Jesienny konkurs z marką BioDermic

Jesień charakteryzują między innymi kolory, palety barw cechujące się różnorodnością. Tak też jest z tym konkursem w którym do zdobycia są zestawy preparatów marki BioDermic, składające się z różnych kategorii produktów – kremy, peelingi oraz wody toaletowe.

BioDermic to nowatorska marka, która postawiła sobie za cel wprowadzenie na polski rynek najwyższej jakości dermokosmetyków, opartych na innowacyjnych rozwiązaniach gwarantujących maksimum efektywności. Produkty powstają w zgodzie z najnowszymi trendami kosmetologii światowej oraz przy użyciu bezcennych substancji aktywnych. Firma przykłada ogromną wagę do wykorzystania potencjału naturalnych komponentów roślinnych i wyciągów organicznych. Ideą, która przyświeca jej działalności jest udostępnienie jak najszerszemu gronu odbiorców luksusowych dermokosmetyków, które do tej pory miały charakter elitarny. Dzięki doświadczeniu, jakie marka uzyskała funkcjonując w branży produktów aptecznych i profesjonalnych, dziś pragnie wyznaczać nowe standardy w zakresie efektywności produktów drogeryjnych.

W październiku w ramach tego konkursu masz szansę na zdobycie jednego z 5 zestawów, składających się z 4 produktów tj.:

Pearl Glow Series Krem perłowy na dzień i na noc
CERA WRAŻLIWA, NARAŻONA NA PRZESUSZENIE

Efekty:
Intensywne nawilżenie.
Naturalna regeneracja i odżywienie.
Działanie antyoksydacyjne.

Wielozadaniowy krem na dzień i na noc, oparty na wysokopielęgnacyjnym wyciągu z pereł. Doskonale nawilża, odżywia i ujędrnia skórę, stymulując odnowę komórkową. Posiada właściwości antyoksydacyjne, łagodzi podrażnienia, redukuje niedoskonałości oraz chroni przed promieniami UV.

Pojemność: 30 ml

 

Peeling do skóry dłoni Grape Extract
ZNISZCZONA I SPIERZCHNIĘTA SKÓRA DŁONI

Efekty:
Wygładzenie i zmiękczenie.
Przyspieszona regeneracja.
Poprawa kolorytu.

Specjalistyczny peeling, przeznaczony do zaawansowanej pielęgnacji skóry dłoni. Skutecznie usuwa obumarłe komórki naskórka, wykazuje silne działanie ochronne i łagodzące, rozjaśnia przebarwienia. Regularne stosowanie peelingu poprawia ukrwienie i dotlenienie skóry oraz pozwala uzyskać niezwykle gładką, rozjaśnioną i aksamitnie miękką skórę dłoni.

Pojemność: 30 ml




Tiger Emotion Woda toaletowa dla kobiet

Nuty głowy: bergamotka, pieprz
Nuty serca: kardamon, jagodlin wonny, irys, jaśmin
Baza: piżmo, mech, malina, sandałowiec

Ciepły, zmysłowy zapach dla każdej kobiety, która chce się czuć wyjątkowo. Słodkie nuty w połączeniu z głębokimi refleksami aromatycznymi tworzą niepowtarzalną, niezwykle finezyjną kompozycję. Tiger Emotion czaruje wyrafinowaniem, ciepłem i subtelną elegancją.

Pojemność: 100 ml

 




Tiger Fight Woda toaletowa dla mężczyzn

Nuty głowy: grejpfrut, cytryna
Nuty serca: eukaliptus, pieprz
Baza: bursztyn, piżmo, drzewo sandałowe

Intrygująca, elegancka, a zarazem niezwykle męska kompozycja, która doskonale dopełnia wizerunek zdecydowanego, dynamicznego mężczyzny. Korzenne i drzewne nuty wyzwalają potencjał i zagrzewają do podjęcia każdego wyzwania.

Pojemność: 100 ml





Co należy zrobić aby zdobyć jeden z zestawów?

Napisz krótko co zrobisz z produktami z zestawu opisanego powyżej jeśli to Ty zdobędziesz jeden. Odpowiedzi należy przesyłać na nasz adres e-mail Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w temacie maila wpisując:  Zgłoszenie do jesiennego konkursu z marką BioDermic

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Akcja rozpoczyna się dnia 14 października 2013 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na adres mailowy Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , w temacie maila wpisując - Zgłoszenie do jesiennego konkursu z marką BioDermic.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić wpis z fanpage portalu serwisuroda.pl informujący o tym konkursie na swoim profilu i jeśli jeszcze nie jest naszym fanem musi polubić nasz fanpage.

3. Przesyłane zgłoszenia nie mogą zawierać elementów graficznych, a odpowiedź konkursowa musi zmieścić się w opisie składającym się z tekstu nie dłuższego jak 1.500 znaków ze spacjami.

4. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 23 października 2013 włącznie. Później przesłane zgłoszenia nie będą uwzględniane.

5. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

6. Do zdobycia łącznie jest 5 zestawów kosmetycznych składających się z produktów opisanych powyżej.

7. W niniejszej akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe 5 osób, których zgłoszenia (odpowiedź na pytanie konkursowe) zostaną wybrane przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

8. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszeń wyrażają zgodę na wymienienie ich imienia i nazwiska na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoby wygrywające w akcji nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w akcji oraz przesłania do nich zdobytych produktów.

10. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

11. Lista osób, których zgłoszenia konkursowe zostaną wybrane przez Redakcję zostanie opublikowana na fanpage naszego portalu dnia 28 października 2013 roku.

12. Autorzy wybranych zgłoszeń, których lista zostanie opublikowana na fanpage portalu serwisuroda.pl, proszeni są o przesłanie swoich pełnych danych teleadresowych (w celu przesłania zestawów) na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w temacie wpisując - Jesienny konkurs z marką BioDermic DANE.



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl