Marcowy konkurs redakcyjny z zestawami z kosmetykami

Za oknem pogoda przeplata się jak to w marcu. Raz pada śnieg, raz deszcz i czasami zaświeci słońce. Postanowiliśmy nieco ożywić atmosferę i zorganizować konkurs w formie zgadywanki. W jej zamyśle kryje się pewien ‘klucz’ i mamy nadzieję, że znajdzie się nie jedna osoba, która go odkryje. W końcu do zdobycia są wspaniałe zestawy i warto aby mogły trafić do nowych właścicieli. Dzięki nim będzie można rozpocząć wiosenną terapię regeneracyjno-odżywczą. Ceramidy i keratyna to dwa przewodnie aktywne składniki zawarte w preparatach z zestawów.

 

 

 

W konkursie do zdobycia są zestawy kosmetyczne marek L’biotica, Farmona oraz Eveline. Zestawy te składają się z takich kosmetyków jak:

Zestaw I: Szampon z ceramidami Tutti Frutti i Odżywka do włosów Herbal Care

Zestaw II: Regenerująca maska do włosów L’biotica i Krem-Dezodorant do stóp Eveline

 

 

 

Co należy zrobić?

Na poniższej grafice znajdują się różne przedmioty, pod którymi są ukryte litery, tworzące słowo – uroda

 

 

W komentarzu do wpisu na naszym fanpage, informującym o tym konkursie, podaj numery przedmiotów pod którymi Twoim zdaniem są ukryte litery tworzące słowo – uroda. Zestawy zdobywają osoby, które jako pierwsze wskażą poprawne numery według kolejności, która utworzy słowo uroda. Nie są poprawne typy, które utworzą np. rudoa, aurod …itd.

 

UWAGA: jedna osoba = jedno zgłoszenie

W przypadku pojawienia się kilku widocznych (aktywnych)zgłoszeń konkursowych w postaci wpisu autorstwa tej samej osoby, brane będzie pod uwagę tylko zgłoszenie wykonane jako pierwsze.

Na zgłoszenia czekamy do 7 marca włącznie.

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal www.serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 3 marca 2016 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 7 marca 2016 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest zrealizowanie zadania konkursowego.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu są  dwa różne zestawy kosmetyków, wymienione powyżej opisowo i graficznie.

5. Zestawy konkursowe zdobywają dwie osoby, które jako pierwsze wytypują we wpisie na fanpage serwisu informującym o tej akcji,  poprawne numery według kolejności, która utworzy słowo uroda.

6. Zestawy zostaną przekazane losowo, bez uwzględniania preferencji uczestników akcji.

7. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej opisaną nagrodę nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich tej nagrody. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem nagrody przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

8. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie w ramach tej akcji.

9. Redakcja przedstawi poprawny klucz liczb tworzących słowo uroda w dniu 8 marca 2016.




Komentarze
2016-03-21 21:04:50
~Redakcja serwisu Wygląda na to, że jako pierwsze i jednocześnie jedyne prawidłowo zadanie/zgłoszenie zrobiły:

Katarzyna Gieracka
Klaudia Łopat

GRATULUJEMY!

Prosimy o przesłanie danych teleadresowych na nasz mail: konkurs@serwisuroda.pl z dopiskiem Marcowy Konkurs Redakcyjny I - ROZWIĄZANIE

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

ROSE PATCHOULI
Mgiełka do ciała dla kobiet
NOU

Pojemność:
200 ml

Naturalne SERUM do RZĘS
INVEO

Pojemność:
3,5 ml

Wiadomości branżowe

B2Beauty Trends Show to event poświęcony branży beauty w Polsce. To nie tylko najlepsi wystawcy i bogata oferta skierowana do przedstawicieli biznesu, ale także kompleksowe warsztaty i konferencje, będące trampoliną do rozwoju! Już 6 maja 2021 roku (uwaga nowy termin) zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W styczniu bezpłatny serwis VOD ARTE po polsku pokazuje uznane, fabularne i dokumentalne filmy kobiece, prezentowane na międzynarodowych festiwalach filmowych, w tym „Motherland” Tomasa...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl