoszeń wybierze jedno najciekawsze zgłoszenie, którego autor otrzyma przedstawiony powyżej zestaw kosmetyczny.

6. Autor wybranego przez redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszenia wyraża zgodę na wymienienie jego imienia i nazwiska (opcjonalnie pseudonimu z fanpage) na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji, automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez redakcję portalu www.serwisuroda.pl.

7. Autor wybranego zgłoszenia nie ponosi żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do niego zestawu. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem zestawu kosmetycznego przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

8. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail w chwili wykrycia tego przez redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

9. Redakcja przedstawi autora wybranego zgłoszenia w komentarzu do tej strony oraz na fanpage portalu serwisuroda.pl do dnia 31 stycznia 2016 roku.

10. Jeśli autor wybranego przez redakcję zgłoszenia w ciągu tygodnia od ogłoszenia wyników nie prześle swoich danych do wysyłki zestawu - traci prawo do nagrody.





Komentarze
2016-01-25 20:42:09
~Redakcja serwisu Nagrodę w karnawałowym konkursie zdobywa:
- Daria Ząbek

Gratulujemy i prosimy na adres e-mail: konkurs@serwisuroda.pl przesłać pełne dane do wysyłki zestawu. W temacie maila prosimy podać: Styczniowy konkurs karnawałowy ROZWIĄZANIE
2016-01-10 22:30:41
~Beatris20 Ja daję szansę innym uczestnikom, ponieważ jeszcze cieszę się z nagrody za listopadową woskową wróżbę :) Ale odpowiem na zadanie tutaj : chciałabym zobaczyć karnawał w Rio, gdybym posiadała idealniejsze ciało , to pewnie z miła chęcia wystąpiłabym w paradzie idąc tanecznym krokiem, najmilej by było gdybym mogła tam być z siostra. Szaleństwa do rana :D

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl