Marcowy konkurs redakcyjny z zestawami z kosmetykami

Za oknem pogoda przeplata się jak to w marcu. Raz pada śnieg, raz deszcz i czasami zaświeci słońce. Postanowiliśmy nieco ożywić atmosferę i zorganizować konkurs w formie zgadywanki. W jej zamyśle kryje się pewien ‘klucz’ i mamy nadzieję, że znajdzie się nie jedna osoba, która go odkryje. W końcu do zdobycia są wspaniałe zestawy i warto aby mogły trafić do nowych właścicieli. Dzięki nim będzie można rozpocząć wiosenną terapię regeneracyjno-odżywczą. Ceramidy i keratyna to dwa przewodnie aktywne składniki zawarte w preparatach z zestawów.

 

 

 

W konkursie do zdobycia są zestawy kosmetyczne marek L’biotica, Farmona oraz Eveline. Zestawy te składają się z takich kosmetyków jak:

Zestaw I: Szampon z ceramidami Tutti Frutti i Odżywka do włosów Herbal Care

Zestaw II: Regenerująca maska do włosów L’biotica i Krem-Dezodorant do stóp Eveline

 

 

 

Co należy zrobić?

Na poniższej grafice znajdują się różne przedmioty, pod którymi są ukryte litery, tworzące słowo – uroda

 

 

W komentarzu do wpisu na naszym fanpage, informującym o tym konkursie, podaj numery przedmiotów pod którymi Twoim zdaniem są ukryte litery tworzące słowo – uroda. Zestawy zdobywają osoby, które jako pierwsze wskażą poprawne numery według kolejności, która utworzy słowo uroda. Nie są poprawne typy, które utworzą np. rudoa, aurod …itd.

 

UWAGA: jedna osoba = jedno zgłoszenie

W przypadku pojawienia się kilku widocznych (aktywnych)zgłoszeń konkursowych w postaci wpisu autorstwa tej samej osoby, brane będzie pod uwagę tylko zgłoszenie wykonane jako pierwsze.

Na zgłoszenia czekamy do 7 marca włącznie.

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal www.serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 3 marca 2016 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 7 marca 2016 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest zrealizowanie zadania konkursowego.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu są  dwa różne zestawy kosmetyków, wymienione powyżej opisowo i graficznie.

5. Zestawy konkursowe zdobywają dwie osoby, które jako pierwsze wytypują we wpisie na fanpage serwisu informującym o tej akcji,  poprawne numery według kolejności, która utworzy słowo uroda.

6. Zestawy zostaną przekazane losowo, bez uwzględniania preferencji uczestników akcji.

7. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej opisaną nagrodę nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich tej nagrody. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem nagrody przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

8. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie w ramach tej akcji.

9. Redakcja przedstawi poprawny klucz liczb tworzących słowo uroda w dniu 8 marca 2016.




Komentarze
2016-03-21 21:04:50
~Redakcja serwisu Wygląda na to, że jako pierwsze i jednocześnie jedyne prawidłowo zadanie/zgłoszenie zrobiły:

Katarzyna Gieracka
Klaudia Łopat

GRATULUJEMY!

Prosimy o przesłanie danych teleadresowych na nasz mail: konkurs@serwisuroda.pl z dopiskiem Marcowy Konkurs Redakcyjny I - ROZWIĄZANIE

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl