Reklama
Naturalna pielęgnacja

Życie w pośpiechu, na które jest narażone wiele osób żyjących w XXI wieku oraz zewnętrzne zagrożenia ze strony coraz bardziej zanieczyszczonego środowiska, sprawią iż dbanie o swoje zdrowie i urodę staje się niemałym wyzwaniem. Wybór konkretnych rozwiązań w tych obszarach skłania nas do podejmowania przemyślanych rozwiązań, które będą dla nas najkorzystniejsze. Istotnie jest nie tylko dbanie o siebie, ale również sposób w jaki to robimy i jakich rozwiązań do tego używamy.

 

 

 

Marka Be ESTHETIC powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na kosmetyki, które uwzględniają potrzebę przemyślanego podejścia do codziennej pielęgnacji ciała. Odzwierciedleniem tego jest wybór w recepturach produktów naturalnych surowców oraz specjalistycznych składników aktywnych o zaawansowanym działaniu. Czytelnicy portalu serwisuroda.pl będą mieli okazję przekonać się o jakości i efektach kosmetyków tej marki. W tym celu należy przesłać do nas zgłoszenia. Najciekawsze zostaną wyróżnione i tym samym ich autorzy otrzymają kosmetyki do przetestowania.

 

 

W jaki sposób należy realizować zgłoszenie konkursowe?

Po 1-sze: Wejdź na stronę marki beesthetic.pl i poznaj jej filozofię oraz ofertę. Po zapoznaniu się z tymi informacjami zaproponuj hasło z nazwą marki tj. Be ESTHETIC.

Po 2-gie: Zadanie to wyślij na nasz e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z dopiskiem w temacie „Be ESTHETIC”. Zadanie to możesz także zamieścić w komentarzu do wpisu na naszym fanpage informującym o uruchomieniu tej akcji. Należy wybrać tylko jedną z dwóch opcji przesłania zgłoszenia.

 

 

Jakie produkty otrzymają do przetestowania wytypowane osoby?

Trzy osoby przesterują dwa produkty marki Be ESTHETIC tj. krem oraz peeling. Zapewniają one kompleksową pielęgnacją na każdy dzień przez miesiąc. Peeling o delikatnych właściwościach złuszczających, usuwa martwe komórki i zanieczyszczenia. To sprawia, że skóra uzyskuje ładny koloryt, a składniki aktywne z aplikowanego po nim kremie są lepiej wchłaniane. Stosowanie w ten sposób tych produktów jest skuteczniejsze i przynosi szybko widoczne efekty.

 

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 21 marca 2019 roku. Od tej daty można rozpocząć realizowanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych na tej stronie tj. powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy realizować do dnia 15 kwietnia 2019 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest poprawne zrealizowanie zgłoszenia.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu są trzy zestawy kosmetyków marki Be ESTHETIC opisane powyżej.

5. Wymienione zestawy w ramach tego konkursu zdobywają trzy osoby, które zostaną wytypowane przez redakcję portalu na podstawie przesłanych zgłoszeń.

6. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie. Wszystkie zwielokrotnione zgłoszenia będą automatycznie wykluczane z konkursu.

7. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej zestawy kosmetyków Be ESTHETIC nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich zestawów. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwą realizacją usługi dostarczenia zestawów.

8. Redakcja przedstawi autorów najciekawszych zgłoszeń do dnia 30 kwietnia 2019 roku.

 

 

 

Komentarze
2019-04-25 13:19:52
~Redakcja serwisu Oto 3 wytypowane osoby i ich prace, które zdobywają zestawy kosmetyków Be ESTHETIC:

1. Nikt nie zrozumie lepiej potrzeb naszej skóry niż BE ESTHETIC, kryjący w sobie naturalną siłę z polskiej natury. / beatris20ko

2. Be ESTHETIC- piękno w objęciach natury. / Dana

3. Rozpieszczaj zmysły i ciało sięgając po "Be ESTHETIC" śmiało. / Czarnula

Gratulujemy !
2019-03-20 20:59:11
~wiki2011 Coś nowego, przeczytałam opisy produktów bardzo spodobały się mi. Mam nadzieję, że uda się mi je zdobyć, a jeśli nie to kupię :-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl