Reklama
Najlepszy obiekt usług beauty w Polsce

Branża usług beauty w ostatnich latach bardzo rozwinęła się. W dużych miastach, a ostatnio także w niewielkich miejscowościach, przybywa liczba obiektów świadczących różnego rodzaju usługi beauty m.in. fryzjerstwo, kosmetykę i kosmetologię, manicure i pedicure, czy w końcu tak popularną medycynę estetyczną. Profil tych miejsc wyraźnie zaczyna zmieniać się co jest związane z konkurencją, pojawiającymi się nowymi technologiami i usługami, ale także zmianami w oczekiwaniach samych klientów.

 

 

Każdy ma swojego ulubionego fryzjera, manikiurzystkę, kosmetyczkę, czy lekarza medycyny estetycznej. Specjaliści ci są związani z konkretnymi obiektami, w których są świadczone wyspecjalizowane usługi beauty. Teraz możesz podziękować im, wskazując dany obiekt jako – „Najlepszy obiekt usług beauty w Polsce”.

 

Jak to zrobić?
Prześlij do nas zgłoszenie z następującymi informacjami:
• Nazwa i adres obiektu:
• Podaj rodzaj świadczonych usług:
• Opisz co Twoim zdaniem decyduje o tym, że obiekt ten zasługuje na miano najlepszego:

Zgłoszenie to prześlij na e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   z dopiskiem w temacie - Najlepszy obiekt usług beauty w Polsce

Na zgłoszenia czekamy do dnia 15 stycznia 2019 roku włącznie.

 

 

Z otrzymanych zgłoszeń redakcja portalu SerwisUroda.pl wytypuje najciekawsze, następnie wspólnie z Czytelnikami wskaże trzy finałowe obiekty, którym zostanie przyznany tytuł „Najlepszy obiekt usług beauty w Polsce” w ramach trzech miejsc.  Informacja o wybranych obiektach, które będą walczyły o I, II i III miejsca zostanie opublikowana na łamach portalu pod koniec stycznia 2019 roku jako element drugiego etapu tej akcji.  Wtedy także zostaną wskazane zasady głosowania.

 

Czekamy na Wasze zgłoszenia obiektów wg schematu podanego powyżej.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl