Reklama
Pielęgnacja i moda – czy jesteś na czasie?

W tym konkursie możesz zdobyć wspaniały zestaw, który składa się z pielęgnacyjnego kremu oraz biżuterii. Zadbana cera oraz eleganckie dodatki, decydują o idealnej całości. Rozpocznij wiosnę z kompletem, który sprawi iż rozkwitniesz. Wystarczy, że prześlesz do nas swoje zgłoszenie, odrobina szczęścia, dobra zabawa i właśnie Ty możesz stać się posiadaczką tego specjalnego zestawu. Zadanie konkursowe, będzie sprawdzianem dla Ciebie. Pielęgnacja i moda – sprawdzimy, czy jesteś na czasie.

 

 

 

Na łamach naszego portalu prezentujemy wiele artykułów i prezentacji, które opisują aktualne trendy mody oraz najnowsze metody codziennej pielęgnacji. Sprawdzimy jak bardzo jesteście w tych dwóch dziedzinach na bieżąco. Osoba, której wiedza i rozeznanie okaże się najbardziej trafne, zdobędzie ten wartościowy zestaw w skład którego wchodzą:
♦ EsthiCell PROFESSIONAL Krem Nawilżający
♦ By • Dziubeka – dwie bransoletki

 

Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie?

Po 1-sze: Wejdź na nasz portal.

Po 2-gie: Wyszukaj na naszym portalu artykułów/prezentacji, które przedstawiają najnowsze trendy z dziedziny mody i pielęgnacji mody. Wybierz dla każdej z nich po jednym, które w połączeniu dają jedną spójną i ciekawą całość.  
Po 3-cie: Opisz dlaczego wybrane przez Ciebie artykuły tworzą taką całość, co jest dla Ciebie tym wspólnym mianownikiem.  Zadanie to prześlij na naszą skrzynkę mailową tj. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   z dopiskiem w temacie: Pielęgnacja i moda - zgłoszenie. Wraz z tym zadaniem należy podać dwa linki do artykułów/prezentacji z naszego portalu, które były inspiracją dla zadania.
UWAGA: Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie konkursowe.

 

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal www.serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 9 kwietnia 2017 roku. Od tej daty można rozpocząć realizowanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy realizować do dnia 28 kwietnia 2017 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest poprawne zrealizowanie zgłoszenia, zgodnie z wytycznymi podanymi powyżej i poniżej.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest zestaw składający się z kosmetyku marki EsthiCell oraz biżuterii By • Dziubeka  tj. opisany i wskazany na grafice powyżej.

5. Zestaw w ramach tego konkursu zdobywa osoba, która zostanie wybrana przez redakcję niniejszego portalu w ramach wszystkich poprawnych zgłoszeń.

6. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie. Wszystkie zwielokrotnione zgłoszenia będą automatycznie wykluczane z konkursu.

7. Osoba zdobywająca w tej akcji konkursowej nagrodę nie ponosi żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do niej nagrody. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem nagrody przez firmę kurierską/Pocztę Polską. Jeśli 3 tygodnie po opublikowaniu wyników, wytypowana do nagrody osoba nie prześle swoich danych adresowych do wysyłki nagrody, zestaw nie zostanie przekazany tej osobie. W jej miejsce zostanie wytypowana inna osoba w ramach przesłanych ważnych zgłoszeń.

8. Redakcja przedstawi autora wytypowanego zgłoszenia w ramach tego konkursu dnia 7 maja 2017 r.






Komentarze
2017-05-07 13:36:44
~Redakcja serwisu WYNIKI konkursu!

Oto dwie osoby, które zdobywają zestaw przedstawiony i opisany na tej stronie:
- Magdalena, zalogowana pod takim nickiem w naszym portalu, autorka komentarzu widniejącego poniżej;
- Julia Borys, autorka mailowego zgłoszenia przesłanego do redakcji.

Gratulujemy :-)

Prosimy na adres konkurs@serwisuroda.pl przesłać kompletne dane adresowe, abyśmy mogli wysłać skutecznie zestawy. W temacie tego maila prosimy zamieścić - Konkurs rozwiązanie
2017-04-28 16:35:08
~Magdalena Lubię wiosnę, bo zdaje się do mnie przyjaźnie szeptać… Ciii, zatrzymaj się! słyszysz… jak słowik popisuje się miękkim, melodyjnym „cziuriut” i wdaje się dyskusje z dźwięczną kukułką; i ten kojący szum zazielenionych liści brzozy, która zaprasza, by się do niej przytulić. Czujesz… słońce nieśmiało muska uśmiechniętymi promieniami. Głęboki wdech… czujesz ten obłędny zapach hiacyntów i lilii, który miesza się z niepowtarzalnym aromatem lasu tuż po wiosennej mżawce, czarujących kolorami nowalijek na targu… Posmakuj ciasta z pierwszymi jabłkami i rabarbarem, przygotuj na pierwszy piknik ulubione szparagi. Oddychaj powoli, spokojnie i głęboko. Ciesz się tą pełną Wiosennej nadziei świeżości chwilą tylko dla siebie!
2017-04-25 18:39:46
~Ola W Lubię wiosnę za promienie słoneczne, za zapach ziemi powracającej do życia, za zieleń co radość i spokój daje, za kolorowe kwiaty, za nowalijkowe szaleństwo, za to że więcej chęci daje!
2017-04-24 15:17:58
~wiki2011 Dzięki wiośnie, świat nabiera nowych barw - dosłownie i przenośnie. Na twarzach ludzi pojawia się częściej uśmiech, a w głowie rodzi się wiele pozytywnych emocji i myśli. Wiosna jak powietrze zaczerpnięte po raz pierwszy przez noworodka, jest zapowiedzią wielkiej przygody, którego kontynuacją jest lato :-)
2017-04-22 09:37:00
~Redakcja serwisu Dobra wiadomość:
Redakcja powiększyła liczbę zestawów o jeszcze jeden. Informacja o tym na jakich warunkach można zdobyć drugi zestaw zostanie opublikowana na fanpage naszego portalu.

Akcja KONKURS ZABAWA

UWAGA: Kończymy Akcję KONKURS ZABAWA. Na jej miejsce wejdzie nowa forma pod nazwą Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Olejek do kąpieli i pod prysznic Buriti
Farmona HERBAL CARE

obszar: ciało
rodzaj skóry: sucha i normalna
działanie: idealnie miękka i zregenerowana, odżywiona i nawilżona skóra

Masło do ciała Lawenda z mleczkiem waniliowym
Farmona HERBAL CARE

obszar: ciało
rodzaj skóry: każdy rodzaj
działanie: zregenerowana i pozbawiona uczucia suchości skóra

Wiadomości branżowe

Tematyka trychologii staje się coraz bardziej popularna oraz staje się nową opłacalną kategorią usług w salonie i gabinecie. Przyczyną jest rosnąca ilość osób z problemami skóry głowy oraz coraz szersza i udoskonalona oferta przeciwdziałania tym problemom. Trycholog to zawód z przyszłością. Przyjdź i przekonaj się,...
Poznaj nowe trendy kosmetyczne i modowe, spotkaj ekspertów i specjalistów z branży beauty, przetestuj setki kosmetycznych nowości polskich i zagranicznych marek i zrób zakupy z wyjątkowymi rabatami. Jeśli lubisz zabawę kolorem, podążasz za trendami, śledzisz nowinki kosmetyczne lub po prostu dbanie o urodę sprawia Ci...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Przygotowania do „sezonu bikini” ruszyły na dobre. Jędrne, zdrowe ciało i dobre samopoczucie to jedne z wielu powodów, dla których warto uprawiać sport. Jednak żeby ćwiczenia były...
Czytaj więcej

Dla Niego

Męska szafa idealna to nie tylko modne wzory, kroje i kolory. To przede wszystkim wysoka jakość ubrań, czysta forma i konsekwencja kolorystyczna. Skomponowanie jej jest prostsze niż się wydaje...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Debiut aplikacji do rezerwacji wizyt w salonach fryzjerskich, gabinetach kosmetycznych i SPA W Appstore i Google Play zadebiutowała aplikacja portalu Moment.pl. Pozwala ona rezerwować wizyty w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i SPA, a także u fizjoterapeutów, dietetyków, trenerów personalnych czy...Czytaj więcej

Dalia przedłuża współpracę z modelką Olą Kowal To już kolejny sezon współpracy marki Dalia z modelką Olą Kowal z agencji Model Plus. Tym razem tłem do powstania kampanii strojów kąpielowych stały się malownicze plaże Grecji. Za obiektywem stanęła autorka klimatycznych zdjęć Antonina Dolani,...Czytaj więcej

Pierwsza ogólnopolska kampania marki Semilac w mediach masowych W kampanii wykorzystano wizerunek nowej ambasadorki, wokalistki Margaret. Spot z jej udziałem można było zobaczyć w telewizji. Strategię dla marki Semilac przygotowała agencja Grandes Kochonos Digital. Artystka, z którą marka Semilac...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2017 COSMED Consulting / serwisuroda.pl