Wielki odredakcyjny konkurs majowy

Na pierwszy rzut oka może trudno to zauważyć, ale w naszym redakcyjnym konkursie zgromadziliśmy pokaźną pulę kosmetyków polskich marek. Nie było to naszym zamiarem, widocznie tak miało być. Kosmetyki drogeryjne, apteczne i profesjonalne zagościły w zbiorze produktów, które będą do zdobycia. Wystarczy zapoznać się z zasadami akcji, przesłać poprawnie zgłoszenie, zrealizować ciekawie zadanie konkursowe … dzięki temu mieć większą szansę zdobycia nagrody.

 

 

 

A co jest nagrodą? Trzy wskazane w zadaniu konkursowym kosmetyki w ramach całej puli kosmetyków przedstawionych na zdjęciach na tej stronie i na naszym fanpage we wpisie, w którym informujemy o uruchomieniu tego konkursu.

 

Co zatem należy zrobić aby zdobyć trzy wskazane kosmetyki?

Po 1-sze: Sprawdź jakie kosmetyki znajdują się w ramach całego zbioru preparatów i wybierz trzy z nich, które spodobały się Tobie najbardziej.

 

 

Po 2-gie: Napisz dlaczego spodobały się Tobie trzy wskazane produkty i jak je wykorzystasz jeśli je zdobędziesz? Zadanie to zamieść na naszym fanpage w komentarzu do wpisu informującego o uruchomieniu tej akcji lub wyślij na nasz mail Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. podając w temacie - ODREDAKCYJNY KONKURS i podpisując zadanie imieniem i nazwiskiem (opcjonalnie pseudonimem) autora.

UWAGA: jedna osoba = jedno zgłoszenie

 

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal www.serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 15 maja 2016 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 5 czerwca 2016 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest poprawne zrealizowanie zgłoszenia i zadania konkursowego.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu są zestawy trzech kosmetyków wskazane przez osoby przesyłające zgłoszenia w tym konkursie w ramach puli kosmetyków przedstawionych na zdjęciach na tej stronie i powiązanym z nim wpisem na fanpage niniejszego portalu.

5. Zestawy kosmetyczne w tym konkursie zdobywają osoby wytypowane przez redakcję niniejszego portalu w ramach otrzymanych ważnych zgłoszeń.

6. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie w ramach fanpage portalu lub drogą mailową. Wszystkie zwielokrotnione zgłoszenia będą automatycznie wykluczane z konkursu.

7. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej nagrodę nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich nagrody. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem nagrody przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

8. Redakcja przedstawi autorów wytypowanych zgłoszeń do dnia 12 czerwca 2016 r.






Komentarze
2016-06-12 16:54:19
~Redakcja serwisu ROZWIĄZANIE !!!

W całej puli naszego zbioru z różnymi kosmetykami, było wiele wymienianych wielokrotnie przez osoby przesyłające zgłoszenia. To niestety spowodowało, że finalnie było mało zgłoszeń, w których nie powtarzały się produkty – a pula obejmuje pojedynczą sztukę każdego z produktów.

Oto autorki zgłoszeń, które zostały wybrane przez redakcję:
Monika Łapińska
Karolina Jabłońska

Gratulujemy! Prosimy na e-mail konkurs@serwisuroda.pl przesłać pełne dane do wysyłki wytypowanych w zgłoszeniach kosmetyków. W temacie tego maila prosimy zamieścić tekst – ROZWIĄZANIE odredakcyjny konkurs majowy


PS. z pozostałej puli kosmetyków przygotujemy kolejny konkurs. Szukajcie informacji wkrótce w naszym serwisie.
2016-05-15 22:57:03
~Beatris20 Redakcjo , Redakcjo:) Oby więcej takich niezamierzonych zbiorów kosmetyków i związanych z nimi konkursów. Pula jest zachwycająca i każdy znajdzie dla siebie swoje ulubione typy.
Trzymam kiucki .

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl