Letnia zgadywanka

Lato dla większości osób jest synonimem odpoczynku i długo wyczekiwanego urlopu, czy szkolnych wakacji. Na obraz tego czasu składa się wiele kadrów z różnych zakątków kraju i świata. W konkursie „letnia zgadywanka” posłużymy się losowymi zdjęciami, które będą charakterystyczne dla podróży, na jakie najczęściej udajemy się właśnie w okresie letnim. W 2018 roku lato będzie trwało 94 dni, 10 godzin oraz 39 minut. Warto wykorzystać ten czas do naładowania „własnych baterii”.

 

 

 

Konkurs będzie rozgrywał się w ramach 3 etapów, które zostaną opublikowane na fanpage naszego portalu, czyli na facebook. W ramach trzech konkursowych publikacji zostaną zaprezentowane w każdej częściowe zdjęcia (grafiki), które przedstawią określony kadr związany z latem. W komentarzu do tych wpisów należy podać (zgadnąć), co zdaniem autora/ki komentarza znajduje się na niewidocznej części zdjęcia (grafiki). Osoba, która jako pierwsza poda prawidłowe trzy odpowiedzi (odgadnie poprawnie pod trzema konkursowymi wpisami) otrzyma niespodziankę w postaci zestawu kosmetyków, który zawiera:
• Parafinowe SOS dla dłoni
• Wodoodporna emulsja do opalania
• Szampon do włosów paczula wonna
• Odżywka do włosów paczula wonna
• Maseczka do twarzy olejek arganowy
• Drobnoziarnisty peeling do twarzy i ust kwiat migdałowca




 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 10 lipca 2018 roku. Co tydzień na fanpage portalu zostaną zamieszczone wpisy konkursowe, pod którymi należy zamieścić komentarz, w ramach którego jego autor odgaduje co znajduje się w części niewidocznej na grafice tego wpisy. Łącznie zostaną zamieszczone 3 takie wpisy konkursowe, jako 3 etapy konkursu tj. Letnia zgadywanka – etap nr 1, Letnia zgadywanka – etap nr 2, Letnia zgadywanka – etap nr 3.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy zrealizować poprzez zamieszczenie w komentarzu pod każdym z trzech wpisów konkursowych odpowiedzi tj. podać/odgadnąć co znajduje się na niewidocznej części grafiki.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest zestaw z kosmetykami zaprezentowany w formie opisu oraz na grafice powyżej, na niniejszej stronie.

5. Zestaw z kosmetykami zdobywa jedna osoba, która jako pierwsza poda trzy prawidłowe odpowiedzi tj. zgadnie poprawnie co znajduje się na niewidocznej części grafiki/zdjęcia w ramach wpisów konkursowych na fanpage portalu.

6. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie. Wszystkie zwielokrotnione zgłoszenia będą automatycznie wykluczane z konkursu.

7. Osoba zdobywająca w tej akcji konkursowej zestaw z kosmetykami nie ponosi żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do niej zestawu. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwą realizacją usługi dostarczenia zestawu przez przewoźnika tj. Poczta Polska lub firma kurierska.

8. Redakcja przedstawi autora, który jako pierwszy prawidłowo  udzielił odpowiedzi dla trzech wpisów konkursowych do dnia 10 sierpnia 2018 roku.




Komentarze
2018-07-31 16:57:23
~Redakcja serwisu Konkurs Letnia Zgadywana - Rozwiązanie

Podajemy rozwiązanie konkursu. Na naszym fanpage przedstawiliśmy 3 pełne grafiki, które zdradzają teraz co dokładnie znajduje się w części wcześniej niewidocznej:
grafika etap nr 1 - wyspa z palmami
grafika etap nr 2 – plaża nadmorska
grafika etap nr 3 - kajak z ludźmi

Kto jako pierwszy udzielił trzy takie odpowiedzi?
Niestety nikt :-(

Dlatego zrealizujemy dogrywkę, w ramach której zaprezentujemy w tym tygodniu czwartą grafikę na takiej samej zasadzie jak poprzednie trzy. Kto tym razem udzieli prawidłowej odpowiedzi do tej czwartej grafiki, zdobędzie ten atrakcyjny zestaw z kosmetykami.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl