Polska jesień ze szwajcarskimi nagrodami od Declaré

Skóra wrażliwa jest cienka i bardziej podatna na wszelkiego rodzaju zmiany, przez co szybciej i silniej reaguje na wpływy zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne. Do widocznych oznak wrażliwości skóry można zaliczyć zaczerwienienie, swędzenie, powstawanie plam, złuszczanie się naskórka, bladość cery, a także przedwczesne starzenie się skóry. By skutecznie redukować te objawy, w kosmetykach Declaré wykorzystywane są składniki najwyższej jakości, dobrane specjalnie dla potrzeb skóry wrażliwej i dostosowane do jej właściwości, dzięki czemu skutecznie i szybko przywracają skórze równowagę i na nowo odkrywają jej piękno.

Declaré to marka selektywnych dermokosmetyków, stworzona w Szwajcarii pod koniec lat 70-tych, specjalnie na potrzeby skóry wrażliwej jako produkty pielęgnacyjne o wyjątkowej tolerancji. Bogaty asortyment kosmetyków i ciągłe ulepszane receptury sprawiają, że Declaré wychodzi naprzeciw problemom klientek, których skóra jest delikatniejsza od cery „normalnej”, a więc wymaga też szczególnej troski. Zastosowany w produktach  kompleks SRC (Sensitivity Reducing Complex) wzmacnia funkcje ochronne skóry oraz łagodzi  podrażnienia i zaczerwienienia. Dodatkowo zwiększa się odporność skóry, przedwczesne powstawanie zmarszczek ulega redukcji, cera zaś odzyskuje równowagę. Współgrające ze sobą aktywne składniki, hipoalergiczne zapachy, innowacyjne formuły oraz nowoczesna technologia zapewniają zatem optymalną tolerancję przy maksymalnych efektach.

Declaré oferuje pełną gamę produktów do pielęgnacji twarzy podzielonych na 11 linii odpowiadających różnym problemom i wymaganiom skóry. Obok kosmetyków do pielęgnacji twarzy w asortymencie marki znajdują się również osobne linie do ciała, kosmetyki dla mężczyzn oraz linia biokosmetyków Skinatura, oparta wyłączne o składniki naturalne i pochodzące z organicznych upraw.

 

Teraz każdy z naszych czytelników i fanów ma możliwość przekonać się na własnej skórze jak działają kosmetyki marki Declaré. Do zdobycia są zestawy z miniproduktami zapakowane w delikatny woreczek z organzy a w nim:

Delikatny puder oczyszczający, 20 g

Delikatny puder oczyszczający, który w kontakcie z wodą zmienia się w delikatną pianę, nie zawiera mydła, ma neutralne dla skóry pH. Bardzo dokładnie zmywa każdy rodzaj makijażu i nieczystości, nie wysusza i nie pozostawia napiętej skóry. Odpowiedni również dla skóry suchej. Może być stosowany także jako pianka do golenia.

Siła oceanu. Krem nawilżający z morskimi minerałami, 15 ml

Wspaniały, delikatny krem czerpie swoje wyjątkowe właściwości z bogactw oceanu. Wysoce skuteczna kombinacja  minerałów oceanicznych, mikroelementów, ekstraktów z alg i morszczynu stymuluje aktywność komórek i redukuje zewnętrzne oznaki stresu i zmęczenia. Produkt zapewnia 24-godzinne nawilżanie. Wartościowe oleje „rozpieszczają” skórę i nadają jej niesamowitej gładkości. Produkt idealny dla skóry wymagającej silnego nawilżenia lub dojrzałej. Doskonały także na okres zimowy. Zawiera src-complexTM.

 

Co należy zrobić aby zdobyć jeden z wymienionych zestawów?

Odpowiedz na pytanie – Które z kosmetyków marki Declaré chciał(a)byś wypróbować i dlaczego?
Odpowiedzi szukaj na stronie declare.pl

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 24 października 2013 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych w postaci odpowiedzi na konkursowe pytanie na adres mailowy Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , w temacie maila wpisując - Zgłoszenie do konkursu z marką Declare.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić wpis z fanpage portalu serwisuroda.pl informujący o tym konkursie na swoim profilu i jeśli jeszcze nie jest naszym fanem musi polubić nasz fanpage.

3. Przesyłane zgłoszenia nie mogą zawierać elementów graficznych, a odpowiedź konkursowa musi zmieścić się w opisie składającym się z tekstu nie dłuższego jak 1.500 znaków ze spacjami.

4. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 3 listopada 2013 włącznie. Później przesłane zgłoszenia nie będą uwzględniane.

5. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

6. Do zdobycia łącznie jest 5 zestawów kosmetycznych składających się z dwóch miniproduktów opisanych powyżej. Ich zdjęcia widoczne są na elemencie graficznym na początku opisu konkursu.

7. W niniejszej akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe 5 osób, których zgłoszenia (odpowiedź na pytanie konkursowe) zostaną wybrane przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

8. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszeń wyrażają zgodę na wymienienie ich imienia i nazwiska na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoby wygrywające w akcji nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w akcji oraz przesłania do nich zdobytych produktów.

10. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

11. Lista osób, których zgłoszenia konkursowe zostaną wybrane przez Redakcję zostanie opublikowana na fanpage naszego portalu dnia 7 listopada 2013 roku.

12. Autorzy wybranych zgłoszeń, których lista zostanie opublikowana na fanpage portalu serwisuroda.pl, proszeni są o przesłanie swoich pełnych danych teleadresowych (w celu przesłania zestawów) na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w temacie wpisując - Konkurs z marką Declare DANE



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl