Letni konkurs redakcyjny

Lato w pełni. A co to oznacza dla nas? Oczyliście wypoczynek, wyjazdy na urlop, przerwa od nauki. Dla czytelników portalu serwisroda.pl przygotowaliśmy specjalny konkurs, w którym do zdobycia są kosmetyki różnych marek. Pielęgnacja skóry twarzy, ciała, dłoni, paznokci, czy ochrona przeciwsłoneczna – takie przeznaczenie właśnie posiadają produkty w zestawach konkursowych. Nazwa naszego portalu będzie kluczowym elementem zadania, które będzie do zrealizowania w ramach zgłoszeń.

 

 

 

Letnia pora kojarzy się nam z różnymi historiami, powiedzeniami, wydarzeniami. Możecie je wykorzystać do wykonania zadania konkursowego. Polega ona na przygotowaniu niedługiego letniego sloganu, hasła, wierszyka, w którym pojawi się nazwa naszego portalu serwisuroda.pl

Autorzy najciekawszych zgłoszeń otrzymają losowo jeden z czterech zestawów kosmetycznych. Poniżej opisujemy zawartość poszczególnych zestawów.

 

 

Zestaw nr I
Lbiotica Milk Therapy Szampon
Floslek Oil-free Krem tonujący SPF 50+
Soraya Nawilżający Krem przeciw zmarszczkom i przebarwieniom
Floslek Odżywczy krem do rąk


Zestaw nr II
Bielenda Delikatny puder do mycia twarzy
Floslek Krem ochronny przeciwzmarszczkowy SPF 30
Lbiotica Milk Mask maska do włosów
Soraya Odżywczy krem do rąk

Zestaw nr III
Eveline Odżywka utwardzająca do paznokci
Soraya Mleczko do ciała hialuronowe wygładzenie
Floslek Krem-żel Anti-Spot SPF 50
Floslek Odmładzający krem do rąk


Zestaw nr IV
Eveline Rozświetlacz GLOW and Go
Soraya Serum do zadań specjalnych  
Floslek Ochronny stick SPF 50+
Floslek Kojący krem do rąk


 

 

Jak przesłać zgłoszenie do tego konkursu

1. Stwórz niedługi letni slogan, hasło lub wierszyk, w którym pojawi się nazwa naszego portalu serwisuroda.pl
2. Prześlij do nas swoje zgłoszenie konkursowe drogą mailową na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   z dopiskiem w temacie „Letni konkurs – zgłoszenie”
3. Na zgłoszenia czekamy do dnia 28 lipca 2019 roku włącznie.

 

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 14 lipca 2019 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 28 lipca 2019 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest poprawne zrealizowanie zgłoszenia wg zasad podanych na tej stronie.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu są 4 zestawy opisane powyżej, na tej stronie.

5. Zestawy zdobywają osoby wytypowane przez redakcję niniejszego portalu w ramach otrzymanych ważnych zgłoszeń.

6. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie w ramach niniejszego konkursu. W zgłoszeniu mailowym należy podać imię i nazwisko lub pseudonim. Wszystkie zwielokrotnione zgłoszenia będą automatycznie wykluczane z konkursu.

7. Osoby przesyłające zgłoszenia w ramach tego konkursu automatycznie wyrażają zgodę na publikację ich zgłoszeń na niniejszym portalu i/lub jego fanpage.

8. Każda osoba zdobywająca w tej akcji konkursowej nagrodę nie ponosi żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do niej nagrody. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem nagrody przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

9. Redakcja przedstawi autorów wytypowanych zgłoszeń do dnia 31 lipca 2019 r. W przypadku kiedy dany autor wytypowanego zgłoszenia, nie prześle danych do wysyłki zestawu w ciągu 20 dni kalendarzowych od ogłoszenia wyników na fanpage portalu, nagroda taka przepada i zostaje wykorzystana na inne aktywności portalu.

 






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl