Reklama
Konkurs - Zostań testerem marki COSLYS

Kosmetyki francuskiej marki COSLYS skomponowano w oparciu o naturalne, rodzime składniki pochodzące z francuskich ogrodów i tradycyjnych gospodarstw. Wszystko to po to aby w jak największym stopniu zapewnić równowagę w środowisku. COSLYS gwarantuje, że kosmetyki nie zawierają S.L.S. (Sodium Laureth Sulfate) oraz parabenów i fenoksyetanoli. Wszystkie produkty są certyfikowane przez Ecocert. W celu zachowania w jak największym stopniu naturalnych właściwości używanych składników laboratoria Coslys starają się wykorzystywać proste i nieagresywne metody przetwarzania.

 

Teraz każdy z Was ma możliwość przetestować kosmetyk tej marki na własnej skórze.

 

Płyn do demakijażu oczu z ekstraktem z lilii

Delikatny i nie tłusty płyn usuwa makijaż także wodoodporny, jednocześnie pielęgnując skórę wokół oczu. Formuła na bazie ekologicznego ekstraktu z lilii regeneruje skórę wokół oczu, ma również działanie antyoksydacyjne. Ekstrakt z kwiatów pomarańczy oraz woda rumiankowa koi i łagodzi podrażnienia.

 

* 99,04% wszystkich składników pochodzenia naturalnego

* 19,29% ogółu składników z upraw ekologicznych



Pojemność: 125 ml

Cena: 39,90 zł

 

 



Co należy zrobić aby zostać wybranym na testera?

Po 1. Udostępnij informację o tym konkursie na swoim profilu na facebook-u.

Po 2. Napisz do 29 stycznia 2013 r. (do godz. 24:00) krótką historię, której głównym bohaterem będzie płyn do demakijażu oczu z ekstraktem z lilii marki COSLYS. Wyślij ją na adres – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w tytule wpisując  - test COSLYS

Po 3. Z nadesłanych zgłoszeń 1 lutego 2013 r. wybierzemy 6 najciekawszych, których autorzy przetestują - Płyn do demakijażu oczu z ekstraktem z lilii marki COSLYS.

 

Postanowienia końcowe

1. Udział w akcji przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.

2. Dnia 1 lutego 2013 r. na naszym fanpage www.facebook.com/SerwisUrodapl opublikujemy listę osób wybranych do testu płynu do demakijażu oczu z ekstraktem z lilii marki COSLYS.

3. Do testu konsumenckiego w ramach niniejszej akcji zostanie wybranych 6 osób z nadesłanych zgłoszeń.

4. Osoby te w ciągu 3 dni od opublikowania listy osób wybranych do testowania (tj. do 3 lutego 2013 do godz. 24:00) prześlą mailowo dane adresowe do wysyłki produktu. W przypadku nie dopełnienia tego warunku możliwość testowania preparatu przepada i zostaje ona przełożona na inną osobę, która zostanie wybrana z nadesłanych zgłoszeń.

5. W ciągu 2 tygodni od opublikowania listy osób wybranych do testowania w ramach niniejszej akcji, osoby wymienione na liście otrzymają bezpłatnie wymieniony wcześniej produkt do testowania.

6. Produkt należy stosować przez 2 tygodnie od momentu jego otrzymania, a po tym okresie należy zamieścić opinię na jego temat na portalu www.serwisuroda.pl w dziale – Przetestowaliśmy, wcześniej logując się w nim.

7. Portal nie ponosi odpowiedzialności za problemy wiązane z dostarczeniem przesyłki zawierającej preparat do testowania, które nie wynikają z jego winy – w szczególności kiedy zawartość przesyłki zostanie uszkodzona przez firmę kurierską/Pocztę Polską.



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

AGE PREVENT Cream
Krem anti-aging do twarzy

Produkt o wielokierunkowym działaniu przeciwstarzeniowym.

AGE PREVENT Peeling
Peeling enzymatyczno-chemiczny

Preparat  o delikatnym działaniu złuszczającym i wyrównującym koloryt.

Wiadomości branżowe

Powoli zaczynamy odliczanie do weekendu 6-7 kwietnia, kiedy to na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpocznie się największe w Polsce wydarzenie urodowe dla ekspertów w dziedzinie makijażu, stylizacji paznokci i fryzjerstwa. Prócz profesjonalnej oferty produktowej, będzie można wziąć udział w licznych...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Wysoka jakość, odważne, nowoczesne kolory i w 100% organiczne składniki – tak po krótce można zdefiniować nową markę kosmetyczną na polskim rynku. UND GRETEL, bo o niej mowa, od stycznia...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl