Letni konkurs redakcyjny „Wakacje - nie na pielęgnację”

Lipiec to zapowiedź wyczekiwanego sezonu letniego i oczywiście wakacji. Wiele osób właśnie w tym miesiącu rozpoczyna wymarzony odpoczynek. Osoby uczące się automatycznie mają wolne od nauki najbliższe miesiące. Pracujące musiały czas wolny wcześniej zarezerwować w pracy.  Przyszedł jednak moment przerwy, którą warto wykorzystać na odpoczynek i to nie tylko w kalendarzu. Nie musisz od razu wyjeżdżać na Majorkę. W Polsce również mamy wiele pięknych miejsc.  Pamiętaj jednak - gdziekolwiek będziesz zadbaj o odpowiednią pielęgnację.

 

 

Słońce, wiatr, morska woda, piasek …. to elementy wpisane w uroki wakacji. Bez względu na to gdzie spędzisz tegoroczne wakacje – pamiętaj o odpowiedniej pielęgnacji ciała. Słońce zawsze będzie towarzyszyło ci w trakcie wypoczynku, nawet jeśli spędzisz go w mieście. Chcemy pomóc Wam w tej ochronie dlatego przygotowaliśmy pulę kosmetyków różnych firm, których rolą jest ochrona przed promieniami słonecznymi, utratą wody przez skórę oraz prewencja utraty jędrności i niwelowanie efektów przesuszenia skóry.

 

 

Oto pula kosmetyków, które są do zdobycia w ramach naszego letniego konkursu.

Nivelazione Głęboko Nawilżający Balsam do Ciała 24h
Luxury Paris Aksamitne Serum do Ciała Anti-Ageng
Eveline Cosmetics Intensywnie Naprawczy Balsam po Opalaniu
Eveline Cosmetics Brązujący Balsam do Ciała
Eveline Cosmetics Ujędrniający Balsam + Peeling pod Prysznic 2 w 1
Eveline Cosmetics Krem Wyszczuplający + Ujędrniający AntyCellulit
Farmona Sun Balance Ekspresowy Przyspieszacz Opalania
Farmona Sun Balance Wodoodporne Mleczko do Opalania Kids
Tutti Frutti Farmona Odżywczy Olejek do Ciała
Tutti Frutti Farmona Rozświetlająca Mgiełka do Ciała
Eveline Cosmetics Olejek Pogłębiający i Utrwalający  Opaleniznę
Eveline Cosmetics Przyspieszacz Opalania
Eveline Cosmetics  Suchy Olejek do Opalania (odporny na przyklejanie się piasku)
Oeparol Hydrosense Intensywnie Nawilżający Krem Ochronny
Oeparol Hydrosense Krem Nawilżający pod Oczy i Powieki
Eveline Cosmetics ExtraSoft Krem Odżywczo-Regenerujący do Twarzy i Ciała
Eveline Cosmetics  AquaHybrid  Krem Wygładzający Zmarszczki
Eveline Cosmetics  COLLAGEN Booster  Krem Korektor Zmarszczek



Chcesz zdobyć pielęgnacyjne wsparcie na lato?

Postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi!

Krok 1-szy: Wytypuj trzy kosmetyki, w ramach puli kosmetyków wymienionej powyżej, które będą dla Ciebie najlepszym wparciem pielęgnacyjnym tego lata i opisz dlaczego.
Krok 2-gi: Wejdź na nasz portal www.sewisuroda.pl i wybierz artykuł, który Twoim zdaniem najlepiej przygotuje do urlopowego szaleństwa i krótko opisz dlaczego tak uważasz.
Krok3-ci: Prześlij na nasz e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. zgłoszenie, które będzie zawierało dwie informacje wymienione powyżej oraz imię i nazwisko (opcjonalnie pseudonim) autora. W temacie tego zgłoszenia prosimy wpisać: Letni konkurs redakcyjny – Zgłoszenie

UWAGA: jedna osoba = jedno zgłoszenie

Na zgłoszenia czekamy do 24 lipca 2016 r. włącznie.

 

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal www.serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 5 czerwca 2016 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 24 lipca 2016 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest poprawne zrealizowanie zgłoszenia i zadania konkursowego.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu są zestawy składające się z trzech kosmetyków wskazanych przez osoby przesyłające zgłoszenia w tym konkursie w ramach puli kosmetyków przedstawionych na zdjęciach i wymienionych na tej stronie oraz powiązanym z nią wpisem na fanpage niniejszego portalu.

5. Zestawy kosmetyczne w tym konkursie zdobywają osoby wytypowane przez redakcję niniejszego portalu w ramach otrzymanych ważnych zgłoszeń.

6. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie drogą mailową. Wszystkie zwielokrotnione zgłoszenia będą automatycznie wykluczane z konkursu.

7. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej nagrodę nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich nagrody. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem nagrody przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

8. Nagrody dostępne w tym konkursie nie podlegają wymianie na nagrodę innego rodzaju ani na ekwiwalent pieniężny.

9. W przypadku nie przesłania przez któregokolwiek autora zgłoszenia wytypowanego przez redakcję - danych do wysyłki zdobytego zestawu w ciągu miesiąca od opublikowania wyników, nagroda przepada.

10. Każda osoba przesyłająca zgłoszenia konkursowe automatycznie wyraża zgodę na opublikowanie jej imienia i nazwiska lub pseudonimu, w chwili wyłonienia jej zgłoszenia przez redakcję niniejszego portalu. Redakcja przedstawi autorów wytypowanych zgłoszeń do dnia 30 lipca 2016 r.






Komentarze
2016-07-27 20:10:15
~Redakcja serwisu ROZWIĄZANIE - Letni konkurs redakcyjny „Wakacje - nie na pielęgnację”

Wytypowane przez siebie zestawy, zawierające po 3-y kosmetyki, otrzymują:
Wioleta Miklis
Patrycja Zawierucha
Marta Wilczyńska

W przesłanych propozycjach zestawów wiele kosmetyków powtarzało się. Redakcja wytypowała te zgłoszenia, w których produkty nie powtarzały się oraz argumenty wytypowanego artykułu były naprawdę wiarygodne i ciekawe.

Wskazane powyżej osoby prosimy o przesłanie pełnych danych adresowych na e-mail: konkurs@serwisuroda.pl w celu przesłania kosmetyków. Dane te prosimy przesłać w przesłanym wcześniej zgłoszeniu do tego konkursu.
2016-07-05 22:44:50
~Beatris20 Świetny konkurs i tyle wspaniałych kosmetyków spośród których trzeba wybrać 3 - oj ciężko z wyborem :). I jeszcze który artykuł najfajniejszy ? Wszystkie są przydatne, ale skoro trzeba to przejrzę jeszcze raz i coś wybiorę. Pozdrawiam.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl