Naturalna pielęgnacja

Życie w pośpiechu, na które jest narażone wiele osób żyjących w XXI wieku oraz zewnętrzne zagrożenia ze strony coraz bardziej zanieczyszczonego środowiska, sprawią iż dbanie o swoje zdrowie i urodę staje się niemałym wyzwaniem. Wybór konkretnych rozwiązań w tych obszarach skłania nas do podejmowania przemyślanych rozwiązań, które będą dla nas najkorzystniejsze. Istotnie jest nie tylko dbanie o siebie, ale również sposób w jaki to robimy i jakich rozwiązań do tego używamy.

 

 

 

Marka Be ESTHETIC powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na kosmetyki, które uwzględniają potrzebę przemyślanego podejścia do codziennej pielęgnacji ciała. Odzwierciedleniem tego jest wybór w recepturach produktów naturalnych surowców oraz specjalistycznych składników aktywnych o zaawansowanym działaniu. Czytelnicy portalu serwisuroda.pl będą mieli okazję przekonać się o jakości i efektach kosmetyków tej marki. W tym celu należy przesłać do nas zgłoszenia. Najciekawsze zostaną wyróżnione i tym samym ich autorzy otrzymają kosmetyki do przetestowania.

 

 

W jaki sposób należy realizować zgłoszenie konkursowe?

Po 1-sze: Wejdź na stronę marki beesthetic.pl i poznaj jej filozofię oraz ofertę. Po zapoznaniu się z tymi informacjami zaproponuj hasło z nazwą marki tj. Be ESTHETIC.

Po 2-gie: Zadanie to wyślij na nasz e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z dopiskiem w temacie „Be ESTHETIC”. Zadanie to możesz także zamieścić w komentarzu do wpisu na naszym fanpage informującym o uruchomieniu tej akcji. Należy wybrać tylko jedną z dwóch opcji przesłania zgłoszenia.

 

 

Jakie produkty otrzymają do przetestowania wytypowane osoby?

Trzy osoby przesterują dwa produkty marki Be ESTHETIC tj. krem oraz peeling. Zapewniają one kompleksową pielęgnacją na każdy dzień przez miesiąc. Peeling o delikatnych właściwościach złuszczających, usuwa martwe komórki i zanieczyszczenia. To sprawia, że skóra uzyskuje ładny koloryt, a składniki aktywne z aplikowanego po nim kremie są lepiej wchłaniane. Stosowanie w ten sposób tych produktów jest skuteczniejsze i przynosi szybko widoczne efekty.

 

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 21 marca 2019 roku. Od tej daty można rozpocząć realizowanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych na tej stronie tj. powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy realizować do dnia 15 kwietnia 2019 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest poprawne zrealizowanie zgłoszenia.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu są trzy zestawy kosmetyków marki Be ESTHETIC opisane powyżej.

5. Wymienione zestawy w ramach tego konkursu zdobywają trzy osoby, które zostaną wytypowane przez redakcję portalu na podstawie przesłanych zgłoszeń.

6. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie. Wszystkie zwielokrotnione zgłoszenia będą automatycznie wykluczane z konkursu.

7. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej zestawy kosmetyków Be ESTHETIC nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich zestawów. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwą realizacją usługi dostarczenia zestawów.

8. Redakcja przedstawi autorów najciekawszych zgłoszeń do dnia 30 kwietnia 2019 roku.

 

 

 

Komentarze
2019-04-25 13:19:52
~Redakcja serwisu Oto 3 wytypowane osoby i ich prace, które zdobywają zestawy kosmetyków Be ESTHETIC:

1. Nikt nie zrozumie lepiej potrzeb naszej skóry niż BE ESTHETIC, kryjący w sobie naturalną siłę z polskiej natury. / beatris20ko

2. Be ESTHETIC- piękno w objęciach natury. / Dana

3. Rozpieszczaj zmysły i ciało sięgając po "Be ESTHETIC" śmiało. / Czarnula

Gratulujemy !
2019-03-20 20:59:11
~wiki2011 Coś nowego, przeczytałam opisy produktów bardzo spodobały się mi. Mam nadzieję, że uda się mi je zdobyć, a jeśli nie to kupię :-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

C+ Strategy
Stymulator
gładkiej skóry,
krem pod oczy
AVA

Pojemność:
15 ml

C+ Strategy
Multi-aktywny lifting,
krem na dzień

AVA

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Miniony rok 2020 postawił przed nami nowe wyzwania, spowodował liczne zmiany w funkcjonowaniu, nie zawsze łatwe do zaakceptowania, wymagające nowych rozwiązań i świeżego spojrzenia. Nowy rok 2021 przynosi kolejne istotne dla branży wydarzenia. Spółka Health and Beauty Media podjęła decyzję o nowej lokalizacji organizowanych...
B2Beauty Trends Show to event poświęcony branży beauty w Polsce. To nie tylko najlepsi wystawcy i bogata oferta skierowana do przedstawicieli biznesu, ale także kompleksowe warsztaty i konferencje, będące trampoliną do rozwoju! Już 6 maja 2021 roku (uwaga nowy termin) zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W styczniu bezpłatny serwis VOD ARTE po polsku pokazuje uznane, fabularne i dokumentalne filmy kobiece, prezentowane na międzynarodowych festiwalach filmowych, w tym „Motherland” Tomasa...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

"Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" Stan portfela może odzwierciedlać przejęte schematy funkcjonowania rodziców i sposoby gospodarowania budżetem domowym. Przyjrzenie się im i zachowanie tych, które służą dobrej passie, pozwoli zwiększyć stan konta. Błędne przekonania...Czytaj więcej

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz...Czytaj więcej

AstraZeneca i Uniwersytet Warszawski podpisują porozumienie o strategicznej współpracy Koncern biofarmaceutyczny i wiodąca polska uczelnia podpisały porozumienie, którego celem jest strategiczna współpraca w obszarze wdrażania nowych rozwiązań z zakresu...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl