Reklama
Zdobądź niezbędnik codziennej pielęgnacji od marki Sylveco

Codzienna pielęgnacja cery jest ważnym elementem zapobiegania starzeniu skóry i stanowi istotny element profilaktyki anti-aging. Poprzez właściwy dobór kosmetyków w połączeniu z zabiegami kosmetycznymi, zapewniamy skórze odpowiednie warunki dzięki którym przez wiele lat możemy cieszyć się młodym wglądem. Niestety taką politykę pielęgnacyjną powinniśmy wdrożyć nie po 30 roku życia, ale po 20. Oczywiście stosowane w tych latach kosmetyki będą się różniły zawartością aktywnych składników. Skóra młodej osoby potrzebuje nawilżenia w połączeniu, ze składnikami które hamują rozwój bakterii odpowiedzialnych m.in. za wypryski czy rozwój trądziku.

Nadal zapomina się w przy codziennej pielęgnacji o oczyszczaniu twarzy – rano i wieczorem. Przed nałożeniem kosmetyków rano skóra powinna być oczyszczona specjalnym preparatem. Ta sama czynność powinna być wykonana wieczorem przed snem. Dzięki tej czynności usuwamy z twarzy resztki kremów i innych kosmetyków stosowanych w ciągu dnia. Oczyszczamy skórę z potu, namnożonych na skórze twarzy bakterii oraz usuwamy martwy naskórek, który blokuje działanie substancji aktywnych zawartych w stosowanych preparatach kosmetycznych.

Marka Sylveco do swojej oferty wprowadziła dwa preparaty przeznaczone do oczyszczania skóry twarzy tj. żel rumiankowy i żel tymiankowy.

Rumiankowy żel do twarzy

Hypoalergiczny, głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem salicylowym (2%) o aktywnym działaniu antybakteryjnym. Zawiera bardzo łagodny, ale jednocześnie skuteczny środek myjący, który nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, odblokowuje pory i reguluje procesy odnowy komórek naskórka. Żel został wzbogacony olejkiem z rumianku lekarskiego, który posiada właściwości przeciwzapalne, gojące i łagodzące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować gładką, miękką, zdrową skórę.

Pojemność: 150 ml

Tymiankowy żel do twarzy

Hypoalergiczny, oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem jabłkowym o aktywnym działaniu wygładzającym i rozjaśniającym. Zawiera bardzo łagodny, ale jednocześnie skuteczny środek myjący, który nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, delikatnie złuszcza martwy naskórek i reguluje procesy odnowy jego komórek. Żel został wzbogacony olejkiem i ekstraktem z tymianku, które posiadają właściwości przeciwzapalne i kojące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować gładką, zdrową skórę o równomiernym kolorycie.

Pojemność: 150 ml

 

Jeśli chcesz zdobyć jeden z wymienionych żeli zapraszamy do udziału w akcji.

Co należy zrobić?

Wymyśl hasło(slogan) promujący żel rumiankowy lub tymiankowy!

 

Autorzy trzech najciekawszych sloganów otrzymają wskazany przez siebie żel oraz lekki krem nagietkowy marki Sylveco. Trzy kolejne osoby, które zostaną wybrane przez Redakcję portalu serwisuroda.pl otrzymają rumiankowy żel do twarzy.



Zasady udziału w akcji

1. Akcja rozpoczyna się dnia 10 września 2013 roku. Od tej daty można rozpocząć zamieszczanie pod wpisem na naszym fanpage informującym o rozpoczęciu tej akcji propozycje sloganu lub przesłać go na nasz adres mailowy – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , w temacie maila wpisując - konkurs z marką Sylveco, a w treści maila należy podać slogan oraz imię i nazwisko autora sloganu.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić wpis z fanpage portalu serwisuroda.pl informujący o tej akcji  na swoim profilu.

3. Zgłoszenia konkursowe należy zamieszczać/przesyłać do dnia 17 września 2013 włącznie. Później przesłane zgłoszenia w ramach tej akcji nie będą uwzględniane.

4. Akcja przeznaczona jest dla osób zamieszkałych na terenie Polski.

5. Do zdobycia łącznie jest 6 nagród tj. 3 zestawy – żel do twarzy z lekkim kremem nagietkowym oraz 3 żele rumiankowe do twarzy.

6. W akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe łącznie 6 osób, które wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl.

7. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl haseł(sloganów) wyrażają zgodę na ich publikację na portalu redakcyjnym oraz jego fanpage, wraz z podaniem ich autorów.

8. Osoby wygrywające w akcji nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w akcji oraz przesłania do nich zdobytych produktów.

9. Jedna osoba może zgłosić jedną propozycję sloganu.

10. Lista osób, wraz ich sloganami które wybierze Redakcja, zostanie opublikowana na fanpage naszego portalu dnia 23 września 2013 roku.

 



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

AGE PREVENT Cream
Krem anti-aging do twarzy

Produkt o wielokierunkowym działaniu przeciwstarzeniowym.

AGE PREVENT Peeling
Peeling enzymatyczno-chemiczny

Preparat  o delikatnym działaniu złuszczającym i wyrównującym koloryt.

Wiadomości branżowe

Powoli zaczynamy odliczanie do weekendu 6-7 kwietnia, kiedy to na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpocznie się największe w Polsce wydarzenie urodowe dla ekspertów w dziedzinie makijażu, stylizacji paznokci i fryzjerstwa. Prócz profesjonalnej oferty produktowej, będzie można wziąć udział w licznych...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Wysoka jakość, odważne, nowoczesne kolory i w 100% organiczne składniki – tak po krótce można zdefiniować nową markę kosmetyczną na polskim rynku. UND GRETEL, bo o niej mowa, od stycznia...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl