Reklama
Konkurs wiosennych inspiracji

Wiosna zbliża się coraz większymi krokami. Fakt ten wiąże się dla wszystkich z wielkimi zmianami i pewnymi efektami – nie zawsze pozytywnymi. Z jednej strony pozbywamy się balastu ciężkiego odzienia, które blokowało nas i sprawiało, że czuliśmy się ociężale. Z drugiej strony zima pozostawiła na nas swoje piętno – zimne powietrze, przebywanie w sztucznie ogrzewanych pomieszczeniach, brak ekspozycji na promienie słoneczne. To spowodowało, że skóra i ciało nie są w najlepszej kondycji.

 

 

 

W naszym konkursie są do zdobycia kosmetyki, które mogą być dobrym początkiem pozimowej regeneracji oraz akcentem letnich wyzwań. Pielęgnacja i piękne od-cienie wiosny – to jedne z elementów zestawu, który stanowi główną wygraną w tym konkursie. A oto co się w nim znajduje:

♦ Kremowy balsam do ciała Anida Pharmacy
♦ Krem wyszczuplający-ujędrniający Idealna sylwetka Eveline Cosmetics
♦ Tonik do twarzy normalizujący Vianek
♦ Ekspresowy przyspieszacz opalania Farmona
♦ Aksamitny róż do policzków Ingrid Cosmetics
♦ Lakier hybrydowy UV/Led Claresa

 

 

 

Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie?

Po 1-sze: Wejdź na nasz fanpage i tam pod wpisem informującym o uruchomieniu tej akcji zamieść następujący komentarz: biorę udział w konkursie

Po 2-gie: Wykonaj główne zadanie w ramach tej akcji tj.: przedstaw nam w jaki sposób zestaw konkursowy jest dla Ciebie wiosennie inspirujący.

Po 3-cie: Zadanie to możesz przedstawić nam na dwa sposoby tzn. przesłać na naszą skrzynkę mailową Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   z dopiskiem w temacie: Konkurs wiosennych inspiracji lub zamieścić w komentarzu do wpisu na naszym fanpage informującym o tym konkursie. Należy wybrać jedną z tych dwóch opcji. 

UWAGA: Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie konkursowe.

 

 

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal www.serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 11 marca 2017 roku. Od tej daty można rozpocząć realizowanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy realizować do dnia 28 marca 2017 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest poprawne zrealizowanie zgłoszenia, zgodnie z wytycznymi podanymi powyżej i poniżej.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest zestaw składający się z kosmetyków tj. opisany i wskazany na grafice powyżej.

5. Zestaw w ramach tego konkursu zdobywa osoba, która zostanie wybrana przez redakcję niniejszego portalu w ramach wszystkich poprawnych zgłoszeń.

6. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie. Wszystkie zwielokrotnione zgłoszenia będą automatycznie wykluczane z konkursu.

7. Osoba zdobywająca w tej akcji konkursowej nagrodę nie ponosi żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do niej nagrody. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem nagrody przez firmę kurierską/Pocztę Polską. Jeśli 3 tygodnie po opublikowaniu wyników, wytypowana do nagrody osoba nie prześle swoich danych adresowych do wysyłki nagrody, zestaw nie zostanie przekazany tej osobie. W jej miejsce zostanie wytypowana inna osoba w ramach przesłanych ważnych zgłoszeń.

8. Redakcja przedstawi autora wytypowanego zgłoszenia w ramach tego konkursu dnia 3 kwietnia 2017 r.






Komentarze
2017-04-03 07:30:36
~Redakcja serwisu WYNIKI konkursu!!!

Miło nam poinformować, że nagrodę w tym konkursie zdobywa: Aleksandra Filipowska

Gratulujemy!

Prosimy o wysłanie (na e-mail: konkurs@serwisuroda z dopiskiem - konkurs wiosenny rozwiązanie) pełnych danych teleadresowych, abyśmy mogli skutecznie dostarczyć zestaw z kosmetykami :-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl