Zdobądź niezbędnik codziennej pielęgnacji od marki Sylveco

Codzienna pielęgnacja cery jest ważnym elementem zapobiegania starzeniu skóry i stanowi istotny element profilaktyki anti-aging. Poprzez właściwy dobór kosmetyków w połączeniu z zabiegami kosmetycznymi, zapewniamy skórze odpowiednie warunki dzięki którym przez wiele lat możemy cieszyć się młodym wglądem. Niestety taką politykę pielęgnacyjną powinniśmy wdrożyć nie po 30 roku życia, ale po 20. Oczywiście stosowane w tych latach kosmetyki będą się różniły zawartością aktywnych składników. Skóra młodej osoby potrzebuje nawilżenia w połączeniu, ze składnikami które hamują rozwój bakterii odpowiedzialnych m.in. za wypryski czy rozwój trądziku.

Nadal zapomina się w przy codziennej pielęgnacji o oczyszczaniu twarzy – rano i wieczorem. Przed nałożeniem kosmetyków rano skóra powinna być oczyszczona specjalnym preparatem. Ta sama czynność powinna być wykonana wieczorem przed snem. Dzięki tej czynności usuwamy z twarzy resztki kremów i innych kosmetyków stosowanych w ciągu dnia. Oczyszczamy skórę z potu, namnożonych na skórze twarzy bakterii oraz usuwamy martwy naskórek, który blokuje działanie substancji aktywnych zawartych w stosowanych preparatach kosmetycznych.

Marka Sylveco do swojej oferty wprowadziła dwa preparaty przeznaczone do oczyszczania skóry twarzy tj. żel rumiankowy i żel tymiankowy.

Rumiankowy żel do twarzy

Hypoalergiczny, głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem salicylowym (2%) o aktywnym działaniu antybakteryjnym. Zawiera bardzo łagodny, ale jednocześnie skuteczny środek myjący, który nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, odblokowuje pory i reguluje procesy odnowy komórek naskórka. Żel został wzbogacony olejkiem z rumianku lekarskiego, który posiada właściwości przeciwzapalne, gojące i łagodzące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować gładką, miękką, zdrową skórę.

Pojemność: 150 ml

Tymiankowy żel do twarzy

Hypoalergiczny, oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem jabłkowym o aktywnym działaniu wygładzającym i rozjaśniającym. Zawiera bardzo łagodny, ale jednocześnie skuteczny środek myjący, który nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, delikatnie złuszcza martwy naskórek i reguluje procesy odnowy jego komórek. Żel został wzbogacony olejkiem i ekstraktem z tymianku, które posiadają właściwości przeciwzapalne i kojące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować gładką, zdrową skórę o równomiernym kolorycie.

Pojemność: 150 ml

 

Jeśli chcesz zdobyć jeden z wymienionych żeli zapraszamy do udziału w akcji.

Co należy zrobić?

Wymyśl hasło(slogan) promujący żel rumiankowy lub tymiankowy!

 

Autorzy trzech najciekawszych sloganów otrzymają wskazany przez siebie żel oraz lekki krem nagietkowy marki Sylveco. Trzy kolejne osoby, które zostaną wybrane przez Redakcję portalu serwisuroda.pl otrzymają rumiankowy żel do twarzy.



Zasady udziału w akcji

1. Akcja rozpoczyna się dnia 10 września 2013 roku. Od tej daty można rozpocząć zamieszczanie pod wpisem na naszym fanpage informującym o rozpoczęciu tej akcji propozycje sloganu lub przesłać go na nasz adres mailowy – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , w temacie maila wpisując - konkurs z marką Sylveco, a w treści maila należy podać slogan oraz imię i nazwisko autora sloganu.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić wpis z fanpage portalu serwisuroda.pl informujący o tej akcji  na swoim profilu.

3. Zgłoszenia konkursowe należy zamieszczać/przesyłać do dnia 17 września 2013 włącznie. Później przesłane zgłoszenia w ramach tej akcji nie będą uwzględniane.

4. Akcja przeznaczona jest dla osób zamieszkałych na terenie Polski.

5. Do zdobycia łącznie jest 6 nagród tj. 3 zestawy – żel do twarzy z lekkim kremem nagietkowym oraz 3 żele rumiankowe do twarzy.

6. W akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe łącznie 6 osób, które wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl.

7. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl haseł(sloganów) wyrażają zgodę na ich publikację na portalu redakcyjnym oraz jego fanpage, wraz z podaniem ich autorów.

8. Osoby wygrywające w akcji nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w akcji oraz przesłania do nich zdobytych produktów.

9. Jedna osoba może zgłosić jedną propozycję sloganu.

10. Lista osób, wraz ich sloganami które wybierze Redakcja, zostanie opublikowana na fanpage naszego portalu dnia 23 września 2013 roku.

 



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

ROSE PATCHOULI
Mgiełka do ciała dla kobiet
NOU

Pojemność:
200 ml

Naturalne SERUM do RZĘS
INVEO

Pojemność:
3,5 ml

Wiadomości branżowe

Miniony rok 2020 postawił przed nami nowe wyzwania, spowodował liczne zmiany w funkcjonowaniu, nie zawsze łatwe do zaakceptowania, wymagające nowych rozwiązań i świeżego spojrzenia. Nowy rok 2021 przynosi kolejne istotne dla branży wydarzenia. Spółka Health and Beauty Media podjęła decyzję o nowej lokalizacji organizowanych...
B2Beauty Trends Show to event poświęcony branży beauty w Polsce. To nie tylko najlepsi wystawcy i bogata oferta skierowana do przedstawicieli biznesu, ale także kompleksowe warsztaty i konferencje, będące trampoliną do rozwoju! Już 6 maja 2021 roku (uwaga nowy termin) zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W styczniu bezpłatny serwis VOD ARTE po polsku pokazuje uznane, fabularne i dokumentalne filmy kobiece, prezentowane na międzynarodowych festiwalach filmowych, w tym „Motherland” Tomasa...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

"Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" Stan portfela może odzwierciedlać przejęte schematy funkcjonowania rodziców i sposoby gospodarowania budżetem domowym. Przyjrzenie się im i zachowanie tych, które służą dobrej passie, pozwoli zwiększyć stan konta. Błędne przekonania...Czytaj więcej

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz...Czytaj więcej

AstraZeneca i Uniwersytet Warszawski podpisują porozumienie o strategicznej współpracy Koncern biofarmaceutyczny i wiodąca polska uczelnia podpisały porozumienie, którego celem jest strategiczna współpraca w obszarze wdrażania nowych rozwiązań z zakresu...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl