Konkurs na - Najlepszy BLOG Urodowy 2012

> Jesteś blogerką/blogerem?

> Na swoim blogu piszesz o urodzie?

> Pokazujesz najnowsze trendy branży urodowej?

> Prezentujesz kosmetyki i dzielisz się swoją opinią na ich temat?

Jeśli tak to właśnie dla Ciebie jest ten konkurs.

 





Twój blog może wygrać w jednej z 3 kategorii.

Kategoria I - Najlepiej zaprojektowany graficznie BLOG Urodowy

Kategoria II - Najlepiej prowadzony merytorycznie BLOG Urodowy

Kategoria III Najbardziej specjalistyczny BLOG Urodowy

W ramach każdej z powyżej wymienionych kategorii będą wyłonione trzy najlepsze blogi, które otrzymają odpowiednio miejsca I, II i III.

 

Opis i przebieg akcji „Najlepszy BLOG Urodowy 2012”

Niniejszy konkurs adresowany jest do właścicieli blogów o tematyce urodowej i rozpoczyna się dnia 24 stycznia 2013. Aby wziąć w nim udział należy zgłosić swój blog określając na samym początku w ramach której kategorii  zostaje on zgłaszany. Niniejsza informacja dostępna jest wyłącznie po zalogowaniu do naszego portalu. Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 10 lutego 2013 r. włącznie. Dnia 11 marca 2013 zostanie opublikowana lista wszystkich zwycięzców tj. 9-ciu właścicieli blogów.

Każdy ze zwycięzców otrzymuje prawo do posługiwania się logiem akcji i tym samym możliwość jego zamieszczenia na swoim blogu. Poza tym trzy osoby, które zdobędą pierwsze miejsca w kategoriach konkursowych, otrzymują w 2013 roku pierwszeństwo w możliwości testowania kosmetyków we wszystkich akcjach organizowanych przez portal www.serwisuroda.pl.

Poniżej znajduje się procedura zgłaszania blogów do konkursu.

Na nasz mail – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. należy przesłać zgłoszenie blogu do niniejszego konkursu w następujący sposób:

W temacie maila koniecznie wpisz następujący tekst:  Najlepszy BLOG Urodowy 2012 – zgłoszenie

W treści maila zamieść następujące informacje (w polu wykropkowanym wstaw właściwe dane):

Imię i nazwisko właściciela blogu: …………………..

Adres strony blogu (link): …………………………..

Zgłaszam mój blog do niniejszego konkursu w ramach kategorii: ………………………………..

 

Ja ……………………….. oświadczam, że jestem twórcą/czynią i administratorem wymienionego powyżej bloga.

 

Uwaga: Zgłoszenia blogów do konkursu, które nie będą zgodne z powyższą procedurą, nie będą rozpatrywane w ramach tego konkursu.

 

Warunki udziału w akcji „Najlepszy BLOG Urodowy 2012”

Poniżej wymienione są reguły i warunki udziału w niniejszej akcji.

1. Konkurs przeznaczony jest dla właścicieli blogów o tematyce urodowej.

2. Zgłoszenia do konkursu przesyłane zgodne z procedurą wymienioną powyżej, można realizować drogą mailową od dnia 24.01.2013 do dnia 10.02.2013 włącznie.

3. Organizator akcji częściowe informacje o niej będzie zamieszczał na fanpage portalu www.facebook.com/SerwisUrodapl

4. Organizatorem konkursu jest portal www.serwisuroda.pl, który należy do firmy COSMED Consulting.

5. Zgłoszone do akcji blogi będą nominowane w trzech kategoriach tj.:

Kategoria I - Najlepiej zaprojektowany graficznie BLOG Urodowy

Kategoria II - Najlepiej prowadzony merytorycznie BLOG Urodowy

Kategoria III – Najbardziej specjalistyczny BLOG Urodowy

W ramach każdej z powyżej wymienionych kategorii będą wyłonione trzy najlepsze blogi, które otrzymają odpowiednio miejsca I, II i III.

6. Każda osoba zgłaszająca blog do niniejszej akcji oświadcza, że jestem twórcą/czynią i administratorem zgłoszonego do akcji bloga. Organizator akcji nie ponosi odpowiedzialności za fałszywe zgłoszenia.

7. Każdy ze zwycięzców niniejszej akcji otrzymuje prawo do posługiwania się logiem akcji i tym samym możliwość jego zamieszczenia na swoim blogu. Poza tym trzy osoby, które zdobędą pierwsze miejsca w kategoriach konkursowych, otrzymują w 2013 roku pierwszeństwo w możliwości testowania kosmetyków we wszystkich akcjach testerskich organizowanych przez portal www.serwisuroda.pl. Te osoby będą wyłączone z pełnej procedury zgłaszania udziału do takiej akcji. Muszą natomiast zgłosić mailowo na – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , że chcą skorzystać z tego przywileju przy każdej akcji testowania organizowanej przez portal www.serwisuroda.pl.

8. Wybór najlepszych blogów w ramach trzech kategorii konkursowych, będzie stanowił sumę oceny redakcji portalu www.serwisuroda.pl oraz użytkowników i fanów portalu www.serwisuroda.pl jak i gości, którzy wezmą udział w trakcie trwania tej akcji.

9. Każdy ze zgłoszonych blogów zdobywa punkty. Część tych punktów zdobywana jest poprzez ocenę przyznaną przez Redakcję portalu www.serwisuroda.pl, a druga część przez ocenę użytkowników i fanów portalu www.serwisuroda.pl jak i gości, którzy wezmą udział w trakcie trwania tej akcji.

10. Sposób przyznania punktów przez Redakcję portalu www.serwisuroda.pl

Redakcja łącznie może przyznać 50 punktów. Każdy zgłoszony blog w ramach niniejszej akcji otrzyma od Redakcji od 0 do 50 punktów gdzie:

10 pkt. – otrzymuje każdy zgłoszony do akcji blog,

plus:

0 pkt. – otrzymuje blog, który według Redakcji nie klasyfikuje się w zgłoszonej kategorii,

20 pkt. – otrzymuje blog z oceną dostateczną,

25 pkt. – otrzymuje blog z oceną dobrą,

30 pkt. – otrzymuje blog z oceną bardzo dobrą,

40 pkt. – otrzymuje blog z oceną wyróżniającą.

11. Sposób przyznania punktów przez użytkowników i fanów portalu www.serwisuroda.pl jak i gości, którzy wezmą udział w trakcie trwania tej akcji.

Redakcja portalu www.serwisuroda.pl do 15 lutego 2013 na swoim fanpage opublikuje listę zgłoszonych blogów. Pod tym wpisem każdy kto chce głosować na dany blog powinien zamieścić komentarz, w którym będzie podany adres blogu na który głosuje. Jeden taki komentarz z podanym adresem blogu równa się jednemu punktowi dla tego bloga. Wielokrotne wpisy wykonane z tego samego konta/profilu z tym samym adresem blogu liczą się jako jeden punkt.

Czyli jeden komentarz z podanym adresem danego blogu = 1 pkt. dla tego blogu.

Użytkownicy, fani i goście mogą oddawać swoje głosy na dany blog w opisany powyżej sposób do dnia 22 lutego 2013.

12. W przypadku kiedy dwa lub więcej blogów otrzyma taką samą liczbę punktów na poziomie nominacji do nagród, Redakcja portalu www.serwisuroda.pl zorganizuje na fanpage swojego portalu dogrywkę dla tych blogów, gdzie użytkownicy, fani i goście zadecydują o tym, który blog ostatecznie wygra.

13. W sprawach związanych z niniejszą akcją należy kontaktować się mailowo na adres - Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   .W tym przypadku w tytule maila należy wpisać: Najlepszy BLOG Urodowy 2012 – Pytanie

14. Dnia 11 marca 2013 zostanie opublikowana lista wszystkich zwycięzców tj. 9-ciu właścicieli blogów.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Oto lista blogów, które zostały wyróżnione przez fanów oraz redakcję naszego portalu w akcji na Najlepszy blog URODOWY 2012

Kategoria I - Najlepiej zaprojektowany graficznie BLOG Urodowy:

Miejsce I - http://distinguish-yourself.blogspot.com

Miejsce II - http://naturalniepienkna.blogspot.com

Miejsce III - http://walkaodoskonalosc.blogspot.com

Kategoria II - Najlepiej prowadzony merytorycznie BLOG Urodowy:

Miejsce I - http://chabroweoczyani.blogspot.com

Miejsce II - http://www.twojezrodlourody.blogspot.com

Miejsce III - http://paukosmetycznie.blogspot.com

Kategoria III – Najbardziej specjalistyczny BLOG Urodowy:

Miejsce I - http://www.shopping-of-wena.blogspot.com

Miejsce II - http://anyahblog.pl

Miejsce III - http://naturalniepienkna.blogspot.com



Gratulujemy!


Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

ROSE PATCHOULI
Mgiełka do ciała dla kobiet
NOU

Pojemność:
200 ml

Naturalne SERUM do RZĘS
INVEO

Pojemność:
3,5 ml

Wiadomości branżowe

Miniony rok 2020 postawił przed nami nowe wyzwania, spowodował liczne zmiany w funkcjonowaniu, nie zawsze łatwe do zaakceptowania, wymagające nowych rozwiązań i świeżego spojrzenia. Nowy rok 2021 przynosi kolejne istotne dla branży wydarzenia. Spółka Health and Beauty Media podjęła decyzję o nowej lokalizacji organizowanych...
B2Beauty Trends Show to event poświęcony branży beauty w Polsce. To nie tylko najlepsi wystawcy i bogata oferta skierowana do przedstawicieli biznesu, ale także kompleksowe warsztaty i konferencje, będące trampoliną do rozwoju! Już 6 maja 2021 roku (uwaga nowy termin) zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W styczniu bezpłatny serwis VOD ARTE po polsku pokazuje uznane, fabularne i dokumentalne filmy kobiece, prezentowane na międzynarodowych festiwalach filmowych, w tym „Motherland” Tomasa...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

"Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" Stan portfela może odzwierciedlać przejęte schematy funkcjonowania rodziców i sposoby gospodarowania budżetem domowym. Przyjrzenie się im i zachowanie tych, które służą dobrej passie, pozwoli zwiększyć stan konta. Błędne przekonania...Czytaj więcej

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz...Czytaj więcej

AstraZeneca i Uniwersytet Warszawski podpisują porozumienie o strategicznej współpracy Koncern biofarmaceutyczny i wiodąca polska uczelnia podpisały porozumienie, którego celem jest strategiczna współpraca w obszarze wdrażania nowych rozwiązań z zakresu...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl