Wzbogać się o profesjonalne produkty do swojego salonu!

Dermoestetyczne zabiegi są odpowiedzią na współczesne potrzeby klientów salonów kosmetycznych i Spa. Klient usług beauty pragnie zauważyć poprawę wyglądu już po pierwszym zabiegu, nie chce czekać na efekt po 5, 8, tym bardziej 10 zabiegach. Jeśli jesteś właścicielem obiektu, w którym wykonywane są zabiegi kosmetologiczne - w ramach tego specjalnego konkursu możesz zdobyć pakiet profesjonalnych produktów, dzięki którym poszerzysz ofertę usługową o nawet 17 zabiegów. Jeśli zainteresowała Ciebie ta propozycja wystarczy, że weźmiesz udział w tej akcji.

 

 

W konkursie do zdobycia jest pakiet 24 sztuk produktów marki EsthiCell PROFESSIONAL. Umożliwia on wprowadzić do salonu dermo zabiegi oraz produkty do pielęgnacji domowej po zabiegach. Dodatkowo osoba zdobywająca pakiet produktów otrzymuje szkolenie z wykonywania zabiegów oraz szkolenie marketingowe.

 

Co należy zrobić aby wziąć udział w tym konkursie i starać się o opisaną powyżej nagrodę?

Po 1-sze: Wejdź na stronę www.esthicell.pl oraz na fanpage www.facebook.com/EsthiCellPolska/

i zapoznaj się z zawartymi na tych stronach informacjami na temat marki EsthiCell PROFESSIONAL.

Po 2-gie: Po zapoznaniu się z ofertą marki EsthiCell PROFESSIONAL napisz co najbardziej spodobało się Tobie w filozofii/ofercie tej marki. Zadanie to należy wysłać na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
• W temacie mailowego zgłoszenia konkursowego należy podać: Konkurs pakiet EsthiCell PROFESSIONAL
• Zgłoszenie konkursowe należy podpisać imieniem i nazwiskiem jego autora/ki.


UWAGA: Konkurs adresowany jest wyłącznie do osób zajmujących się prowadzeniem działalności w branży usług beauty. Wyłoniona osoba w konkursie będzie musiała potwierdzić fakt aktywnego prowadzenia salonu usług beauty podając jego nazwę, adres lokalizacji oraz wypis z KRS/CEIDG.

 

 

 

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest dla EsthiCell Polska i rozpoczyna się dnia 30 kwietnia 2016 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, prowadzących obiekt w którym wykonywane są usługi kosmetologiczne oraz zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 30 czerwca 2016 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest zrealizowanie zadania konkursowego oraz spełnienie warunku aktywnego prowadzenia salonu, w którym realizowane są usługi beauty w tym koniecznie zabiegi kosmetologiczne.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest jeden pakiet 24 sztuk produktów marki EsthiCell PROFESSIONAL z jej aktualnej oferty.

5. Zestaw konkursowy zostanie przekazany osobie, która zostanie wybrana przez właściciela marki EsthiCell PROFESSIONAL tj. z wszystkich nadesłanych ważnych zgłoszeń.

6. Osoba zdobywająca w tej akcji konkursowej opisaną nagrodę nie ponosi żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przekazania nagrody.

7. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie w ramach tej akcji.

8. Wyniki niniejszego konkursu zostaną opublikowane dnia 6 lipca 2016 r.





Komentarze
2016-06-04 08:45:36
~Redakcja serwisu UWAGA:
Organizator konkursu wydłuża termin nadsyłania zgłoszeń konkursowych do dnia 30.06.2016.
2016-05-06 21:05:23
~Beatris20 Konkurs wspaniały. Przekazałam informację o nim koleżance prowadzącej salon. Mam nadzieję ,że wezmie udział bo nagroda jest cudowna. Trzymam kciuki.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl